Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@22:05:11 GMT

توصیه های مهم در زمان جا ماندن کلید خانه!

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۳۹۲۴۳

توصیه های مهم در زمان جا ماندن کلید خانه!

یک شب سرد زمستانی بود؛ آقای حسینی به همراه همسر و دو فرزند خود پس از پشت سر گذاشتن ترافیک سنگین شهر به منزل رسیدند. - اخبار بازار -

اما ظاهرا یک جای کار می لنگد، کلید خانه نیست!!! آقای حسینی سراسیمه و هراسان به دنبال راهی بود تا سریعتر درب را باز کند. از طرفی باید صبح زود بیدار می شد و به سرکار می رفت و از طرف دیگر تحمل سرما تا صبح بسیار دشوار بود! در همان لحظه، رضا پسر آقای حسینی، فکری به ذهنش رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با  کلید سازی شبانه روزی  تماس گرفت و در کمتر از 30 دقیقه کلید ساز رسید و درب منزل باز شد.

شاید این اتفاق برای هر کسی رخ دهد. در این مطلب قصد داریم شما را با چند روش کاربردی آشنا کنیم تا در زمان رویارویی با این مشکل بتوانید به سادگی از پس آن برآیید.

راه حل های ساده برای رفع مشکل جا ماندن کلید خانه

1 استفاده از کارت اعتباری

کارت های اعتباری، ورق های رادیولوژی و یا ورق های مشابه آن می توانند یکی از روش های ساده و کاربردی هنگام جا ماندن کلید خانه باشد. برای انجام این امر لازم است کارت اعتباری را لای درب قرار دهید به طوری که از زبانه مقداری بالا تر باشد. پس از آن با سرعت کارت را به سمت پایین بکشید. هرچه سرعت کشیدن کارت بیشتر باشد احتمال باز شدن درب بیشتر خواهد شد.

2 استفاده از سنجاق

روش دوم هنگام جا ماندن کلید خانه، کمک گرفتن از یک سنجاق است. شما می توانید از سنجاق مویی، سنجاق قفلی، گیره فلزی دفتر و یا مانند این ها کمک بگیرید. برای انجام این کار لازم است ابتدا سنجاق را به حالت  L خم کنید، سنجاق دوم را از وسط باز کرده و قسمت انتهایی آن را تقریبا 120 درجه باز کنید تا به زاویه مناسب برای باز کردن درب برسد. سپس سنجاق  L را در داخل مغرزی قرار دهید و همزمان سنجاق دوم را نیز وارد مغزی کنید. پس از آن با حرکت بالا و پایین پین ها با صدای تیک مانندی باز می شود. بعد از این که تمام پین ها باز شد، به آرامی سنجاق  L را به سمت چپ و راست تکان دهید تا قفل درب باز شود. اگر موفق به انجام این کار نشدید و یا ابزار مورد نیاز در دسترس نبود اصلا جای نگرانی نیست. شما می توانید با  کلید سازی سیار  تماس بگیرید تا در اسرع وقت به کمک شما آیند.

3 کمک گرفتن از کلید ساز

کمک گرفتن از کلید ساز یکی از بهترین، سریع ترین و ساده ترین روش ها برای رفع مشکل جا ماندن کلید خانه است. تفاوتی ندارد چه روزی از هفته باشد یا چه ساعتی از شبانه روز! هر زمان که به کلید ساز نیاز داشتید می توانید با کلید سازی محله خود مانند کلید سازی غرب تهران  و یا کلید سازی شمال تهران تماس بگیرید.

بهترین کلید سازی

کلید سازی شاه کلید در غرب و شمال تهران با تیم حرفه ای و متخصص، با بیش از 10 سال سابقه در انواع خدمات چون باز کردن درب ضد سرقت و معمولی، باز کردن گاوصندوق، گشودن درب خودرو، گشودن قفل دیجیتال یا معمولی و ... آماده ارائه خدمات در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز است.

"این مطلب تبلیغاتی است"

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کلید سازی کلید ساز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۹۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنعانی: کلید امنیت منطقه توقف جنگ در غزه است

سخنگوی وزارت خارجه با محکومیت شدید حمله رژیم اشغالگر صهیونیستی به منطقه مرزی رفح در جنوب نوار غزه اعلام کرد که کلید امنیت و آرامش در منطقه توقف جنگ در غزه است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزرای تسنیم، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه حمله رژیم اشغالگر صهیونیستی به منطقه مرزی رفح در جنوب نوار غزه را شدیدا محکوم کرد.

وی اظهار داشت: حمله به این منطقه علیرغم همه هشدارهای بین‌المللی و مخالفت قاطع جامعه جهانی، بیانگر درنده‌خویی رژیمی یاغی است که به هیچ هنجار بین‌المللی پایبند نبوده و قطعا اصلی‌ترین تهدید صلح و امنیت بین‌المللی به شمار می‌رود.

کنعانی تصریح کرد: این اقدام رژیم با هدف به شکست کشاندن تلاش‌های بین‌المللی برای توقف جنگ و پایان بخشیدن به نسل‌کُشی در غزه و صرفا به قصد حفظ منافع فردی و گروهی جنایتکاران صهیونیست صورت گرفته است.

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: چنانچه قبلا بارها اعلام کرده‌ایم، کلید آرامش و امنیت در منطقه، توقف فوری و بی قید و شرط جنگ علیه مردم مظلوم فلسطین در نوار غزه و کرانه باختری بوده و همه بازیگران بین‌المللی باید رژیم صهیونیستی را با این هدف تحت فشار قرار دهند. 

کنعانی افزود: قطعا مسئولیت جنایات و خونریزی جاری، بخصوص در منطقه رفح بر عهده رژیم کودک‌کش صهیونیستی و پشتیبان اصلی آن یعنی دولت آمریکا بوده و این جنایتکاران باید پاسخگوی جنایات خود باشند.

کنعانی تاکید کرد که جمهوری اسلامی ایران مجددا از نهادهای حقوقی و قضایی بین‌المللی می‌خواهد که روند رسیدگی به جنایات ضدبشری مقامات رژیم آپارتاید صهیونیستی را تسریع بخشیده و آنان را به پای میز محاکمه کشانده و مجازات نمایند.

مصر حمله رژیم اسرائیل به رفح را محکوم کردروز 214 طوفان‌الاقصی| در رفح چه می‌گذرد؟از گذرگاه رفح و اهمیت آن چه می‌دانیم؟

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کنعانی: کلید امنیت منطقه توقف جنگ در غزه است
  • ایجاد ۲۱ خانه محیط زیست در استان چهارمحال و بختیاری
  • ساختمان بستنی پاک، انبار خانه کارگر و بیمارستان بوعلی؛ پلاسکوهای آتی شهر تهران
  • برگزاری آیین نکوداشت ۱۶ اردیبهشت روز مراغه
  • برگزاری آیین نکوداشت روز مراغه
  • زمان افزایش ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان مشخص شد/ رییس کمیسیون تلفیق بودجه درباره همسان‌سازی حقوق چه گفت؟
  • اطرافیان توماس توخل: احتمال ماندن این سرمربی در بایرن مونیخ وجود دارد
  • فرهنگ سازی به زمان نیاز دارد
  • آغاز نشست خبری سخنگوی شورای نگهبان/ زمان متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تعیین شد/ دلایل متعددی برای رد صلاحیت حسن روحانی وجود دارد
  • معلق ماندن مردم در تاب پارک سیرجان در پی قطع برق