Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین هرمزگان، دکتر فریدون همتی در نشست ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان با بیان اینکه نگرانی جدی در خصوص افزایش شیوع بیماری کرونا در هرمزگان وجود دارد، عنوان کرد: آمارها نشان دهنده افزایش ۹ درصدی تعداد مبتلایان به کرونا در هرمزگان است.
 
وی با اشاره به وجود ویروس کرونای جهش یافته انگلیسی در هرمزگان، افزود: سرعت سرایت و شدت بیماری زایی ویروس جهش یافته بسیار بیشتر است و جوانان نیز بسیار بیشتر به آن مبتلا می‌شوند و در این خصوص نگرانی های جدی با توجه به شناسایی موارد ابتلا به این نوع ویروس در هرمزگان وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
استاندار هرمزگان افزود: به طور ویژه از جوانان در هرمزگان می‌خواهیم تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و فاصله گذاری فیزیکی و اجتماعی را رعایت کنند.
 
همتی تصریح کرد: افزایش آمار ابتلا به کرونا در هرمزگان نشان می‌دهد که اگر مراقبت های لازم صورت نگیرد، استان به شکل وسیع تر درگیر این بیماری خواهد شد و شرایط سختی در پیش خواهیم داشت که مجبور خواهیم بود محدودیت های بیشتری را اعمال کنیم.
 
وی گفت: به طور جدی از مردم شریف هرمزگان می‌خواهیم تمامی تاکیدات و مراقبت ها برای پیشگیری از بیماری کرونا به ویژه استفاده از ماسک، فاصله‌گذاری و شستن منظم دست ها را رعایت کنند.
 
استاندار هرمزگان با گلایه جدی از برگزاری مراسم‌های عروسی در مکان‌های غیرمجاز و همچنین برگزاری مراسم‌های ترحیم و ختم و سایر مراسم‌هایی که ضرورت ندارد، خاطرنشان کرد: این مراسم‌ها از کانون‌های اصلی توسعه و انتشار ویروس و بیماری کرونا هستند و باید به طور جدی همه مردم و دستگاه ها از برگزاری مراسم های غیرضروری خودداری کنند.
 
همتی با بیان اینکه میزان ورود گردشگر به هرمزگان کاهش چشمگیری یافته است، اظهار داشت: از مسافران تست‌های کرونا انجام می‌شود و در صورت منفی بودن تست کرونا و بیشتر برای انجام امور ضروری می توانند وارد استان شوند.
 
وی با اشاره به اعمال محدودیت تردد شبانه در هرمزگان، اضافه کرد: این محدودیت از ساعت ۲۲ شب اعمال می‌شود و نیروی انتظامی و اصناف باید اجرای آن را به طور جدی نظارت و رعایت کنند و به خصوص در شهرستان‌های بندرعباس، قشم، بندرلنگه، پارسیان و بستک به دلیل بالا بودن آمار ابتلا به کرونا و نگرانی های جدی که وجود دارد، باید این محدودیت ها به شکل جدی تر اعمال شود.
 
استاندار هرمزگان خواستار همکاری مردم برای کاهش سطح بیماری کرونا در هرمزگان شد و افزود: از مردم می‌خواهیم تا برای سلامتی خود و دیگر افراد جامعه به طور جدی و با حساسیت بالا تمامی موارد را رعایت کنند و افرادی که باید تست کرونا بدهند نیز همکاری لازم را داشته باشند.
 
همتی یادآور شد: با توجه محدودیت‌های مسافرت و لزوم جلوگیری از سفرهای غیرضروری، فرمانداران همچنان به طور جدی نظارت ها در مبادی ورودی استان در همه مناطق را انجام دهند تا از مسافرت های غیرضروری به استان جلوگیری به عمل آید.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: کرونا استاندار هرمزگان ستاد ملی مقابله با کرونا بیماری کرونا در هرمزگان رعایت کنند طور جدی مراسم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۷۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۴ درصدی ترانزیت کالا در بنادر غرب هرمزگان

سالاری مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان گفت: از ابتدای امسال۳۸ هزار ۲۱۴ تن کالا در بنادر غرب ترانزیت شده که ۲۴ درصد بیشتر از پارسال است.

وی افزود: عمده محموله‌های ترانزیت شده خودرو بوده که ۱۴ درصد افزایش داشته است.

مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان گفت: در این مدت ۱۵ هزار و ۸۳۲ دستگاه خودرو به وسیله ۲۱۰ فروند شناور فلزی جابجا و پس از تخلیه و انجام تشریفات گمرکی به مقاصد کشور‌های عراق، افغانستان و آسیای میانه بارگیری شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۱۳ مخترع برگزیده در جشنواره ملی اختراعات خلیج فارس
  • برگزاری نخستین کنگره شهدای جامعه اطلاعاتی هرمزگان در بندرعباس
  • افزایش ۲۴ درصدی ترانزیت کالا در بنادر غرب هرمزگان
  • توصیه‌هایی درباره تب کریمه کنگو که باید جدی گرفته شود
  • پروژه آبرسانی به شهر ارکواز ملکشاهی امسال تکمیل می شود
  • آغاز مزایده فروش بیش از یک هزار و سیصد دستگاه وسیله نقلیه توقیفی در استان هرمزگان
  • آغاز مزایده فروش ۱۳۰۰ دستگاه وسیله نقلیه توقیفی در هرمزگان
  • راه اندازی فرودگاه به توسعه میناب کمک می‌کند
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • کنایه مجری صداوسیما به شایعه ضد انقلاب در خصوص بیماری بازیگر زن معروف + تصویر