Web Analytics Made Easy - Statcounter

امین قاسمی‌نژاد ستاره تیم شهرخودرو که گفته می‌شود راهی استقلال خواهد شد، در خصوص رد پیشنهاد پرسپولیس توضیح داد.

به گزارش گروه وزرشی خبرگزاری دانشجو، امین قاسمی نژاد مهاجم ۳۴ ساله شهرخودرو بعد از درخشش در نیم فصل اول مسابقات لیگ برتر، با پیشنهادات جدی از تیم‌های لیگ برتری از جمله پرسپولیس، استقلال و گل گهر سیرجان روبه رو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



قاسمی نژاد در خصوص رد پیشنهاد پرسپولیس به خبرنگار ما گفت: من توانایی بازی در چند پست را دارم که در همین پست‌ها در خط هافبک و خط حمله پرسپولیس بازیکنان خوبی را در اختیار دارد. همچنین آن‌ها مهدی ترابی را به خدمت گرفتند و صحبت در خصوص حضور شهریار مغانلو در این تیم به میان آمده است به همین دلیل در این تیم نیازی به حضور من نیست. اولویت من حضور در تیمی است که بتوانم در آن بازی کنم و بتوانم تاثیر مثبتی در روند این تیم داشته باشم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پرسپولیس شهر خودرو امین قاسمی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۸۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

ابراهیم بازیان در خصوص برگزاری مجامع دو باشگاه استقلال تهران و پرسپولیس و همچنین تغییرات در هیات مدیره این دو باشگاه اظهار داشت: باشگاه استقلال توسط هلدینگ خلیج فارس و شرکت‌های زیر مجموعه آن و باشگاه پرسپولیس نیز توسط ۶ بانک (شهر، ملت، تجارت، صادرات، اقتصاد نوین و ملت) خریداری شده اند و قرار است تا پایان هفته انتقال ۸۵ درصد سهام این دو باشگاه به مالکان آن‌ها صورت گیرد.

او در رابطه با برگزاری مجامع دو باشگاه گفت: تا زمانی که انتقال سهام به طور رسمی صورت نگیرد مجمعی برگزار نخواهد شد و پس از اینکه ۸۵ درصد سهام واگذار شود، مالکان جدید در خصوص برگزاری مجمع و همچنین تغییرات در اعضای هیات مدیره دو باشگاه تصمیم گیری خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • اوسمار: حضور هواداران در بازی با سپاهان به ما کمک می‌کند
  • زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس
  • وضعیت 2+2 مصدوم سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو
  • ما قطعاً در جام جهانی همه را شگفت‌زده خواهیم کرد | درخواست ویژه ستاره تیم ملی
  • درخواست ویژه ستاره تیم ملی ایران قبل از جام جهانی
  • محمدجواد حسین‌ نژاد؛ بازگشت به آزادی با انگیزه انتقام
  • استوری مشکوک ستاره ایرانی: پایان قصه ایتالیا!
  • چرا ۲ ستاره پرسپولیس تعویض شدند؟
  • مقاومت فلسطین: تنها در صورت تغییرات اساسی پیشنهاد اسرائیل پذیرفته می‌شود
  • توضیح مدیر تراکتور در مورد کامنت جنجالی!