Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به حذف دفترچه‌های بیمه و تأثیر آن گفت: مراجعه به پزشک، داروخانه، آزمایشگاه و … بدون دفترچه بیمه کاغذی حرکت درستی بوده و قانون آن را تصویب کرد.

او افزود: برای برخی از مواد آنکه مغفول مانده و یا حتی اجرایی نشده بود، در مجلس شورای اسلامی اعلام جرم علیه وزارت بهداشت و همه سازمان‌های بیمه‌گر انجام و از آن‌ها خواسته شد تا پیگیر این موضوع و اصلاح آن شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عضو هیئت رئیسه مجلس بیان داشت: خوشبختانه حذف دفترچه‌های بیمه در قانون بودجه امسال تاکید شده و در مجموع اتفاق خوبی افتاده، اما سازمان‌های بیمه‌گر از جمله تأمین اجتماعی باید اشکالات آن را رفع کنند.

کوتاهی وزارت بهداشت و سازمان‌های بیمه

او در پاسخ به اینکه زیرساخت‌های لازم و مجهز بودن مراکز درمانی به شبکه‌های الکترونیکی برای این کار همچنان وجود ندارد، گفت: گزارش‌هایی که به مجلس داده می‌شد، حاکی از این بود که این تجهیزات وجود دارد و مراکز درمانی به شبکه الکترونیکی متصل هستند.

حاجی دلیگانی ادامه داد: حدود ۴ سال است که وزارت بهداشت، تأمین اجتماعی و سایر سازمان‌های مربوطه موظف بودند تا شرایط و بسترسازی را برای این طرح انجام دهند، اما اشکالات امروزه نشان می‌دهد که کوتاهی مربوط به این مجموعه‌هاست.

همسان‌سازی حقوق بیمه شدگان لشگری و کشوری با مراحل محرمانه

او خاطر نشان کرد: بازگشت به عقب امکان‌پذیر نیست و منافعی که این طرح برای سلامت مردم، رعایت انصاف، عدم گران‌فروشی و شناسایی اصالت دارو‌ها دارد غیر قابل چشم‌پوشی است از این رو باید این طرح با رفع اشکالات از سوی سازمان‌های مربوطه حتماً اجرایی شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به همسان‌سازی حقوق بیمه‌شدگان لشکری و کشوری با تأمین اجتماعی، گفت: قرار است که این طرح نیز در بودجه ۱۴۰۰ انجام گیرد و البته با یک سری مراحل محرمانه این اتفاق حاصل می‌شود.

منبع:مهر

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی حذف دفترچه بیمه شبکه الکترونیکی تامین اجتماعی وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۷۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت خسارات حریق امامزاده ابراهیم (ع) شفت

اسدالله عباسی، استاندار گیلان امروز (دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه) در نخستین نشست اعضای هیئت دولت با استانداران سراسر کشور که به میزبانی وزارت کشور برگزار شد، با ارائه گزارش به رئیس جمهور در خصوص میزان خسارت وارد شده در حریق امامزاده ابراهیم (ع) شفت گفت: طبق ارزیابی‌های اولیه انجام شده توسط بنیاد مسکن استان با همکاری دهیاری در حادثه آتش سوزی این روستا ۳۸۹ واحد مسکونی و تجاری در قالب ۱۲۰ ساختمان کامل تخریب شده و نیاز به بازسازی دارد و نقشه برداری واحد‌های آسیب دیده از حریق از امروز آغاز شده است.

او با ابراز خرسندی از دستور وزیر کشور در خصوص پرداخت تسهیلات به افراد آسیب دیده در امامزاده ابراهیم (ع) شفت و حمایت دولت از آنها افزود: یکی از مهمترین مباحث پیگیری موضوع پوشش بیمه‌ای بود که ارزیابی‌ها انجام و کار تشکیل پرونده توسط کارشناسان بیمه نیز اتمام یافت تا پرداخت خسارت انجام شود.

استاندار گیلان تصریح کرد: در این راستا، ۱۱۸ واحد پوشش بیمه‌ای داشتند و تعدادی از خانوار‌ها نیز بیمه نبودند، لذا ارزیابی‌های نهایی از سوی متولیان بیمه ار منطقه حادثه دیده امامزاده ابراهیم (ع) شفت انجام شده و به زودی روند پرداخت آغاز می‌شود.

عباسی همچنین با بیان اینکه خودروی آتش‌نشانی در امام زاده ابراهیم شفت مستقر بوده است، گفت: با هماهنگی استانداری گیلان در ۲ و نیم سال گذشته همواره با توجه به گردشگرپذیر بودن امامزاده ابراهیم (ع) شفت، یک دستگاه ماشین آتش نشانی در آنجا مستقر بوده است.

او با اشاره به مشکلات پیش آمده درباره عدم استفاده از خدمات اطفای حریق افزود: برای جبران عدم تکرار چنین حوادثی، مقرر شد در جذب نیرو برای آتش نشانی در روستای امامزاده ابراهیم (ع) شفت برای انجام خدمات این بخش، اقدامات لازم صورت گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • تحقق طرح کاهش مصرف پلاستیک نیازمند تلاش همگانی است
  • کمک ۱۲۴۰ میلیارد تومان به بیماران خاص و صعب العلاج در استان تهران
  • اقدام عجیب وزارت بهداشت؛ تعیین سهمیه دارویی داروخانه‌ها براساس حجاب!
  • وزارت بهداشت: سهمیه دارویی داروخانه‌ها براساس وضع حجاب تعیین می‌شود!
  • آب چاه بخوریم یا آب معدنی؟ / ضدعفونی آب لوله کشی با اشعه ماورای بنفش
  • آخرین وضعیت خسارات حریق امامزاده ابراهیم (ع) شفت
  • کاهش طلاق در دو سال اخیر/ تدوین دفترچه برای دستگاه‌ها در حوزه آسیب‌های اجتماعی
  • درمان رایگان کودک مشروط بر داشتن بیمه پایه
  • درمان رایگان کودک با داشتن بیمه پایه
  • خدمات درمانی رایگان برای کودکان؛ نمایش یا واقعی؟