Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب گفت: امروز قدرت‌های بزرگ به ما فشار می‌آورند که ایستادگی و مقاومت در برابر این فشار‌ها جز با قدرت ممکن نیست؛ با این وجود ما امروز هم می‌سازیم و هم می‌ایستیم تا دشمنان را به تسلیم وادار کنیم.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سردار سلامی، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنفرانس خبری اولین رویداد «تا ثریا» که در مرکز رویداد شهید فخری زاده سازمان بسیج دانشجویی برگزار شد، با بیان اینکه دشمنان کمکی برای پیشرفت ما نمی‌کنند، گفت: پیشرفت‌ها و فتح قله‌های علمی و تحقق ارزش‌ها به دست ملت ما اتفاق می‌افتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اینکه امروز در عصر افول غروب خورشید قدرت‌های بزرگ، صاحب علم و فناوری هستیم، تصریح کرد: ما باید در راستای تحقق استقلال علمی و اقتصادی خود تلاش کنیم و پیوند‌های وابستگی مان را از جهان خارج از کشور و به خصوص از دشمنان بگسلیم و البته سال هاست که جوانان در این مسیر بسیج شده اند و ما امروز با یک بسیج علمی مواجه ایم.

سردار سلامی با بیان اینکه امروز طلیعه‌های پیشرفت و حرکت در مرز‌های علمی همه وجودمان را سرشار از امید به آینده می‌کند، اضافه کرد: وقتی جوانان ما به عرصه نوآوری و فناوری قدم می‌گذارند، می‌توانند اختراعات و اکتشافات بزرگ را خلق کنند و همین عامل باعث شده که ما امروز با وجود تحریم‌ها نیاز‌های کشور را مرتفع کنیم؛ به گونه‌ای که امروز ایران در دنیا به مانند کشوری است که هیچ مشخصه‌ای از یک کشور تحریم شده را ندارد.

فرمانده سپاه پاسداران با اشاره به اینکه امروز ما در حوزه‌های مختلف، پیشرفته و توانا شده ایم و این توانایی هم از ذهن و تفکر جوانان نشات گرفته و این توانایی نقطه اصلی قدرت سازی ماست، افزود: جوانان امروز در حال ساختن حال و فردای کشور هستند و البته ما برای سرپا ماندن حرکت‌های آزادانه و استقلال کم نداریم.

وی با بیان اینکه امروز کشوری در جهان آزاد است که از قید و بند قدرت و میدان اراده دیگران نجات یابد، تصریح کرد: امروز جوانان ما غوغا به پا کرده اند؛ به گونه‌ای که شاهد فورانی از اراده و خودسازی و همچنین تولید قدرت هستیم؛ البته این تولید قدرت تنها دفاعی نیست، ولی ما در سایه قدرت دفاعی حرف‌های بزرگی برای مقابله با دشمنان خود و بازدارندگی داریم.

سلامی با بیان اینکه امروز ما در حوزه‌های مختلف علمی، فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، صنعتی دارای مولفه‌های قدرت بوده و ما در این حوزه‌ها یک کشور شاخص و برجسته هستیم و از یک کارنامه درخشان برخورداریم، اضافه کرد: اینکه امروز قدرت‌های بزرگ به ما فشار می‌آورند که ایستادگی و مقاومت در برابر این فشار‌ها جز با قدرت ممکن نیست؛ با این وجود ما امروز هم می‌سازیم و هم می‌ایستیم تا دشمنان را وادار کنیم که به قدرت ما تن بدهند.

فرمانده سپاه پاسداران بیان کرد: با وجود رهبری ژرف اندیش، بلند اراده و صاحب اندیشه‌های نو برای ترسیم قله‌های پیشرفت، یک ملت سرشار از آگاهی، دانش، تلاش و با وجود مکتبی که ما را برای رسیدن به رسالت بزرگ خود آماده کند و مضاف بر این با وجود جوانان برومند، مسئولیت پذیر که پرچمدار پیشرفت کشور هستند، ایران آماده ظهور یک تمدن بشری بر اساس معنویت، اخلاق، کرامت انسانی، آزادی و حریت انسانی است و این تمدن بر اساس پیشرفت استوار خواهد شد.

 

سلامی بیان کرد: رویداد تا ثریا جلوه ای از عظمت و بزرگی توانمندی جوانان ماست که در سطح جغرافیا و عمق گسترش خواهد یافت.

 

وی ابراز امیدواری کرد که مردم جوانان خود را برای عبور از شرایط کنونی و برای آینده آماده کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سردار سلامی بسیج دانشجویی فرمانده سپاه پاسداران قدرت های بزرگ ما امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۷۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تربیع آخر ماه را رصد کنید

ماه دوازدهم اردیبهشت‌ به تربیع آخر می‌رسد، نیمه‌های شب طلوع می‌کند و قبل طلوع آفتاب در آسمان به صورت برجسته قابل مشاهده است.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، چهارشنبه -دوازدهم اردیبهشت- ماه وارد تربیع آخر می‌شود، نیمه‌های شب طلوع می‌کند و در آسمان قبل طلوع آفتاب ظاهر می‌‎شود، این پدیده از اصفهان از ساعت ۰۱:۲۲ تا ساعت ۱۱:۲۸ قابل مشاهده است؛ در این زمان از چرخه ماهانه، ماه تقریباً نیمه روشن به نظر می‌رسد.

ماه هر چهار هفته یک‌بار به دور زمین می‌چرخد و موجب می‏‌شود فازهای آن از ماه نو، ربع اول، ماه کامل و ربع آخر هر ۲۹.۵ روز یک بار تغییر کند؛ ماه همان‌طور که در این چرخه پیشرفت می‌کند، در زمان‌های مختلف روز قابل مشاهده است، به طوری که در تربیع آخر نیمه‌های شب طلوع می‌کند تا سحر در بلندی آسمان ظاهر می‌‎شود و حوالی ظهر نیز غروب می‌کند.

ماه روزهای آینده هر روز دیرتر طلوع می‌کند، به‌طوری که قبل از طلوع خورشید برای مدت زمان کمتری قابل مشاهده است؛ همچنین زمانی که به ماه نو می‌رسد، حوالی سحر طلوع می‌کند و حوالی غروب نیز غروب می‌کند و تنها در طول روز قابل مشاهده است.

کد خبر 749487

دیگر خبرها

  • تربیع آخر ماه را رصد کنید
  • اگر موشک و دانشگاه قوی داشته باشیم اقتصاد تسلیم می‌شود
  • وزیر آموزش و پرورش: اگر کسی به ایران چپ نگاه کند، درون خانه‌اش تنبیه می‌شود
  • سردار سلامی: سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • امروز کسی قدرت پاسخ به ایران را ندارد
  • قدردانی سرلشکر سلامی از عملکرد صداوسیما در قبال عملیات وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما
  • جلب اعتماد نیروی کار منجر به رشد بهره‌وری می‌شود
  • واکاوی ریشه‌های اعتراضات ضداسرائیلی در دانشگاه‌های آمریکا
  • تسلیم شدن ۱۰۰ تروریست الشباب سومالی