Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ فرمانده سپاه شهرستان بروجن با اشاره به طرح شهید سلیمانی، گفت: پس از گذشت سه ماه تا پایان بهمن ماه حدود ۸۰ درصد مبتلایان به ویروس کرونا کاهش یافت و این طرح همچنان ادامه دارد. - اخبار استانها -

اسماعیل عظیمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  بروجن ‌اظهار داشت: در پیک سوم کرونا آمار مبتلایان بیماری کوید19 افزایش یافت و تلفات انسانی و فوتی‌ها بالا رفت، بر اساس طرح شهید سلیمانی، گروه‌های جهادی بسیج در قالب تیم‌های مراقبت، حمایت و نظارت تشکیل شدند و همراه کادر درمان در کنترل بیماری اقداماتی انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برنامه این طرح در یک ماه اول کاهش 30 درصدی مبتلایان به ویروس کرونا بود که خوشبختانه با اجرای این برنامه در چهل روز اول بیش از 50 درصد کاهش بیماری اتفاق افتاد.

فرمانده سپاه شهرستان بروجن بیان داشت: پس از گذشت سه ماه تا پایان بهمن ماه حدود 80 درصد مبتلایان به ویروس کرونا کاهش یافت، یکی از دلایل موفقیت در این طرح این بود که بیماران سریعا شناسایی و قرنطینه خانگی می‌شدند.

وی با اشاره به کاهش 90 درصدی مرگ ومیر ناشی از ویروس کرونا در شهرستان بروجن پس از اجرای طرح شهید سلیمانی، گفت: علیرغم عدم کنترل کشورها بر بیماری کرونا، کشور جمهوری اسلامی ایران با یک اقدام جهادی 80 الی 90 درصد در کاهش فوتی و مبتلایان نقش داشت.

عظیمی با اشاره به شروع مرحله دوم طرح از اسفندماه، گفت: تیم‌های حمایت و مراقبت بسیج در کنار کادر درمان هستند، همچنین تیم‌های نظارت در صورت نیاز فعالیت خواهند داشت.

فرمانده سپاه شهرستان بروجن با اشاره به رو به رشد بودن ویروس کرونا، خاطرنشان کرد: از ابتدای شروع طرح شهید سلیمانی قریب به 550 بسته کمک معیشتی در بین مبتلایان نیازمند به کرونا و نیازمندان غیرکرونایی توزیع شد.

وی با اشاره به نظارت از 5 هزار مورد اماکن شهرستان بروجن، تصریح کرد: بالغ بر 300 مورد افراد مشکوک به کرونا شناسایی شد و از این عدد، 64 مورد نتیجه کووید 19 آنها مثبت بود. این طرح موجب تشخیص زود هنگام بیماری شده است که موجب جلوگیری از حاد شدن وضعیت بیماران می‌شود.

وی بیان داشت: قبل از اجرای این طرح حداقل پس از دو روز، یک نفر در شهرستان بروجن فوت می‌کرد اما پس از اجرای این طرح با کاهش بیش از 90 درصد فوتی‌ها مواجه شدیم.

اجرای طرح شهید سلیمانی باعث کاهش 88 درصدی بیماران بستری کرونا در استان کرمان شدمرحله دوم طرح شهید سلیمانی با عنوان «تقویت بیماریابی کرونا» در گیلان اجرایی می‌شودانتشار گزیده‌ای از اشعار شاعران جهان در رثای شهید سلیمانی

عظیمی عنوان داشت: در مرحله اول و شروع طرح تقریبا با 250 نفر از بسیجیان کار آغاز شد و تا 400 نفر هم رسیده است، همچنان این طرح ادامه دارد و اگر بهداشت و درمان نیاز به کمک بیشتری داشته باشند تا هزار نفر نیرو هم می‌توان حمایت کرد.

انتهای پیام/7540/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: طرح شهید سلیمانی شهرستان بروجن ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۸۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عادی شدن روند پرواز‌های فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مهدی رزاز گفت: در زمان وقوع طوفان و بارندگی برخی پرواز‌ها در فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز با تاخیر مواجه شد، اما با عادی شدن شرایط آب و هوایی، پرواز‌ها نیز به حالت عادی برگشته است.

وی افزود: ۳ پرواز بعد از ظهر روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ فرودگاه اهواز به دلیل شدت بارش باران با تاخیر همراه شد.

رزاز ادامه داد: اکنون همه تیم‌های عملیاتی فرودگاه در حالت آماده‌باش کامل هستند.


مدیر کل فرودگاه‌های خوزستان می‌گوید: پرواز‌های فرودگاه اهواز بدون هیچ مشکلی در حال انجام است، ولی از مردم درخواست داریم برای دریافت اطلاعات از وضعیت پرواز‌ها با شماره ۱۹۹ تماس بگیرند.

پیش از این اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به فعالیت این سامانه بارشی در استان هشدار سطح نارنجی صادر کرده بود.

دیگر خبرها

  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • تسریع در رفع مشکلات روستای امام‌قیس شهرستان بروجن
  • توزیع اعتبارات در شهرستان بروجن عادلانه باشد
  • چرا سردار زاهدی نمی خواست لباس سپاه را بپوشد؟
  • آغاز برداشت گل گاو زبان در شهرستان املش
  • عادی شدن روند پرواز‌های فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز
  • پیشرفت ۷۶ درصدی سد دیورش در شهرستان رودبار
  • آغاز گل چینی از گلستان های گل محمدی اردستان
  • کاهش ۲۴ درصدی ورودی پرونده‌های طلاق توافقی در شهرستان بهارستان
  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی