Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروز سهامداران شرکت‌های ایران مرینوس، پالایش نفت تبریز و فولاد خوزستان در بورس و معامله‌گران شرکت‌های رایان هم افزا، پتروشیمی زاگرس و پالایش نفت شیراز در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با رشد 5هزار و 860واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و 175هزار و 584واحد به کار خود پایان داد و بیش از 5میلیارد و 565میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 7هزار و 290میلیارد تومان در بیش از 928هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس سهامداران شرکت‌های ایران مرینوس، پالایش نفت تبریز و فولاد خوزستان بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های نوش مازندران، گروه بهمن و سرمایه‌گذاری سپه بیشترین افت را تجربه کردند.

معاملات بورس کالا در سال 99 رکورد شکست

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله یک میلیارد و 296میلیون ورقه به‌ارزش 14هزار و 508میلیارد تومان در 281هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 40واحد رشد کرد و در ارتفاع 16هزار و 945واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های رایان هم افزا، پتروشیمی زاگرس و پالایش نفت شیراز بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های سرمایه‌گذاری توسعه و عمران استان کرمان، بانک دی و ذوب آهن اصفهان بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بورس تهران فرابورس شاخص بورس بورس تهران فرابورس شاخص بورس پالایش نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۸۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست تخصصی نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا

شانا _ گروه فیلم: نشست تخصصی نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش روز یکشنبه (نهم اردیبهشت‌) با حضور رضا نوشادی، مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران، امیر هوشنگ کرمی، سرپرست امور بین‌الملل شرکت ملی گاز ایران، سلیمان قاسمیان، مدیرکل آسیا، آفریقا و اقیانوسیه معاونت امور بین‌الملل و بازرگانی وزارت نفت و علی شاهوردی، مدیر هماهنگی افزایش ظرفیت و تعمیرات اساسی پالایشگاه‌های فراسرزمینی در شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران در حاشیه دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا برگزار شد.

دریافت 28 MB

دیگر خبرها

  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / سهامداران منتظر تحول یکباره بازار نباشند!
  • واگذاری شازند کاملاً شفاف و در فرآیندی قانونی بوده است
  • نیاز تولیدکنندگان به حمایت های عملی
  • کدام خودروی سایپا 700 میلیون تومان شد؟
  • نشست تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا
  • بورس همچنان ریزشی؛ سهامداران نگران شدند
  • ورود و خروج سهامداران درصدی ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • مشکلات اقتصاد ایران راه‌حل سیاسی دارد؟
  • نشست تخصصی نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا
  • ورود و خروج سهامداران درصدی ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳