Web Analytics Made Easy - Statcounter

ویژه برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) همزمان با فرا رسیدن سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع) اعلام شد.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف، به مناسبت شهادت امام موسی کاظم(ع)، مراسم عزاداری و برنامه‌های مذهبی در حرم مطهر حضرت معصومه (س) با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

 

دوشنبه شب هم‌زمان با شب شهادت، مراسم عزاداری با سخنرانی حجت‌الاسلام سید حسین مؤمنی و مداحی سید رضا نریمانی و همچنین سه شنبه شب مراسمی به مناسبت شام شهادت نیز با سخنرانی حجت الاسلام صدیقی امام جمعه موقت تهران و مداحی سید رضا نریمانی در حرم برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

همچنین صبح روز سه شنبه ۱۹ اسفندماه ۱۳۹۹ مراسم خطبه‌خوانی خادمان حرم مطهر با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس و نماینده ولی‌فقیه در استان قم و مداحی عباس حیدرزاده دنبال می‌شود.

 

قبل از نماز ظهر و عصر، محفل عزاداری با مداحی یاسین شیخ‌زاده و سخنرانی حجت‌الاسلام بیگدلی و همچنین محفل دیگری با سخنرانی حجت‌الاسلام ظهیری و مداحی حسن حیدرزاده برگزار می‌شود.

 

زائران و مجاوران حرم مطهر بعد از نماز ظهر و عصر روز سه شنبه نیز از سخنرانی حجت‌الاسلام صادقی واعظ و مداحی سید علی حسینی‌نژاد بهره‌مند خواهند شد و قبل از نماز مغرب و عشاء نیز حجت‌الاسلام بندانی نیشابوری در حرم مطهر به ایراد سخن و سید علی حسینی‌تبار به مداحی خواهد پرداخت.

 

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت امام موسی کاظم ع ماه رجب حرم حضرت معصومه س سخنرانی حجت الاسلام حرم مطهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۸۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گفت: پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) تشییع و در مسجد مقدس جمکران به خاک سپرده می‌شوند.

حجت الاسلام احمد لقمانپور افزود: پیکرهای مطهر این دو شهید والامقام، روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه از میدان آل یاسین تا مسجد مقدس جمکران تشییع و در صحن اصلی این مکان مقدس به خاک سپرده می‌شوند.

وی گفت: این دو لاله گلگون کفن در عملیات‌های کربلای ۵ و عاشورا به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

دیگر خبرها

  • کدام مرجع تقلید بر پیکر عروس امام ( ره) اقامه نماز کرد؟ +عکس
  • ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت در استان فارس اعلام شد
  • برگزاری بیش از ۷۰۰ برنامه کشوری در دهه کرامت
  • تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم
  • اعلام مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت در هفته جاری‌
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • حضرت نجمه خاتون علیهاالسلام، مصداقی برای آیه شریفه تطهیر است
  • اجتماع دختران دانش آموز در حرم حضرت معصومه (س)