Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-02@14:49:32 GMT

۱۳ میلیون سهم در بورس سمنان معامله شد

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۳۸۶۰۹

۱۳ میلیون سهم در بورس سمنان معامله شد

مدیر بورس منطقه سمنان گفت: ۱۳ میلیون و ۳۰۰ هزار و ۳۹۹ سهم به ارزش بیش از ۱۳۳ میلیارد و ۷۶۴ میلیون ریال هفته گذشته در بورس سمنان داد و ستد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ فاطمه امیرجان ابراز داشت: سه میلیون و ۳۹۷ هزار و ۱۲۷ سهم به ارزش بیش از ۵۴ میلیارد و ۷۱۱ میلیون ریال در معاملات هفته گذشته بورس سمنان به خرید اختصاص داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: ۹ میلیون و ۹۰۳ هزار و ۲۷۲  سهم به ارزش بیش از ۷۹ میلیارد و ۵۲ میلیون ریال در همین مدت به فروش رسید.

وی یادآور شد: شاخص کل قیمت سهام در اوراق بهادار کشور در پایان معاملات روز چهارشنبه گذشته (۱۳ اسفند ۹۹) با هشت هزار و  و ۳۶۰ واحد افزایش به یک میلیون و ۱۷۷ هزار و  ۹۱۶ واحد رسید.

مدیر بورس منطقه سمنان افزود: ۴۱ درصد معاملات این بورس در هفته گذشته به خرید و ۵۹ درصد به فروش سهام اختصاص داشت.

طبق گفته مدیر بورس منطقه‌ای سمنان، ۲۱ هزار و ۱۳ میلیارد ریال ارزش معاملات انجام شده در بورس سمنان از فروردین تا پایان دی ۹۹ است و  ۱۹۰ هزار و ۸۵۶ نفر از ابتدای امسال تا پایان دی در استان سمنان، برای ورود به بازار بورس، کد بورسی دریافت کردند.

ارزش معاملات انجام شده در بورس سمنان در سال گذشته ۱۱ هزار و ۷۱۲ میلیارد ریال بود.

 ۱۴ دفتر کارگزاری در شهرستان سمنان، یک دفتر کارگزاری در شهرستان مهدیشهر، ۱۲ دفتر کارگزاری در شهرستان شاهرود، سه دفتر کارگزاری در دامغان و یک دفتر کارگزاری در شهرستان گرمسار برای ارائه خدمات فعال است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دفتر کارگزاری در شهرستان بورس سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۸۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق جالب در معاملات روز گذشته کپشیر!

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، بررسی‌های نبض بورس نشان داد که روز گذشته معاملاتی (سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) یکی از سنگین‌ترین خرید‌ها توسط سهامداران حقیقی در نماد کپشیر اتفاق افتاده است. جایی که یک سهامدار عمده حقیقی ۱۰ میلیون سهام به قیمت تقریبی ۱۰.۳ میلیارد تومان خریداری کرده است! ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000J07

دیگر خبرها

  • بازار بورس ۱۲ اردیبهشت؛ شاخص کل ۳۹۰۱ واحد افت کرد
  • اتفاق جالب در معاملات روز گذشته کپشیر!
  • افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • افت ۱۲ هزار واحدی شاخص کل بورس
  • بورس همچنان ریزشی؛ سهامداران نگران شدند
  • افت ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس
  • گزارش روزانه بورس ۱۱ اردیبهشت؛ افت ۱۲ هزار واحدی شاخص کل
  • گزارش روزانه بورس ۱۱ اردیبهشت؛ افت ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس
  • ریزش ۳۳۹ واحدی بورس در شروع معاملات امروز
  • نماد سپرده‌گذاری مرکزی در بازار توافقی فرابورس معامله می‌شود