Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر دفاع با اشاره به" تهدیدات اخیر ایران توسط سران رژیم صهیونیستی "اعلام کرد که اگر غلط زیادی این رژیم سر بزند تل آویو و حیفا را با خاک یکسان می کنیم.

 به گزارش ایسنا، امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در سیزدهمین جشنواره جوان سرباز حضرت علی اکبر که صبح یکشنبه در مرکز همایشهای امام علی (ع) شهرک امام خمینی (ره) برگزار شد طی سخنانی اظهار کرد: جوان و دوران مقدس سربازی جایگاه بسیار بالایی دارد و این جشنواره به نام مستقیم متبرک جوان امام حسین (ع) حضرت علی اکبر (ع) است الگویی ماندگار برای همه نسل ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در دنیای امروز قدرت در جهان حاکم و جز زبان زور نمی فهمند و اگر کسی دور و قدرت نداشته باشد در ضعف خواهد ماند.

وزیر دفاع گفت: قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران ابعاد مختلفی دارد که از وجوه آن می شود به قدرت منطقه ای جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت که گروه های مقاومت میوه قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران هستند که در یمن، عراق، سوریه و لبنان حضور دارند و طعم این میوه را رژیم صهیونیستی به خوبی چشیده است.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی تا سال ۱۳۵۷ و پیروزی انقلاب اسلامی با آرزوی واهی نیل تا فرات هر روز ظلم بیشتر می‌کرد و سرزمین های خود را توسعه می‌داد اما از لحظه پیروزی انقلاب اسلامی همه توسعه های او متوقف شد و نه تنها توسعه سرزمینی آنها متوقف شد و هیچ کس او را در منطقه نمی‌خواهد همه ملت های منطقه از این رژیم متنفر هستند و آنها خودشان بهتر این موضوع را می‌دانند و به همین دلیل مجبور شده اند دور سرزمین‌های اشغالی دیوار بکشند.

امیر حاتمی با اشاره به تهدیدات اخیر ایران توسط سران رژیم صهیونیستی گفت: گاهی اوقات از سر استیصال این رژیم ادعاهای واهی را مطرح می‌کنند و غلط بزرگتر از دهانشان می کنند و جمهوری اسلامی و ایران بزرگ را به زعم خودشان تهدید می کند روشن است که این سخنان از سر استیصال است رهبر معظم انقلاب و فرماندهی معظم کل قوا در همان سال‌هایی که آنها همین غلط های زیادی را می کردند فرمودند رژیم صهیونیستی دشمن اصلی ما نیست آنها حتی در اندازه جمهوری اسلامی ایران نیستند و می دانند و اگر نمیدانند بدانند که اگر غلط زیادی از آنها سر بزند تل آویو و حیفا را با خاک یکسان میکنیم. این امر فرماندهی معظم کل قوا با دقت اجرا شده و تبدیل به طرح شده است.

وی تاکید کرد: اگر غلط اضافی از آنها سر بزند خودشان میدانند و اگر نمیدانند بدانند که این بیانات مقام معظم رهبری تبدیل به طرح شده است و فرمان ایشان اجرا خواهد شد من با آنها توصیه می کنم و تاکید می کنم حتی در زبان هم این غلط های زیادی را نکنند.

وزیر دفاع در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت نیروی انسانی در موفقیت سازمان اشاره کرد و گفت: شور و اشتیاق جوانان ما با رشادت خود در دفاع مقدس توانستند بعد از یک دوره که پادشاهان نالایق ضعف را برای کشور ما داشتند ، با رشادت خود عزت و افتخار را برای کشور ما به ارمغان آوردند و نگذاشتند که وجبی از خاک کشور در تصرف دشمن باشد.

وی دوران سربازی را دوران بسیار مقدسی دانست و گفت: جوانان ما باید با الگو پذیری از حضرت علی اکبر ع، بصیرت و شجاعت او خود را آماده کنند، همانگونه که شهدای ما با الگو پذیری از حضرت علی اکبر ع به نا ثابت کردند که این الگو دست یافتنی است.

وزیر دفاع تصریح کرد: شهدای ما با الگو پذیری از حضرت علی اکبر ع عاقبت به خیر شدند و ما نیز باید از این شهدا الگو گرفته و مسیر آنها را طی کنیم.

وی دوران سربازی را دورانی ضروری برای همه دانست و گفت: اصل سربازی بسیار مقدس است و کسی حق نداره این دوران را زیر سوال ببرد ، همه در کشورهای دوران سربازی را به شکل های مختلف دارند و نظام سربازی دوران بسیار با ارزشی برای جوانان است.

امیر حاتمی خطاب به سربازان حاضر در مراسم خاطر نشان کرد: شما سربازان جوان قدردان این دوران و البته پدر و مادر خود را بدانید و قدردان زحمات آنها باشید و بدانید دعای پدر و مادر مستجاب می شود.

وی در پایان ایران را مهد تمدن اسلامی ایران دانست و گفت: ایران مهد امنیت و افتخار است و این موقعیت با تلاش سربازان به دست آماده است.

بیشتر بخوانید: سفیر ایران در وین: اسرائیل چنان گستاخ شده که واقعیات را تحریف کرده/ فعالیت های هسته ای آنها یک اشتباه راهبردی مزمن است رایزنی اسراییل با 3 کشور عربی برای تشکیل ائتلاف ضد ایرانی تلویزیون اسراییل: لغو سفر هیات اسراییلی به امارات از ترس ایران نتانیاهو: تحریم و تهدید نظامی تنها راه برای مقابله با ایران است نتانیاهو: به هیچ توافقی با ایران امید نداریم بایدن بالاخره به نتانیاهو تلفن زد مقامات اسرائیل درباره بازگشت آمریکا به برجام تشکیل جلسه می‌دهند لینک کوتاه: asriran.com/003FNn

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: جمهوری اسلامی ایران حضرت علی اکبر رژیم صهیونیستی وزیر دفاع اگر غلط سر بزند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۷۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنبش های دانشجویی اخیر ریشه در فطرت های بشری دارد

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محسن اراکی شامگاه دوشنبه در تجمع مردم قم به منظور گرامیداشت رزمنده شهید حاج طالع یوسف اف و حمایت از ۵ هزار شیعه زندانی در آذربایجان بیان کرد: حاکمان کشورهای اسلامی بدانند با جنبش و حرکت مقاومت اسلامی بنیاد استکبار برچیده می شود و ایران اسلامی با آمریکا دشمن است و از این مسیر عقب نشینی نمی کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: ملت مسلمان ایران رژیم شاه را سرنگون و در برابر رژیم بعث ایستادگی کرد و امروز شاهدیم که راهپیمایی میلیونی اربعین ظهور و بروز کرده و این سیل بنیان کن دشمنان اسلام را از میدان به در خواهد کرد و همین جریان، طاغوت مصر و لیبی و یمن را از میان برداشت و اگر حاکمان راه را برای ملت ها باز کردند و صدای ملت ها علیه آمریکا بلند شد در این صورت ملت ها از این حکومت ها پیروی می کنند و گرنه مقاومت اسلامی سرانجام صدام و حسنی مبارک را برای آنان رغم می زند.

آیت الله اراکی بیان کرد: منطقه قفقاز همچنان خاستگاه مردان بزرگ است و رزمندگان این منطقه همواره پیشتاز بودند و ما از شهدای بزرگ آذربایجان تجلیل می کنیم که جان خود را در مسیر ارزش های اسلامی، قرآن و کشور آذربایجان فدا کردند.

وی با بیان اینکه دنیا باید بداند روزگار امروز روزگار مقاومت است افزود: دوران ستمگری ها و جنایتگری های بی پاسخ استکبار جهانی علیه ملت ها به پایان رسیده است.

آیت الله اراکی گفت: ما به رژیم اشغالگر قدس و جنایتکاران صهیونیسم عالم می گوییم آن دوران که شما ملت ها را می کشتید و سینه مستضعفان را له می کردید گذشته و امروز روز بیداری ملت ها است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: روزی به سفیر عربستان گفتم اگر پادشاه کشور شما پرچم وحدت امت اسلام را برافراشته کند همه ما گرد او جمع خواهیم شد که این امر هم به سود دنیا و هم اخرت شان است.

آیت الله اراکی بیان کرد: امروز سران برخی از کشورهای منطقه باید با ملت های خود همراه شوند که در غیر این صورت روزی خواهد رسید که همین امت ها، آنان را سرنگون می کنند.

آیت الله اراکی با بیان اینکه نهضت مقاومت از ایران اسلامی آغاز شد اما در این نقطه باقی نماند گفت: تفکر مقاومت امروز از مرزهای ایران اسلامی عبور کرده و اروپا و آمریکا را هم در نوردیده است.

وی با اشاره به تجمعات دانشجویی در حمایت از غزه ابراز داشت: دشمنان امروز می گویند جنبش دانشجویی اخیر کار ایران است اما نمی فهمند که این خیزش ریشه در فطرت های بشری است که علارغم همه کار رسانه ای دشمن برای سر پوشاندن بر جنایت ها اما آنان این حقایق را فهمیدند و وجدان های بشری بیدار شده و بشریت خیزش جدیدی پیدا کرده است.

وی گفت: دوران جهل و خواب و غفلت ملت ها به سر آمده و امروز دوران بیداری ملت ها است.

وی افزود: پیروزی از آن جنبش حماس و جبهه مقاومت فلسطین است و آنان نباید در برابر رژیم اشغالگر قدس کوتاه بیایند که این چنین نیز نخواهد بود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: سران مقاومت اسلامی در درون غزه پیام دادند که ما در برابر رژیم اشغالگر قدس کوتاه نخواهیم آمد که باید به این مبارزان درود فرستاد.

وی گفت: جریان حمایت از مقاومت امروز در ۸۰ دانشگاه آمریکا به راه افتاده است و وجدان های بشری بیدار شده است.

کد خبر 6092622

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت دیپلمات مجروح حمله اسرائیل به سفارت ایران + عکس
  • تل‌آویو به شکست سامانه‌های آمریکا دربرابر موشک ایرانی اعتراف کرد
  • وزارت دفاع آلمان دستور بازسازی گسترده ارتش را صادر کرد
  • اعتراف تل‌آویو به شکست پاتریوت آمریکا در برابر موشک ایرانی
  • چاپلوسی فرانسه برای تل آویو: به دنبال تحریم‌های جدید علیه ایران هستیم
  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد
  • تل‌آویو سست تر از خانه عنکبوت/ رژیم صهیونیستی چطور منزوی شد؟
  • تلاش لابی‌های صهیونیستی برای جلوگیری از صدور حکم ضدسران تل‌آویو
  • تلاش لابی‌های صهیونیستی برای جلوگیر از صدور حکم ضدسران تل‌آویو
  • جنبش های دانشجویی اخیر ریشه در فطرت های بشری دارد