Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@19:08:51 GMT

شائبه در فدراسیون والیبال؛ حمایت از تیم خاص!؟

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۳۹۸۵۸

شائبه در فدراسیون والیبال؛ حمایت از تیم خاص!؟

رفتارهای فدراسیون والیبال باعث ایجاد شائبه بین اهالی والیبال شده که اغلب هم بی‌پاسخ مانده است.

به گزارش ایسنا، هرچه به پایان لیگ برتر والیبال نزدیک می‌شویم، بی‌برنامگی و بی‌نظمی فدراسیون والیبال برای اهالی و دوستداران والیبال نمایان‌تر می‌شود. در جدیدترین اتفاق، پس از معرفی رسمی فدراسیون والیبال درباره داوران دو بازی برگشت نیمه نهایی لیگ برتر، به یک باره اسامی داوران تغییر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تغییر اسامی داوران درحالی اتفاق افتاد که سایت رسمی فدراسیون، اسامی اولیه داروان را منتشر کرد اما تنها یک روز مانده به برگزاری این رقابت‌ها اسامی داوران را تغییر داد! این اولین باری نیست که در این فصل این اتفاق رخ می‌دهد.

در لیگ برتر امسال اتفاقات عجیب و غریب زیادی رخ داد. از جابه‌جایی داوران تا بخشش یک شبه یک بازیکن خاطی در سکوت خبری!

به نظر می‌رسد در فدراسیون والیبال نبود افراد دلسوز و متخصص باعث چنین رفتارهایی می‌شود چرا که در گذشته این اتفاقات کم‌تر رخ می‌داد و با جواب قاطع و منطقی فدراسیون همراه بود. یادمان نرود که ایران در جایگاه هشت جهان قرار دارد و ادامه این روند برای فدراسیون والیبال اصلا خوب نیست. 

رفتارهای فدراسیون به جای این که نشان دهد به همه تیم‌ها با یک چشم نگاه می‌کند، این شائبه را ایجاد کرده که از تیمی خاصی حمایت می‌شود. سوال اصلی و اساسی این است که چرا باید فدراسیون چنین رفتارهایی را انجام دهد که باعث ایجاد حاشیه و شائبه شود؟

فدراسیون والیبال امروزه حال خوبی ندارد و مشخص نیست که اگر بخواهد با همین روند جلو برود و اصلاحاتی را صورت ندهد والیبال ایران به کجا خواهد رفت. اکنون فدراسیون باید به اذهان عمومی درباره این رفتارهای مخرب و ایجاد حس بی‌اعتمادی بین تیم‌ها و علاقه‌مندان پاسخ قاطع و منطقی دهد. بهانه‌هایی مانند اشتباهات اداری و ... قابل پذیرش نخواهد بود چرا که اگر خود را جای دیگر تیم‌ها بگذارید این حرف‌ها برای شما غیرمنطقی به نظر خواهد رسید.

هم‌چنین پاسخ‌هایی از این قبیل نشان دهنده نبود افراد متخصص در ارکان این فدراسیون است. البته فدراسیون جدیدا مایل به پاسخگویی درباره تصمیم‌های خود نیست و باید دید که این موضوع هم بدون جواب خواهد ماند یا خیر؟

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فدراسیون والیبال فدراسیون والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۹۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ ملت‌ها: قهرمان المپیک پرستاره‌تر از همیشه

به گزارش "ورزش سه"، آندره‌آ جیانی سرمربی ایتالیایی تیم ملی والیبال فرانسه اسامی بیست و نه بازیکن را برای لیگ ملتهای والیبال اعلام کرد تا قهرمان المپیک قبل و میزبان المپیک فعلی با تمام ستاره هایش پا به میدان بگذارد.

اسامی بازیکنان دعوت شده توسط آندره‌آ جیانی به تفکیک پست ها:

پاسورها: بنجامین تونیوتی، آنتوان بریزارد، ، آناتول چابویسانت، امیر تیزی اولو و رافائل کور

دریافت کننده ها: اروین انگاپت، کوین تیلیه، ترور کلونو، تیموتی کارله،یاسین لوئاتی، لوکا باسیچ، آنتوان پوترون، هیلیر هنو و ماتیس هنو

سرعتی‌زن ها: بارتلمی چینِنیِز، نیکولاس لگوف، کوئنتین جوفروی، داریل بولتور، مدریک هنری، موس گای، یوریس سدیک و فرانسوا هیوتز

قطر پاسورها:  استفان بویر، ژان پاتری،تئو فاوره و ابراهیم لاوانی

لیبروها: ژنیا گربنیکوف، بنجامین دیز، کورنتین فلوت و تیبولت لوبیر

تیم ملی والیبال ایران در یازدهمین دیدار خود در لیگ ملتهای والیبال به مصاف تیم ملی والیبال فرانسه می رود.

دیگر خبرها

  • لیگ ملت‌ها: اعلام لیست پدیده جدید والیبال دنیا
  • لیگ ملت‌ها: قهرمان المپیک پرستاره‌تر از همیشه
  • دعوت شش مازندرانی به اردوی تیم ملی والیبال
  • اعلام اسامی ۳۰ بازیکن ایران برای لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴
  • اسامی تیم ملی والیبال ایران اعلام شد
  • اسامی تیم ملی والیبال برای حضور در لیگ ملت‌ها
  • اسامی تیم ملی والیبال ایران اعلام شد/ غیبت موسوی در لیگ ملت‌ها
  • اسامی داوران مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اعلام شد
  • اعلام اسامی داوران مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی
  • اعلام اسامی داوران یک هشتم نهایی جام حذفی/ عرب براقی قاضی دیدار آلومینیوم و پرسپولیس