Web Analytics Made Easy - Statcounter

اخبار روزانه «آریا» را از اینجا دنبال کنید

اقتصادآنلاین ‌‌-‌ هانا پاکمند؛ در پایان معاملات فرابورس امروز سهام شرکت پلیمر آریا ساسول با رشد دو درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش امروز قرار گرفت.

سهام شرکت پلیمر آریا ساسول در آخرین معاملات خود، عدد ۷۶,۵۷۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته حدود یک درصد افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین با جابجایی بیش از سه میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۷۷,۳۰۰ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز آریا به بیش به رقم ۲۵میلیارد تومان نزدیک شد. همچنین ۵۷درصد از سهام شرکت پلیمر آریا ساسول را حقیقی‌ها و ۴۳درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، بیش از دو میلیون برگه سهم (۷۳درصد) را اشخاص حقیقی و تعداد ۸۶۵هزاربرگه سهم (۲۷درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

 در معاملات امروز فرابورس،  آریا با ثبت معاملاتی متعادل رشد دودرصدی برای خود رقم زد و به روند صعودی بازگشت. آریا نیز همچون سایر محصولات شیمیایی سبزپوشی امید را به معاملاتش بازگرداند.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

پربیننده ترین مبلغ سود سهام عدالت امسال مشخص شد فرار پول‌های بزرگ از بورس با سیاست‌های اشتباه/ توافق ایران با آمریکا به کجا رسید؟ بورس در دو هفته آخر سال چه خواهد شد؟ ارزش سهام عدالت من (۱۶ اسفندماه) نمای پایانی بورس امروز/ ریزش بازار تمامی ندارد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: اینجا فرابورس شرکت پلیمر آریا ساسول بورس فرابورس تحلیل بورس ارزش معاملات پیش بینی بورس بورس امروز وضعیت بورس امروز وضعیت امروز بورس وضعیت بورس بازار بورس امروز شاخص بورس امروز بورس آنلاین اخبار بورس امروز اوضاع بورس امروز تحلیل بورس امروز بورس فردا اقتصاد آنلاین بورس بورس امروز تهران وضعیت بازار بورس برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۸۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۹۶ میلیارد تومان نقدینگی از بازار سهام خارج شد

کوروش آسایش کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: امروز شاخص کل بورس با کاهش بیش از ۲۰ هزار واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۳۹ هزار واحدی ایستاد و شاخص کل هم وزن نیز با کاهش بیش از ۶ هزار واحدی در سطح ۷۴۴ هزار و ۱۰۰ واحد رسید تا شاهد روندی منفی باشیم.

این کارشناس بازار سرمایه در ادامه می‌گوید: امروز حجم معاملات ۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون برگه سهم به ارزش معاملاتی ۲ هزار و ۸۷۷ میلیارد تومان ثبت شد سرانه خرید حقیقی‌ها ۱۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و سرانه فروش حقیقی‌ها ۲۳ میلیون تومان رقم خورد و امروز ۲۹۶ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها از بازار سهام خارج شد.

او گفت: امروز ۲۱ درصد بازار مثبت و ۶۱۵ نماد به عبارتی ۷۹ درصد بازار در محدوده منفی به کار خود پایان دادند همچنین امروز صنعت کانه‌های فلزی شاهد بیشترین میزان ورود نقدینگی بودند و بیشترین خروج نقدینگی هم به صنعت بانک‌ها اختصاص یافت.

سالگرد ریزش تاریخی شاخص کل بورس

این کارشناس بازار سرمایه می‌گوید: از جمله عوامل اثر گذار بر روند بازار می‌تواند به موعد تاریخی اشاره کرد سابقه نشان داده هر ریزشی که در یک سال داشته باشیم سال بعد هم در آن روز هیجان را تجربه خواهیم کرد ۱۷ اردیبهشت سال گذشته شاهد یکی از ریزش‌های تاریخی شاخص بورس بودیم ریزشی که با حاشیه‌های بسیار زیادی همراه شد، کاهش نرخ دلار و بحث مالیاتی هم از دیگر عوامل اثر گذار بر روند نزولی بازار بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • ۲۹۶ میلیارد تومان نقدینگی از بازار سهام خارج شد
  • شاخص بورس امروز ۱۷ اردیبهشت/افت ۲۰۶۴۷ واحدی
  • بورس امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • ریزش ۵ هزار واحدی شاخص بورس
  • گزارش روزانه بورس ۱۶ اردیبهشت؛ افت ۵ هزار واحدی شاخص کل
  • معامله ۲۷۰ میلیاردی سهام در بورس آذربایجان غربی
  • شاخص بورس امروز ۱۶ اردیبهشت/افت۵۱۸۲ واحدی
  • بورس امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • آینده بورس در چند پرده
  • پیش‌بینی بورس در هفته سوم اردیبهشت ۱۴۰۳/ پیشتازی فولادی‌ها و پالایشی‌ها در این هفته