Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-29@13:54:59 GMT

زوج جذاب استقلال از نظر سیدعباسی

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۳۹۵۸۳

زوج جذاب استقلال از نظر سیدعباسی

بازیکن پیشین سرخابی ها با اشاره به حضور فراز کمالوند در استقلال و تاثیرش در روند استقلال گفت از لحاظ ذهنیتی و فکری کمالوند و مجیدی بسیار به‌هم نزدیک هستند و این همفکری می‌تواند به استقلالی‌ها کمک کرده و ان‌شاءالله تاثیرات آن را در تیم استقلال در آینده خواهیم دید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر شب گذشته با توقف پرسپولیس و برتری تیم‌های سپاهان و استقلال در حساس‌ترین دیدارهای این هفته همراه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند صدر جدول دست نخورده باقی ماند و پرسپولیس همچنان جایگاه اول را به‌خود اختصاص داده و سپاهان و استقلال پشت‌سر این تیم در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند. داوود سیدعباسی ، بازیکن پیشین سرخابی‎ها درباره پیروزی پرگل سپاهان گفت:

سپاهان چند سال است که جزء تیم‌های خوب فوتبال کشور به‌شمار رفته و در سطح تیمداری در این چند سال خوب عمل کرده است تا جایی که از پرافتخارترین تیم‌های کشور با ۵عنوان قهرمانی لیگ به‌شمار می‌رود. درمجموع با توجه به ساختار خوب، بازیکنان خوب و تیم خوبی که سپاهان دارد توقع این نتایج از این تیم می‌رود. پیروزی پرگل سپاهان و درخشش محمدرضا خلعتبری نقطه‎عطف مسابقات هفته هفدهم بود.

داوود سیدعباسی درباره توقف پرسپولیس در آبادان تصریح کرد:

بازی دو تیم با توجه به اینکه نفت آبادان در فصل جاری پتانسیل خوبی از خود نشان داده تقریبا بازی فنی به‌شمار می‌رفت و این تیم توانست مقابل پرسپولیس یک بازی هدفمند را به نمایش بگذارد آنها البته دست به ریسک نزده ولی هر جایی که شانس داشتند به دروازه پرسپولیس نزدیک شدند و ازسوی دیگر پرسپولیسی‌ها هم برای اینکه می‌خواستند صدر جدول را از دست ندهند و ازسوی دیگر چون از نتیجه بازی سپاهان خبر داشتند به‌صورت طبیعی بیشتر دست به ریسک زدند اما در هر صورت دو تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و درنهایت با تساوی این مسابقه به پایان رسید، هرچند فکر می‌کنم در این دیدار پرسپولیس به هدفش نرسید ولی نتیجه مساوی هم برای گل‌محمدی و شاگردانش نتیجه بدی نبود.

داوود سیدعباسی درخصوص بحث مشکل گلزنی پرسپولیس تصریح کرد:

این تیم با سیستم بدون فوروارد بازی می‌کند، از طرفی بازیکنانی که در ترکیب پرسپولیس بازی می‌کنند قدرت حمل توپ دارند و اتفاقا با اینکه این تیم فوروارد ندارد، با وجود بازیکنان خلاقش تیم خطرناکی به‌شمار می‌رود تا جایی که در هر بازی با نفرات زیاد روی دروازه حریف حضور پیدا کرده و به هدف خود یعنی گلزنی دست پیدا می‌کند، البته برخی مواقع بازی گره می‌خورد و در این مواقع اگر یک مهاجم هدف خوب دراختیار تیم باشد می‌تواند مثمرثمر باشد.

سیدعباسی درباره برتری یک‌گله استقلال مقابل فولاد نیز اظهار داشت:

استقلال با کادرفنی جدیدش با تفکر دیگری وارد میدان شد و درمجموع بازی خوبی به نمایش گذاشت هرچند بازهم مشکلاتی وجود داشت. این درحالی است که فولاد هم با کادرفنی توانمندش یکی از تیم‌های خوب فوتبال ماست که نتایج مناسبی هم در این هفته‌های اخیر کسب کرده و مقابل استقلال بازی جانداری را به نمایش گذاشت. می‌شد این بازی برنده نداشته باشد اما استقلال از تک‌موقعیت خود استفاده کرد و با مدیریت در ادامه بازی و بعد از گل توانست به ۳امتیاز مهم دست پیدا کند که اتفاقا این موضوع در ادامه فصل از لحاظ روحی و روانی در ادامه روند این تیم تاثیرگذار خواهد شد.

داوود سیدعباسی با اشاره به حضور فراز کمالوند در استقلال و تاثیرش در روند استقلال گفت:

هر مربی وقتی وارد عرصه مربیگری می‌شود یک‌سری اصول برای خود دارد و معمولا هر مربی با دستیاری که راحت‌تر است، او را به کادر خود اضافه کرده و با وی کار می‌کند و چه‌بسا محمود فکری هم این کار را کرده بود. با این حال حضور کمالوند روی نیمکت استقلال نشان می‌دهد این مربی از سال‌ها پیش ارتباط خوبی با فرهاد مجیدی داشته و فکر می‌کنم از لحاظ ذهنیتی و فکری این دو نفر بسیار به‌هم نزدیک هستند و این همفکری می‌تواند به استقلالی‌ها کمک کرده و ان‌شاءالله تاثیرات آن را در تیم استقلال در آینده خواهیم دید.

سیدعباسی در پایان درباره شانس اصلی قهرمانی لیگ برتر تاکید کرد:

هنوز ۱۳هفته حیاتی دیگر باقی‌مانده و روند جدول در ادامه بازهم سینوسی خواهد شد و این‌طور نیست که همین نتایج و جایگاه‌ها باقی بماند و مطمئنا شرایط تغییر خواهد کرد، اما الان درحال حاضر فکر می کنم چهار تیم بالای جدول برای قهرمانی شانس دارند هرچند تراکتور نیز با برتری مقابل نساجی به جمع مدعیان اضافه شده و چه‌بسا این تیم هم شانس‌هایی داشته باشد. درمجموع به‌نظر من در ۶هفته آینده به‌طور حتم چهره سه تیم برتر و شانس کسب عنوان قهرمانی مشخص خواهد شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال داوود سیدعباسی فراز کمالوند استقلال داوود سیدعباسی فراز کمالوند داوود سیدعباسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۹۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان صعود کرد، پرسپولیس حذف شد

به گزارش صدای ایران از ایسنا، ۷ دیدار از رقابت‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور امروز (جمعه) برگزار شد تا تکلیف تیم‌های راه یافته به دور یک چهارم نهایی مشخص شود.


روز گذشته تقابل بین تیم‌های مس رفسنجان و پیکان در این مرحله انجام شده بود که تیم تحت هدایت محرم نویدکیا در ضربات پنالتی پیکان را شکست داد و به دور بعدی راه پیدا کرد.


در یکی از مهمترین بازی‌ها پرسپولیس در ضربات پنالتی مقابل آلومینیوم شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. همچنین در دیگر بازی حساس هم سپاهان در وقت‌های اضافه استقلال ملاثانی را از پیش رو برداشت تا راهی یک چهارم نهایی شود.


نتایج نهایی رقابت‌های امروز را در ادامه مشاهده می‌کنید:


مس کرمان یک (۳) - (۵) چادرملو اردکان یک (نتیجه نهایی در ضربات پنالتی)


گل‌ها: علی وزیری پناه در دقیقه ۸۱ برای مس - ابراهیم رضا زاده در دقیقه ۹۰ برای چادرملو


فجر سپاسی صفر - گل گهرسیرجان ۳ (نتیجه نهایی)


گل‌ها: سعید سحرخیزان در دقیقه ۲۷، روبرتو تورس در دقیقه

 ۷۸ و مسعود زائر کاظمینی دقیقه ۸۷ برای گل گهر


هوادار ۳ - مس سونگون یک (نتیجه نهایی)


گل‌ها: داریوش شجاعیان در دقیقه ۱۳، بابک مرادی دقیقه ۲۰ و محمد علی عبداللهی در دقیقه ۷۶ برای هوادار - صائب محبی (گل به خودی) در دقیقه ۳۰ برای مس سونگون


آلومینیوم اراک ۴ (۶) - (۵) پرسپولیس ۴ (نتیجه نهایی در ضربات پنالتی)


گل‌ها: استون اورونوف در دقیقه ۱۱، عیسی آل کثیر در دقیقه ۲۵، سینا اسدبیگی ۹۴ و عیسی آل کثیر در دقیقه ۱۰۶ برای پرسپولیس - مهدی لیموچی در دقیقه ۸۵، شروین بزرگ در دقیقه ۵+۹۰ و ۱۱۱ و علیرضا نقی زاده در دقیقه ۱۲۰ برای آلومینیوم


تراکتور یک (۳) - (۱) ذوب آهن یک (نتیجه نهایی در ضربات پنالتی)


گل‌ها: مهدی هاشمی نژاد در دقیقه ۴۶ برای تراکتور - محمد حسین اسلامی در دقیقه ۶۱ برای ذوب آهن


ملوان ۲ - سایپا یک (نتیجه نهایی)


گل‌ها: محمد عمری در دقیقه ۶۷ و حسین صادقی در دقیقه ۱۱۹ برای ملوان - محمد حسین خسروی در دقیقه ۶۹ برای سایپا


استقلال آبی پوش ملاثانی یک - سپاهان ۲ (نتیجه نهایی)


گل‌ها: کاوه رضایی در دقیقه ۴۰ و شهریار مغانلو در دقیقه ۱۱۷ برای سپاهان - میلاد پاک پرور در دقیقه ۲+۹۰ برای استقلال ملاثانی

دیگر خبرها

  • فرصت تاریخی برای سپاهان، ملوان و تراکتور پس از حذف استقلال و پرسپولیس
  • استقلال و یاسین سلمانی، بیرانوند و سپاهان!
  • رضا اسدی به بازی با پرسپولیس هم نمی‌رسد
  • مدافع سابق استقلال غایب سپاهان برابر پرسپولیس/ یک خودی در ابهام
  • سپاهان صعود کرد، پرسپولیس حذف شد
  • از بازی با استقلال خیالمان راحت است | انگیزه آسیایی شدن داریم
  • نگاهی به آمار بازی جذاب؛آلومینیوم کابوس پرسپولیس «اوسمار»
  • بازی پرسپولیس - سپاهان جنگ واقعی است/ نکونام کار بزرگی کرده است
  • نصرتی: با استقلال خیلی راحت‌تر بازی می‌کنیم
  • آشتی‌کنان، چند ساعت قبل از عجیب‌ترین فوتبال!