Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین کرمانشاه، شهرام کرمی دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه مبارزه با مواد مخدر را یکی از اولویت های مهم نظام دانست و اظهار کرد: طی 42 سال پیروزی انقلاب اسلامی شهدای بسیاری را در راه مبارزه با مواد مخدر تقدیم کرده ایم و هزینه های بسیاری در این راه داده ایم که همگی جدیت نظام را در این زمینه نشان می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به پیامدهای مصرف مواد مخدر در جامعه هم اشاره ای داشت و افزود: قطعا اگر مجاهدت های جان برکفان مبارزه با مواد مخدر نباشد، شاهد افزایش تعداد افراد معتاد و متجاهر در جامعه خواهیم بود که وجود این پدیده حس ناامنی را بین مردم افزایش می دهد.

دادستان کرمانشاه تصریح کرد: از سوی دیگر مصرف مواد مخدر میزان مسئولیت پذیری فرد را پائین می آورد و به افزایش انحرافات و آسیب های اجتماعی در جامعه هم دامن خواهد زد.

وی متذکر شد: همچنین یکی از عواملی که بنیان بسیاری از خانواده ها را از هم می پاشد، گرفتار شدن نان آور خانواده به دام مواد مخدر است که از او فردی سربار بوجود می آورد.

کرمی اضافه کرد: در این راستا با توجه به عواقب و پیامدهای ناگوار مصرف مواد مخدر، همانند رویکردی که در نظام وجود دارد مقابله و مبارزه با مواد مخدر هم در استان با جدید در دستور کار قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: ضابطین دستگاه قضایی استان از ابتدای امسال تا پایان بهمن ماه بیش از سه تن مواد مخدر کشف کرده اند که حاکی از اهتمام جدی آنها در برخورد با مواد مخدر است.

دادستان کرمانشاه با تاکید براینکه برخورد با مواد مخدر موضوعی فرادستگاهی است، اعلام کرد: از همه دستگاه های استان می خواهیم برای برخورد با این پدیده شوم پای کار باشند و پلیس مبارزه با مواد مخدر را در این راه یاری کنند.

وی در پایان با قدردانی از اقدامات موثر نیروی انتظامی در برخورد با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر، گفت: از همه شهروندان هم می خواهیم هرگونه موارد مشکوک در این رابطه را به مراجع قضایی و نیروی انتظامی اعلام کنند تا در اسرع وقت با مجرمان برخورد قاطع صورت گیرد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: دادستان کرمانشاه دستگاه قضایی استان کرمانشاه مبارزه با مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۸۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، سرهنگ سید مسعود میر حسینی با اشاره به اینکه طرح کاهش آسیب‌های اجتماعی از ابتدای امسال درحال اجراست، گفت: یکی از اولویت‌های پلیس برخورد با خرده فروشان مواد مخدر در محل‌های آلوده است.

وی افزود: با هدف شناسایی و دستگیری خرده فروشان مواد مخدر، طرح پاکسازی در دستور کار پلیس مبارزه با موادمخدر قرار گرفته است و هجده نفر خرده فروش دستگیر و به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

سرهنگ میرحسینی خاطرنشان کرد: ساکنان و گردشگران با مشاهده و آگاهی از خرید و فروش موادمخدر با شماره تلفن ۱۱۰ پلیس را در برخورد با خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر کمک کنند.

دیگر خبرها

  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • آموزش فنی و حرفه ای رایگان برای ترک کنندگان
  • جمع آوری ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان
  • دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش
  • ۲۵ سمن برای مقابله با موادمخدر در قزوین فعال است
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی