Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل پشتیبانی امور دام وزارت جهاد کشاورزی گفت: ما با تولید ۷ هزار و پانصد تن گوشت مرغ، به میزان نیاز بازار، مشکل تولید را برطرف کردیم.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، در برنامه سلام صبح بخیر رادیو ایران موضوع توزیع مواد پروتئینی وگوشت مرغ بررسی شد.

فخریان رییس اتحادیه فروشگاه‌های زنجیره‌ای در این برنامه با اشاره به وضعیت توزیع مرغ گفت: تاکنون در فروشگاه‌های زنجیره‌ای مرغ قطعه بندی با بارکد عرضه می‌کردیم و پیش از این در فروشگاه‌ها مرغ کامل عرضه نکردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از دیروز با بسته بندی دو مرغ و بارکد گذاری، مرغ کامل را نیز عرضه می‌کنیم. باید با همکاری امور پشتیبانی دام، مرغ را در اختیار بسته بندی قرار دهیم و قرار شده با قیمت ۲۲ هزار و ۵۰۰ تومان به مردم عرضه شود

سالمی مدیر کل پشتیبانی امور دام وزارت جهاد کشاورزی درباره مشکلات پیش آمده برای توزیع مرغ گفت: ما با تولید ۷ هزار و پانصد تن گوشت مرغ، به میزان نیاز بازار، مشکل تولید را برطرف کردیم، اما در قسمت توزیع عمده فروشی، یک مرکز عرضه عمده در میدان بهمن و ۱۷ کشتارگاه را داشتیم که مراکز پیروزی و تهرانپارس را اضافه کردیم و در پایان هفته یک مرکز هم در غرب تهران برای توزیع مرغ به صورت عمده در نظر میگیریم که به نظر می‌رسد با وجود این ۴ مرکز مشکلی برای توزیع عمده وجود نداشته باشد.

وی تاکید کرد: در خرده فروشی مرغ شبکه مناسبی برای توزیع وجود ندارد، ولی ما شبکه‌های خرده فروشی را به مراکز عمده وصل کردیم و فروشگاه‌های زنجیره‌ای و میادین میوه و تره بار در حال حاضر مرغ منجمد را با قیمت هر کیلو ۱۴ هزار تومان عرضه می‌کنند.

سالمی در ادامه اضافه کرد: مرغ گرم هم با قیمت هرکیلو ۱۹ هزار و ۴۰۰ تومان به مراکز داده می‌شود. فروشگاه‌های زنجیره‌ای به دلیل آنکه با بارکد انجام می‌شود نیاز به بسته بندی داریم.

سالمی خاطرنشان کرد: یک سال به دلیل شرایط کرونا در حالت تعطیلی بوده و حالا با بالا رفتن مصرف، خرده فروشان و شبکه ها‌ی توزیع هماهنگی لازم نداشتند، ولی ما ۱۰۰ درصد نیاز میادین به مرغ گرم را تامین کردیم و حالا به دنبال توزیع مرغ در فروشگاه‌های زنجیره‌ای هستیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: این برنامه توزیع تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد و هموطنان مشکلی برای مرغ نخواهند داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تولید مرغ فروشگاه های زنجیره ای توزیع مرغ فروشگاه های زنجیره ای برای توزیع توزیع مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۹۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر، جمشید زمانی اظهار کرد: ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری برای مدیریت عرضه و تقاضا در بازار قزوین توزیع شد.

وی افزود: این میزان گوشت منجمد با قیمت هر کیلوگیرم را ن ۲۸۵ هزار تومان، سردست ۲۷۵ هزار تومان، راسته ۲۷۰ هزار تومان، گردن ۲۶۵ هزار تومان و قلوه‌گاه ۲۴۰ هزار تومان عرضه می شود.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اظهار داشت: این میزان گوشت منجمد گوسفندی با هماهنگی انجمن واردکنندگان فراورده های خام دامی و از طریق شرکت تعاونی مصرف جهاد کشاورزی استان خریداری و عرضه می شود.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با اشاره به اینکه عرضه این میزان گوشت منجمد گوسفندی وارداتی از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری آغاز و ادامه خواهد داشت افزود: این طرح با هدف تنظیم بازار، حمایت و دسترسی آسان و به صرفه شهروندان و تعادل بخشی به توازن عرضه و تقاضا توزیع شده است.

کد خبر 6090305

دیگر خبرها

  • تحمیل ضرر به کی‌اف‌سی آمریکا در مالزی برای حمایت از غزه
  • آمادگی کامل مازندران برای برگزاری دور دوم انتخابات نمایندگی مجلس در قائمشهر
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان پلمب شد
  • آمادگی اتاق بازرگانی مکه برای گسترش روابط اقتصادی با ایران
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین 
  • آمادگی کامل خراسان جنوبی برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • پلمب یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • تا پایان سال آینده تهران ۷۵۰۰ اتوبوس فعال خواهد داشت