Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@14:56:30 GMT

حمله مسلحانه به موزه هفت‌تپه شوش ناکام ماند

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۳۹۲۰۵

حمله مسلحانه به موزه هفت‌تپه شوش ناکام ماند

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، علی درویش افزود این حمله مسلحانه به موزه هفت‌تپه توسط افراد ناشناس بامداد امروز یکشنبه ۱۷ اسفند رخ داده است، هر چند این اتفاق با هوشیاری پرسنل نگهبان موزه، بی‌نتیجه ماند و فاجعه ناگوار جانی یا سرقت آثار تاریخی موزه‌ را به همراه نداشته است اما زنگ خطری بزرگ برای حفاظت از موزه‌هایی است که از توجه و امکانات کافی برخوردار نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که موزه هفت‌تپه سیستم امنیتی مناسبی ندارد، آن را باعث بروز نگرانی‌های زیادی برای این موزه دانست و ادامه داد: از سوی دیگر، یگان حفاظت میراث فرهنگی به علت کمبود نیرو، حضور فیزیکی موثر در محل موزه ندارد.

به گفته درویش، نگهبانان موزه نیز که اغلب از نیروهای کارگری و باسابقه هستند، هنوز وضعیت حقوقی مشخصی ندارند و با وجود حساسیت کار، از مشکلات معیشتی و حقوقی زیادی گله‌مند هستند که با تمام این مشکلات، وظایف خود را به خوبی انجام می‌دهند که هوشیاری به موقع آنها در این زمینه جای تقدیر دارد.

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: سینوفارم روز درختکاری پاپ فرانسیس علی درویش موزه هفت تپه شوش سینوفارم روز درختکاری پاپ فرانسیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۹۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت پرده بازگشت احتمالی علی علیپور به پرسپولیس

دوشنبه شب گذشته محمدحسین میثاقی پرسشی در خصوص بازیکنان مورد علاقه اوسمار ویرا پرسید که دوست دارد آنها را در ترکیب احتمالی فصل آینده خود داشته باشد. جالب آن که سرمربی برزیلی پرسپولیس، ضمن اسم بردن از رامین رضاییان، رضا اسدی و شهریار مغانلو که سابقه بازی در پرسپولیس دارند، نام مهدی قایدی را نیز برزبان آورد.

در همین ارتباط شنیدیم اوسمار ویرا، علاقه بسیار زیادی نیز به سبک بازی گوستاوو بلانکو مهاجم آرژانتینی پرسپولیس دارد. بلانکو که در فصل جاری یکی از ستاره‌های جواد نکونام بود، با تأیید اوسمار ویرا و آنالیزور‌های یحیی گل محمدی در لیست پرسپولیس نیز قرار داشت، اما وقتی متوجه شد، سرمربی استقلال به زبان اسپانیایی تسلط داشته و سابقه بازی در لالیگا را دارد، ترجیح داد آبی پوش شود.

در این راستا شنیدیم مدیران باشگاه پرسپولیس و رضا درویش به اوسمار ویرا پیشنهاد داده اند علی علیپور را برای فصل آینده داشته باشد که سبک بازی اش شبیه به گوستاوو بلانکوست. علی علیپور نیز مهاجمی دونده، سرزن، گلزن و جنگنده است که خیلی خوب دفاع حریف را پرس کرده و تحت فشار می‌گذارد.

علیپور که با سودای ادامه راه مهدی طارمی به لیگ پرتغال رفت، ۴ فصل نه چندان خوب را سپری کرد و حالا نه از ژیل ویسنته تیم خودش پیشنهاد دارد و تیمی دیگر در پرتغال را خواهان خود می‌بیند.

اوسمار ویرا نیز به دنبال مهاجمی با این خصوصیات است و فیلم بازی‌های آقای گل سابق ایران نیز به دستش رسیده است. رضا درویش ید طولایی در بازگرداندن بازیکنان سابق پرسپولیس دارد و این بار تصمیم گرفته است علی علیپور را بازگرداند.

مهاجمی که می‌تواند دوباره در پرسپولیس اوج بگیرد و مرد اول خط حمله قرمز‌ها شود. البته این موضوع منوط به این است که عمر مربیگری اوسمار ویرا و مدیریت رضا درویش در پرسپولیس طولانی شود!

منبع: خبر ورزشی

tags # پرسپولیس ، اوسمار ویرا سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • شهادت ۲ فلسطینی در غرب جنین/ درگیری‌های مسلحانه مقاومت با اشغالگران در طولکرم
  • الهندی: پاسخ ایران ثابت کرد اسرائیل قادربه حفاظت از خود نیست
  • دشمن همواره در تلاش است نام خلیج فارس را تغییر دهد
  • شهرداری گرگان در لبنان ناکام ماند
  • هفتاد اثر موزه شوش، مرمت شد
  • پشت پرده بازگشت احتمالی علی علیپور به پرسپولیس
  • بازدید رایگان از موزه تاریخ طبیعی زنجان
  • تاکید بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی عملیات ارتش
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • حمله ناکام و دردناک پلنگ به خانواده جوجه تیغی‌ها (فیلم)