Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع مازندرانی تراکتوری ها با گلزنی در دیدار این تیم برابر نساجی، حالا به ادای دین نسبت به همشهریان خود پرداخته است

به گزارش طرفداری، میثم تیموری را می توان یکی از بهترین بازیکنان هفته هفدهم لیگ برتر دانست. او در دیدار برابر نساجی به میدان رفت و با درخشش در جناح چپ این تیم برای تراکتور موثر واقع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیموری در این دیدار روبروی تیم شهر خود به میدان رفت و توانست با گلزنی به این تیم، باعث پیروزی تراکتور و شکست نساجی قائمشهر شود. 

تیموری البته پس از باز کردن دروازه تیم سابق خود، هرگز شادمانی نکرد و برعکس، از گلی که به ثمر رساند بسیار عصبانی و ناراحت و به همین دلیل با ضربه ای تابلوی تبلیغاتی کنار دروازه را بر زمین انداخت و پس از آن نیز در کنار سایر بازیکنان که برای خوشحالی خود را به تیموری رساندند هم به همین ترتیب، او ترجیح داد با احترام به تیم سابق و مردم شهر خود، بدون هیچگونه شادی گل به بازی خود ادامه دهد. پس از این دیدار تیموری با نگارش متنی در صفحه ایسنتاگرام خود به همه همشهریان خود ادای دین کرد:

بنام خداوندی که همیشه پشتم بوده و به یادم هست
سلام خدمت مردم شهر عزیزم قائمشهر قهرمان
تیم نساجی قائمشهر برای من فقط یک تیم نیست بلکه بخشی از وجودمه، فراموش نمی کنم زمانی را که بزرگترین آرزوی زندگی‌ام پوشیدن پیراهن تیم بزرگ شهرم، نساجی بود، فراموش نمیکنم تک تک لحظاتی را که با خون دل تلاش کردم تا به این تیم برسم و حتی فراموش نمیکنم زمانی را که مرا به تمرین راه ندادند و به همراه پدرم و دوست عزیزم که مدیونشم فردوس امامی که خیلی برام تلاش کردبا چشم گریان تمرین رو ترک کردم.
من خودم رو مدیون نادر دستنشان بزرگ مرد مازندران میدانم ، بزرگ مردی که به میثم تیموری جوان اعتماد کرد و باعث شد میثم، همان مثیمی شود..یادم نمیره که الان در تیم بزرگ تراکتور ????فوتبال بازی می‌کند. من فوتبالم را مدیون شهرم و تیم بزرگ شهرم، نساجی هستم و بازی باغیرت و باشرف را از زمین نساجی و از سکوهای پر شورش یاد گرفتم، یاد گرفتم هر جا و در هر تیمی که باشم با شرف و با تمام وجود بازی کنم.
همشهریان عزیزم، فوتبال یک ورزش حرفه ای است و وقتی وارد میدان میشوی باید با تمام وجودت برای تیمی که پیراهنش را به تن داری بجنگی ولو اینکه حریفت تیم شهر خودت باشد، من و محمد عباسزاده عزیز هم امروز مثل تمام دو سال گذشته با تمام وجود و غیرتی که از خود شما به یادگار دارم برای تیم بزرگ تراکتور بازی کردم و گل پیروزی تیمم را به ثمر رساندم. امیدوارم اگه باعث ناراحتیتان شدم، مرا ببخشید.
از مردم بزرگ آذربایجان نیز سپاس گذارم به خاطر حمایت هایی که همیشه از من داشته اند و به هواداران تراکتور بزرگ قول میدهم تا وقتی در خدمت این تیم بزرگم با تمام دل و با تمام وجود برایش تلاش خواهم کرد.
زنده‌باد قائمشهر - یاشاسین آذربایجان
یاشاسین تراکتور - یاشاسین نساجی (امروز پرچم شرافت مازندران قائمشهر بالا رفت تو ایران)

اخبار داغ 

فراز کمالوند: چطور پرسپولیسی ‌ای هستم که نه مربی‌ اش بودم و نه بازیکن؟ مهرداد کفشگری: هیچ طلبی از پرسپولیس ندارم؛ بدهکارم هستم دختر جوان مچ علی دایی را در یک کافه لاکچری گرفت + فیلم ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت ارلینگ هالند به آمار 100 گل در سطح حرفه ای رسید؛ 45 گل در 46 بازی برای دورتموند پیش بازی اتلتیکو مادرید - رئال مادرید؛ دربی سرنوشت ساز 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم بزرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۸۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش استقلال برای رساندن مدافع مصدوم به تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، استقلال باید روز چهارشنبه و در مسابقه ای حساس از هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور، به مصاف تراکتور برود. دیداری سرنوشت ساز که برای آبی ها از اهمیت فوق العاده بالایی برخوردار است و آنها در پی کسب سه امتیاز بازی هستند.

جواد نکونام که در بازی قبل برابر شمس آذر بدون مدافع تخصصی روی نیمکت به مصاف حریف رفت، نگران است که این اتفاق در بازی بعدی نیز برای او و تیمش تکرار شود و استقلال بدون جانشین مناسب برای خط دفاع، با تراکتور روبرو شود.

در واقع پس از آسیب دیدگی رافائل سیلوا و آرمین سهرابیان و غیبت آنها در بازی با شمس آذر، نکونام طی روزهای اخیر به صورت جدی از کادر پزشکی درخواست کرده تا روند درمانی این دو مدافع را پیش ببرد تا آنها بتوانند هر چه سریعتر در اختیار کادرفنی قرار بگیرند.

در این میان، مصدومیت سیلوا به نحوی است که او بازی با تراکتور را از دست داده ولی نکونام همچنان امیدوار است تا آرمین سهرابیان بتواند برای این مسابقه در دسترس کادرفنی باشد و در صورت نیاز، به زمین مسابقه نیز برود.

سهرابیان در تمرین امروز استقلال شرکت کرد که این موضوع می تواند نکته امیدوارکننده ای برای نکونام باشد. کادرپزشکی همچنان در حال انجام آخرین تدابیر است تا آرمین با سایر اعضای تیم راهی تبریز شود.

دیگر خبرها

  • تلاش استقلال برای رساندن مدافع مصدوم به تراکتور
  • عکس| یک استقلالی روی پوستر تراکتوری‌ها
  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی پوشان
  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی‌پوشان!
  • ناکامی تکراری سرمربی پرسپولیسی مقابل استقلال؟
  • ادای احترام بایرن به قیصر: مجسمه برنزی بکن‌باوئر
  • دهه سرآمدی آموزش فرصت مغتنمی برای ادای احترام به پیشگامان ساحت تولید و نشر معرفت و حکمت است
  • روی این استقلال نمی شود حساب کرد | دو اتفاق باعث اتحاد تراکتوری ها شده است
  • شیری: می‌توانستیم کار را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم
  • میهمان ویژه در عکس تیمی تراکتوری‌ها