Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گلستان تفاهم‌نامه همکاری فی‌مابین جهاد دانشگاهی واحد گلستان و اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان منعقد شد.

این تفاهم‌نامه ظهر امروز با حضور مهندس سیدعزیز موسوی، سرپرست جهاد دانشگاهی گلستان و مهندس قاسمعلی برزمینی، مدیرکل ورزش و جوانان استان به امضا رسید.

هدف از امضای این تفاهم‌نامه راه‌اندازی و راهبری مراکز نوآوری و شتابدهی به‌منظور شتابدهی به کسب‌وکارهای فناورانه جوانان در استان گلستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معرفی جوانان و سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان جهت شرکت در دوره‌ها و کارگاه‌ها و غیره به جهاد دانشگاهی واحد استان، نظارت بر روند برنامه‌ریزی، اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های مرکز نوآوری و شتابدهی جوان استان و هزینه کرد فعالیت توسط معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان، تضمین کردن حسن اجرای هر یک از برنامه‌ها و فعالیت‌های مرکز نوآوری و شتابدهی جوانان استان، تأمین فضای فیزیکی، امکانات و تجهیزات نیروی انسانی موردنیاز برای اجرای هر یک از برنامه‌ها و فعالیت‌های مرکز نوآوری و شتابدهی جوانان، انعکاس پوشش گسترده خبری هر یک از برنامه‌ها و فعالیت‌های مرکز نوآوری و شتابدهی جوانان استان از طریق رسانه‌های جهاد دانشگاهی ازجمله برخی محورهای همکاری مشترک قید شده طرفین در این تفاهم‌نامه است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی جهاد دانشگاهی گلستان ورزش و جوانان گلستان مرکز نوآوری و شتابدهی گلستان ورزش و جوانان استان جهاد دانشگاهی تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۸۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضا تفاهم نامه همکاری میان جهاد کشاورزی و شرکت‌های دانش بنیان

دریافت 53 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6088680

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم نامه طرح فیبر نوری در بیرجند
  • امضا تفاهم نامه همکاری میان جهاد کشاورزی و شرکت‌های دانش بنیان
  • امضای تفاهم‌نامه اجرای طرح فیبر نوری در شهر بیرجند
  • امضای تفاهم نامه اجرای طرح ملی فیبر نوری منازل و کسب و کار‌ها
  • امضای تفاهم نامه امنیتی میان ایران و روسیه
  • امضای تفاهم‌نامه امنیتی میان ایران و روسیه
  • امضای تفاهم نامه همکاری علمی بین المللی مرکز تحقیقات تغییر اقلیم و سلامت و موسسه بهداشت عمومی ادواردو سنتیای هند
  • امضای اسناد و تفاهم‌نامه‌های مشترک میان ایران و سریلانکا
  • امضای تفاهم نامه همکاری میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی
  • امضای تفاهم‌نامه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد و دادگستری شاهرود