Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-02@04:58:32 GMT

امین قاسمی نژاد فعلا در اختیار مهدی رحمتی

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۳۹۲۷۳

به نظر می رسد مهاجم شهر خودرو در بازی با ذوب آهن در جام حذفی برای این تیم بازی می کند

امین قاسمی نژاد فعلا در اختیار مهدی رحمتی قرار دارد.

به گزارش طرفداری، امین قاسمی نژاد بازیکنی است که برای عقد قرارداد با استقلال با مدیران این باشگاه به توافق نهایی رسیده اما به یک دلیل مشخص این انتقال فعلا انجام نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر پنجره نقل و انتقالاتی استقلال بسته است و طبیعی است قاسمی نژاد حتی اگر به این تیم بیاید هم نمی تواند بازی کند، پس قرار است قاسمی نژاد تا باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال در شهر خودرو بماند و به مهدی رحمتی کمک کند.  

با این شرایط اگر اتفاق خاصی رخ ندهد قاسمی نژاد در بازی با ذوب آهن در جام حذفی برای شهر خودرو به میدان می رود و بعد از آن برای پیوستن به استقلال تصمیم خواهد گرفت.

اخبار داغ 

فراز کمالوند: چطور پرسپولیسی ‌ای هستم که نه مربی‌ اش بودم و نه بازیکن؟ مهرداد کفشگری: هیچ طلبی از پرسپولیس ندارم؛ بدهکارم هستم دختر جوان مچ علی دایی را در یک کافه لاکچری گرفت + فیلم ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت ارلینگ هالند به آمار 100 گل در سطح حرفه ای رسید؛ 45 گل در 46 بازی برای دورتموند پیش بازی اتلتیکو مادرید - رئال مادرید؛ دربی سرنوشت ساز 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: قاسمی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۹۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب هوادار در بازی حساس با صنعت نفت

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های حساس هفته بیست و پنجم لیگ برتر هوادار میزبان صنعت نفت آبادان است. این دیدار برای تیم‌های پایین جدولی از اهمیت بالایی برخوردار است.

هواداری‌ها بعد از صعود به جمع هشت تیم نهایی جام حذفی حالا در پی بهتر کردن وضعیت خود در لیگ برتر هستند.

ترکیب هوادار به شرح زیر است:
علیرضا حقیقی، امین پورعلی، مجتبی لطفی، مرتضی منصوری، ادریس رحمانی، مهدی گودرزی، محسن سفیدچقایی، بابک مرادی، داریوش شجاعیان، امین قاسمی نژاد و کریم اسلامی

دیگر خبرها

  • استقلال در تبریز لرزید، هدیه دستیار یحیی به اوسمار! / جدال حنجره‌ها جای زانوها
  • تساوی تراکتور و استقلال در ایستگاه بیست و پنجم
  • تساوی یک نیمه‌ای تراکتور و استقلال در بازی سرد
  • ترکیب دو تیم تراکتور و استقلال اعلام شد
  • ترکیب هوادار در بازی حساس با صنعت نفت
  • ترکیب احتمالی تراکتور مقابل استقلال با یک سورپرایز
  • عکس| تصویر جدید مهدی رحمتی در کنار امیر جعفری
  • ترکیب احتمالی تراکتور با سورپرایز جالب
  • یک رکورد خاص و روحیه‌بخش در اختیار استقلال!
  • اتوبان تهران-تبریز در کمپ استقلال افتتاح شد!