Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی گره از مشکل چندین ساله مسکن باز شده و به‌زودی ۵۰۰ قطعه زمین به واجدین شرایط واگذار می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حجت‌الاسلام تقی عزیزی صبح امروز در نشست خبری با اشاره به اینکه در آستانه 22 اسفند روز شهدا و مصادف با تاسیس بنیاد شهید هستیم اظهار داشت: در تقویم جمهوری اسلامی جای این روز خالی بود و  این روز به نام شهدا نامگذاری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی با اشاره به برنامه‌های تدارک دیده به مناسبت 22 اسفند گفت: برنامه‌ها هر ساله مشابه است اما برخی سال‌ها کارهای ابتکاری انجام می‌شود و از هنگام  ورود ریاست جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور اقدامات خوب و ارزشمندی انجام و یا در دست انجام است که یکی از آنها بخش مسکن ایثارگران است.

عزیزی با بیان اینکه در تیرماه بین بنیاد شهید و وزارت راه وشهرسازی تفاهم‌نامه‌ای منعقد شد که طبق آن تفاهم‌نامه در خراسان جنوبی از یک هزار و 700 مورد، 820 مورد از ناحیه اداره کل راه و شهرسازی به عنوان افرادی که مشمول این تفاهم‌نامه می‌شوند در نظر گرفته شده و در ایام نزدیک 22 بهمن حدود 500 قطعه زمین به  ایثارگران خانواده شهدا تحویل می‌شود.

رفع مشکل زمین و مسکن ایثارگران اصفهان در اولویت قرار گیردرونق معاملات مسکن از نیمه دوم سال آینده1098 واحد مسکن مهر در شهرکرد افتتاح می‌شود

وی عنوان کرد: در سال‌های گذشته به لحاظ شرایط اقتصادی در رابطه با دانشگاه‌ها و در پرداخت بیمه ایثارگران مشکل داشتیم و در حال حاضر بدهی به دانشگاه‌ها در حال صفر شدن است و خدمات بیمه ایثارگران روز به روز بهتر می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی در پاسخ به استخدام و سهمیه استخدامی‌ها افزود: اشتغال از سال 95 به بعد به صورت آزمون شد تا قبل از این بنیاد شهید برای اشتغال به دستگاه‌ها معرفی می‌شد و البته بر اساس اولویت‌ها بود از آن تاریخ به بعد از طریق آزمون‌های استخدامی انجام شد و شرایط خاص خود را دارد اما هر سازمانی 25 درصد سهمیه ایثارگران  باید لحاظ کند و به تناسب نیاز خود براساس تخصص گرایی نیرو را جذب کند.

عزیزی با بیان اینکه در اشتغال ایثارگران سن مطرح نیست و امسال بیش از تعهد خود اشتغال ایجاد کردیم افزود: تعهد امسال ما 95 نفر بوده که توانستیم 119 نفر جذب کنیم و تا 200 نفر امکان گسترش است و با این حساب بیکاران ما کمتر شده و به 400 نفر رسیده است.

انتهای پیام/254/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران ایثارگران خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۹۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار با خانواده شهید مرزبان حسن بادامکی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، فرمانده مرزبانی استان در دیدار با خانواده شهید مرزبان حسن بادامکی در خراسان جنوبی، گفت: از بزرگ‌ترین آرمان‌های شهدا، اعتلای ارزش‌های بلند اسلام و پاسداری از دستاورد‌های شکوهمند انقلاب اسلامی است.
سردار شجاعی با بیان اینکه راه شهدا تا رسیدن به تا رسیدن به اهداف عالی نظام مقدس ادامه خواهد داشت، افزود: شهدا و خانواده شهدا از ارزش‌های معنوی انقلاب اند و پیشرفت فرهنگی، اجتماعی و سیاسی کشور مدیون خون شهدا است.
شهید ستوانیکم حسن بادامکی از مرزبانان غیور و سلحشور هنگ مرزی سراوان بود که ۲۶ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ در درگیری با اشرار مسلح به شهادت رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • تولید ۱۳۶۲ مترمربع فرش توسط مددجویان امداد خراسان جنوبی
  • در برنامه‌ریزی‌ها استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود
  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟
  • دیدار با خانواده شهید مرزبان حسن بادامکی
  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز
  • انعقاد تفاهم‌نامه‌ بنیاد نخبگان و آموزش و پرورش خراسان جنوبی
  • تداوم پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران در سال ۱۴۰۳