Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی فولادمبارکه، عباس اکبری محمدی با اشاره به اینکه فولاد مبارکه در ۱۱ ماهه سال ۹۹ موفق شد با تولید ۶ میلیون و ۳۴۱ هزار تن فولاد خام به رشد ۹.۶ درصدی نسبت به مدت مشابه سال ۹۸ (۵ میلیون و ۷۸۴ هزار تن) دست یابد، اظهار کرد: ثبت این رکورد در حالی به دست آمد که بالاترین رکورد تولید فولاد مبارکه در سال ۱۳۹۶ (۶ میلیون و ۴۵۱ هزار تن) ثبت شده بود و این رکورد از ابتدای سال ۹۹ تا تاریخ ۱۲ اسفند ماه، با تولید (۶ میلیون و ۶۰۹ هزار تن) پس از گذشت سه سال با وجود همه محدودیت‌ها شکسته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بهره‌برداری شرکت فولاد مبارکه تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود در سایه الطاف الهی و با اتکا به اراده و تخصص مدیریت و کارکنان شرکت تا پایان سال جاری این افزایش تولید به بیش از نیم میلیون تن از هدف تعیین‌ شده افزایش یابد.

غلامرضا سلیمی، مدیر ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم فولاد مبارکه درباره مهم‌ترین اقدامات اثرگذار در کسب این رکورد ارزشمند اظهار کرد: حمایت همه‌ جانبه مدیرعامل شرکت از اهداف تعریف شده و ایجاد انگیزه بین همکاران، همدلی و صرف فعل خواستن در تمام رده‌های ناحیه و مدیریت به‌ موقع و مؤثر انواع متالیک شارژ کوره‌ها و به حداقل رساندن توقفات ناشی از کمبود مواد اولیه از جمله مهمترین عوامل کشب این موفقیت بوده است.

وی افزود: کاهش هوشمندانه زمان تعمیرات، هماهنگی و تعامل مناسب بین واحدهای مختلف تولید در ناحیه، استفاده مؤثر از واحدهای پشتیبانی‌کننده، انجام پروژه‌های بهبود متعدد و استفاده مؤثر از توان پیمانکاران ناحیه از دیگر عوامل کسب این رکود تولید بوده است.

به گزارش فارس، این رکوردشکنی فولادسازان در حالی رخ داده است که در تحریم‌های متعدد سال‌های اخیر که در حوزه فولادسازی ایران اعمال شده است، بخش‌های مختلف تولید و فروش شرکت فولاد مبارکه بیش از ۴ بار در لیست تحریم‌های آمریکا قرار گرفته بود.

انتهای پیام/۶۳۰۵۸/ص/

منبع: فارس

کلیدواژه: اصفهان رکورد تولید عباس اکبری محمدی فولاد خام فولاد مبارکه هزار تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۷۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جم رکورد فروش را شکست

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، در این مطلب قصد داریم تا گزارش فروش ماهانه گروه پلیمری که شامل ۱۴ نماد می‌باشد را مورد بررسی قرار دهیم. نکته حائز اهمیت این گروه این بود که سرانجام ترمز رشد فروش غنوش در فروردین ماه کشیده شد. ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000Izx

دیگر خبرها

  • ثبت بالاترین رکورد جوجه‌ریزی در سال ۱۴۰۲ / کاهش ۴۱ درصدی کانون بیماری در واحدهای پرورشی
  • کاگران فولاد اکسین در ابتدای سال شعار "جهش تولید" را محقق کردند / شروع طوفانی اکسین در سال ۱۴۰۳ آغاز مسیر موفقیت است
  • یک سارق در مبارکه ۳۲ بار از شرکت مخابرات سرقت کرد
  • جم رکورد فروش را شکست
  • خطر تحریم در واردات اتوبوس های جدید
  • استفاده از تلفن همراه با ۴۶ درصد بالاترین علت بروز تصادف است
  • کدام پرنده رکورد جهانی بالاترین ارتفاع پرواز را در اختیار دارد؟ (+عکس)
  • خطر تحریم در واردات اتوبوس‌های جدید/ تولیدکنندگان داخلی توان رفع نیاز شهر‌های کشور به اتوبوس را ندارند
  • بافق دارای بالاترین میزان تراکم دانش آموزی در استان یزد
  • برد پرگل هندبال سپاهان در مصاف با پلیمر خرم آباد