Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان گفت: خدمت‌رسانی به مردم تا لحظات آخر دولت فعلی باید ادامه داشته باشد و ذره‌ای خدمت‌رسانی به مردم نباید کم شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان ، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی صبح امروز جلسه شورای اداری استان کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی اظهار داشت: در آستانه بعثت پیامبر (ص) به‌عنوان اشرف مخلوقات جهان و خاتم انبیای الهی هستیم که این عید بزرگ را تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در شرایطی قرار گرفتیم که بیش از یکسال درگیر ویروس کرونا بودیم و شیوع این ویروس مشکلاتی برای مردم ایجاد کرد گفت: خوشبختانه واکسن مبارزه با این ویروس به‌ویژه واکسن ایرانی کرونا تولید شده و امیدواریم به‌زودی این بیماری از جامعه ریشه‌کن شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با تقدیر از زحمات کادر پزشکی و درمان کشور و استان کرمان افزود: پرستاران و پزشکان در مبارزه با این بیماری و مداوای مبتلایان به کرونا در خط مقدم بودند و در این راه از جان خود نیز دریغ نکردند و تعدادی از عزیزان ما به شهادت رسیدند.

وی خاطرنشان کرد: وضعیت موجود استان کرمان شکننده است و از مردم درخواست داریم که با توجه به اینکه در ایام نوروز و آخر سال هستیم همچنان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده و از حضور در تجمع و دورهمی‌ها خودداری کنند تا مهار کامل ویروس را داشته باشیم.

علیدادی‌سلیمانی با بیان اینکه سال 1400 یکی از سال‌های سرنوشت‌ساز کشور است و انتخابات ریاست جمهوری برگزار می‌شود گفت: باید تلاش کنیم تا مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را داشته باشیم و هر چه مردم بیشتر پای صندوق‌های رای بیایند پشتوانه دولت آینده قوی‌تر است.

امام جمعه کرمان: کوچکترین کم‌کاری در خط رهبری از کسی پذیرفته نیستامام جمعه کرمان: حکومت‌داری امام علی (ع) باید الگوی دولتمردان قرار گیردامام جمعه کرمان: انقلاب اسلامی دستاوردهای زیادی در حوزه‌های مختلف داشته است

وی با اشاره به اینکه دشمن هر روز نقشه‌های خائنانه رنگارنگی علیه کشور ما می‌کشد و دولت آینده کار سخت‌تری در پیش دارد افزود: باید تلاش کرد انتخاب اصلح انجام شود تا ثمره آن در اداره کشور ملموس باشد.

امام جمعه کرمان با بیان اینکه فرهیختگان و صاحب نظران باید در فضایی آرام و به دور از جنجال‌هایی که به ضرر امنیت کشور هست فرد اصلح را به مردم معرفی کنند گفت: باید قدردان زحمات مدیران گذشته باشیم، خدمت‌رسانی به مردم تا لحظات آخر دولت فعلی باید ادامه داشته باشد و ذره‌ای خدمت‌رسانی به مردم نباید کم شود.

انتهای پیام/511/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان کرمان استان کرمان خدمت رسانی به مردم امام جمعه کرمان استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۸۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

7 میز خدمت در حاشیه نماز جمعه ارومیه برپا می‌شود

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، فردا هفت اردیبهشت ماه، هفت میز خدمت در حاشیه نماز جمعه ارومیه در مصلی امام خمینی(ره) این شهر برپا می‌شود.

بر این اساس مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی و مدیرکل تأمین اجتماعی استان در میز خدمت حضور خواهند داشت.

همچنین مدیرعامل جمعیت هلال آذربایجان‌غربی، شهردار منطقه 2 ارومیه، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و نیز مسئول بسیج کارگران پاسخگوی سوالات و مسائل و مشکلات مردمی خواهند بود.

خطیب نماز جمعه فردا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی شده بود
  • اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها ضرورت دارد
  • میز خدمت ادارات و خدمت‌رسانی به مردم تداوم داشته باشد
  • جریان گاز در مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی و کرمان پایدار است/ اعزام تیم‌های امداد برای خدمت‌رسانی
  • گلوگاه‌های فساد را ببندید
  • سفر رییس جمهور به پاکستان و سریلانکا با برکت بود
  • لزوم حمایت بیشتر مسئولان از کارگران در شرایط جنگ اقتصادی
  • رسانه های انساندوست صدای رسای مظلومیت مردم فلسطین
  • انتقاد امام جمعه تبریز از عوارضی آزادراه سهند-تبریز
  • 7 میز خدمت در حاشیه نماز جمعه ارومیه برپا می‌شود