Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@17:21:46 GMT

کرمانشاه قهرمان رقابت‌های وزنه‌برداری استان شد

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۳۹۵۶۷

کرمانشاه قهرمان رقابت‌های وزنه‌برداری استان شد

ایسنا/کرمانشاه رئیس هیات وزنه برداری استان کرمانشاه از برگزاری رقابت های وزنه برداری قهرمانی استان خبر داد و گفت: در این رقابت ها تیم کرمانشاه با کسب 21 مدال طلا، 15 نقره و چهار برنز در هر چهار رده سنی مردان به مقام قهرمانی رسید.

علیرضا قهرمانی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به برگزاری رقابت های وزنه برداری استان در دو بخش مردان و بانوان، اظهارکرد: رقابت های بخش مردان طی دو روز با حضور 61 ورزشکار از پنج شهرستان استان در کرمانشاه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این رقابت ها در هر چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار شد، اعلام کرد: هرسین، دالاهو، اسلام آبادغرب، سرپل ذهاب و کرمانشاه شهرستان هایی بودند که ورزشکاران خود را به این رقابت ها اعزام کرده بودند.

رئیس هیات وزنه برداری استان تصریح کرد: در پایان دو روز رقابت سرانجام تیم کرمانشاه با کسب 21 مدال طلا، 15 نقره و چهار برنز قهرمان شد و تیم هرسین نیز با کسب شش مدال طلا، دو نقره و دو برنز مقام دوم را بدست آورد. همچنین شهرستان دالاهو با کسب سه مدال طلا و سه نقره در جایگاه سوم این رقابت ها ایستاد.

وی در ادامه افزود: پس از برگزاری رقابت های وزنه برداری بخش مردان، رقابت های وزنه برداری بانوان نیز با حضور مریم منظمی نایب رئیس فدراسیون، نرگس یوسفی مسئول ورزش بانوان در استان و معصومه پاشایی نایب رئیس هیات وزنه برداری استان برگزار شد.  

این مسئول اعلام کرد: در بخش بانوان هم 14 ورزشکار از شهرستان های مختلف استان حضور داشتند.

قهرمانی با تاکید براینکه این رقابت ها با مجوز ستاد ملی مقابله با کرونا  و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد، اعلام کرد: علیرغم شیوع بیماری کرونا طی یکسال گذشته و تعطیلی سالن های ورزشی، وزنه برداران کرمانشاهی در این رقابت ها وزنه های خوبی را زدندکه جای امیداوری دارد.

1400 را سال آموزش وزنه برداری بانوان می‌دانیم

مریم منظمی نایب رئیس فدراسیون وزنه برداری در حاشیه برگزاری رقابت های وزنه برداری قهرمانی بانوان استان در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به وجود برخی کمبودها در وزنه برداری بانوان، اظهارکرد: با تصمیم فدراسیون بنا داریم جهت توسعه و رشد بخش بانوان یک سِت وزنه برداری را در اختیار استانها قرار دهیم.

وی در ادامه با  تاکید براینکه وزنه برداری بانوان در کرمانشاه ظرفیت های خوبی دارد، عنوان کرد: وجود اتحاد و همدلی، اجرای طرح استعدادیابی  و اختصاص یک سالن اختصاصی به وزنه برداری بانوان زمینه های رشد این رشته را در کرمانشاه فراهم کرده است.

نایب رئیس فدراسیون وزنه برداری در ادامه در پاسخ به درخواست مسئولین ورزش بانوان کرمانشاه برای دعوت بیشتر از بانوان ورزشکار کرمانشاه به اردوهای تیم ملی وزنه برداری، اعلام کرد: برای تحقق این هدف باید بانوان وزنه بردار کرمانشاهی رکوردهای خود را ارتقاء دهند.  

وی همچنین به شیوع بیماری کرونا طی یکسال گذشته اشاره کرد و گفت: باتوجه به شیوع این بیماری نتوانستیم کلاس های آموزشی را بصورت منظم برگزار کنیم، در این راستا سال 1400 را سال آموزش وزنه بردای بانوان خواهیم دانست.

منظمی در ادامه به قضاوت سه داور زن در رقابت های لیگ وزنه برداری مردان کشور برای اولین بار هم اشاره کرد و گفت: این موضوع تجربه ای متفاوت و موفق بود و در تلاشیم تا این روند رو به رشد را ادامه دهیم.

کرونا سرعت رشد وزنه برداری بانوان کرمانشاه را گرفت

همچنین نرگس یوسفی مسئول ورزش بانوان استان نیز در حاشیه این مسابقات به ایسنا گفت: علیرغم اینکه وزنه برداری بانوان رشته ای نوپا است، اما استعدادهای خوبی در این رشته  در کرمانشاه داریم.

وی تاکید کرد: اگر شیوع بیماری کرونا نبود، قطعا بانوان وزنه بردار کرمانشاه رکوردهای بالایی می زدند، اما شیوع این بیماری باعث شد تا تمرینات منظمی نداشته باشند.

مسئول ورزش بانوان کرمانشاه در پایان  از آمادگی کرمانشاه برای میزبانی مسابقات مهم کشوری خبرداد.

رقابت های وزنه برداری بخش مردان و زنان قهرمانی استان کرمانشاه باحمایت مالی شرکت کشت و صنعت باوان کلهر برگزار شد.  

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی كرمانشاه وزنه برداري برگزاری رقابت های وزنه برداری وزنه برداری بانوان وزنه برداری استان رقابت ها ورزش بانوان بخش مردان نایب رئیس برگزار شد مدال طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۹۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوان مازندرانی عضو هیأت رئیسه فدراسیون وزنه‌برداری شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از مازندران، عصر روز یک‌شنبه، ۹ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳ طی حکمی از سوی کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان، محمدجواد خانپور، جوان پرتلاش مازندرانی به عضویت هیأت رئیسه فدراسیون وزنه‌برداری درآمد.

محمدجواد خانپور در حال حاضر، مدیرکل امور مجلس شورای عالی استان‌های کشور است.

وی، سوابق دیگری همچون مشاور برنامه و بودجه کمیته ملی المپیک، عضویت کمسیون اقتصادی ورزش، سرپرستی تیم ملی بسکتبال ۳ نفره و مشاور امور مجلس بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای را در کارنامه خود دارد.

گفتنی است مازندران، ورزشی‌ترین استان کشور است که حضور جوانان مستعد این استان در راس مدیریت ورزش می‌تواند در توسعه همه جانبه ورزش کشور، تأثیرگذار باشد.

خبرنگار: مجتبی نجاتی

انتهای پیام/

کد خبر: 1228783 برچسب‌ها ایسکانیوز وزنه برداری باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران

دیگر خبرها

  • ببینید | خاطره بازی از دوران مدرسه با اسطوره‌های وزنه‌برداری؛ فرار از روی دیوار و انضباط ۱۳
  • سورپرايز قهرمانان وزنه‌بردارى براى معلمان (عكس)
  • تقدیر سجاد انوشیروانی و کوروش باقری از معلمان
  • عکس| تقدیر اسطوره‌های وزنه‌برداری از معلمان
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری
  • نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد
  • جوان مازندرانی عضو هیأت رئیسه فدراسیون وزنه‌برداری شد
  • هیئت وزنه‌برداری استان همدان ۱۷ نشان به دست آورد
  • همدان، میزبان برگزاری مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری کشور
  • ۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند