Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-07@16:15:20 GMT

کشف محموله مرغ زنده قاچاق

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۳۸۷۱۹

کشف محموله مرغ زنده قاچاق

فرمانده انتظامی آوج از کشف ۹۵۰ قطعه مرغ زنده قاچاق از یک دستگاه کامیون در این شهرستان خبر داد. ناطقان:  به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان قزوین سرهنگ شهرام منصوری اظهار کرد: در راستای طرح جلوگیری از قاچاق مرغ، مأموران انتظامی این شهرستان در شهر آبگرم به یک دستگاه کامیون مشکوک و جهت بازرسی آنها را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





وی افزود: در بازرسی‌های انجام شده از خودرو مورد نظر تعداد ۹۵۰ قطعه مرغ زنده قاچاق کشف و یک نفر را در این خصوص دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آوج با اشاره به اینکه برابر دستور قضائی متهم دستگیر شده به همراه مرغ‌های کشف شده برای سیر مراحل قانونی به اداره دامپزشکی ارجاع داده شدند، اظهار داشت: کارشناسان ارزش تقریبی محموله طیور کشف شده را حدود ۴۷۵ میلیون ریال اعلام کردند.

منصوری در پایان از شهروندان خواست در صورت اطلاع و مشاهده هر گونه فعالیت غیرمجاز از جمله قاچاق و توزیع اقلام کالاهای ممنوعه، سریعاً موضوع را از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.
منبع: مهر برچسب ها: مرغ ، ناطقان ، قاچاق ، کامیون ، قاچاق

منبع: ناطقان

کلیدواژه: مرغ ناطقان قاچاق کامیون قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۸۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ تن چوب تاغ قاچاق در شاهرود کشف شد

محمد رضا کشاورزیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه نیمه شب گذشته دو تن و ۱۲۰ کیلوگرم از یک خودرو عبوری نیسان کشف و ضبط شد، ابراز داشت: این خودرو از نیشابور عازم شهریار بود که در شاهرود زمین گیر شد.

وی ضمن بیان اینکه مأموران پاسگاه شهید نوری شاهرود موفق به شناسایی این محموله شدند، افزود: محموله به طور ماهرانه، حرفه‌ای و به شکل کتابی چیده شده بود که در نوع خود نادر است.

رئیس اداره منابع طبیعی شاهرود ضمن بیان اینکه یگان حفاظت با هرگونه مصادیق قاچاق چوب به شدت برخورد می‌کند، ابراز داشت: راننده دستگیر پرونده فرد تشکیل و تحویل مراجع قضائی شد.

کشاورزان اضافه کرد: تخریب حوزه محیط زیست و منابع طبیعی قابل جبران نیست و لذا حراست و حفاظت آن یک وظیفه عمومی تلقی می‌شود.

وی افزود: از شهروندان درخواست داریم هر گونه تخریب را حتماً گزارش دهند تا موضوع مورد رسیدگی قرار گیرد.

کد خبر 6098674

دیگر خبرها

  • ۲ تن چوب تاغ قاچاق در شاهرود کشف شد
  • کشف محموله ۵ میلیارد ریالی قاچاق در خشکبیجار
  • جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک
  • کشف ۹ میلیاردی سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • کشف ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در ساوه کشف شد 
  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • کشف احشام قاچاق در بندرلنگه
  • کشف محموله ۴ میلیاردی قاچاق دخانیات در قشم
  • کشف البسه قاچاق در شهرستان خوسف