Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین شادزی روز یک‌شنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: بنیاد مستضعفان در راستای حمایت از برنامه‌های فرهنگی در هرمزگان اقدام به مشارکت در تجهیز مساجد منطقه کوشا بخش احمدی شهرستان حاجی آباد کرده است.

وی ادامه داد: در سال جاری افزون بر یک‌هزارو ۱۰۰ میلیون ریال انواع خدمات حمایتی شامل اهدا فرش، بخاری، کولر، آبسردکن، رایانه، پنکه، تخته، کتاب‌های ادعیه و غیره بوده با هدف تقویت مساجد منطقه کوشای بخش احمدی ارائه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 مسوول نهاد آبادانی و پیشرفت بخش احمدی حاجی‌آباد با اشاره به نگاه ویژه ای که برای توسعه شهرستان حاجی آباد به خصوص منطقه کوشا احمدی وجود دارد،ابرازداشت: توسعه مناطق محروم استان هرمزگان یکی از اولویت های بنیاد مستضعفان است و در حال برنامه ریزی برای انجام طرح های دیگری نیز هستیم.

شادزی در خصوص فعالیت این نهاد در حوزه منابع طبیعی نیز با بیان اینکه در یک ماهه گذشته بنیاد مستضعفان ۱۵ هزار نهال به صورت رایگان به روستانشینان مناطق کوشا و احمدی اهدا شده، افزود: نهال‌های اهدایی از نوع لیمو ترش و نارنج  است و کار کاشت آن با مشارکت مردم وکمک بنیاد مستضعفان در حال انجام  می باشد.

شهرستان حاجی آباد دارای ۳ بخش مرکزی، احمدی و فارغان، ۲ شهر حاجی آباد و فارغان، شش دهستان شامل دراگاه، طارم، فارغان، آشکارا، کوه‌ شاه و احمدی و حدود ۳۷۴ آبادی است که ۲۲۴ آبادی آن دارای سکنه است.

منطقه کوشای بخش احمدی شهرستان حاجی آباد در شمال هرمزگان قرار دارد و بخش احمدی این شهرستان نیز با ۹۶ روستا و جمعیت ۱۵ هزار نفر، در ۱۲۰ کیلومتری شرق شهرستان حاجی آباد واقع است.

برچسب‌ها بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی هرمزگان حاجی آباد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی هرمزگان حاجی آباد بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی هرمزگان حاجی آباد اخبار کنکور شهرستان حاجی آباد بنیاد مستضعفان بخش احمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۰۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطالبات برجای مانده حوزه شهری حاجی‌آباد نیازمند تدابیر شوراها است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام غلامرضا دروندپور در خطبه‌های نماز دشمن شکن جمعه این هفته شهرستان زرین دشت ضمن گرامیداشت هفته کار و کارگر اظهار کرد: ارزش کارگر، ارزشِ حیات جامعه است، یعنی هر قدر ما به قشر کارگر اهمیت بدهیم، به این قشر عزیز احترام بگذاریم در واقع به حیات جامعه ارزش قائل شده‌ایم.

امام جمعه زرین‌دشت افزود: لازم است که مسؤولان محترم چه در سطح شهرستان چه استان و چه کشوری مشکلات قشر کارگر را ببینند و با درک چالش‌های پیش روی آنها برای رفع مشکلاتشان تلاش کنند.

خطیب جمعه زرین دشت متذکر شد: متأسفانه دیده می‌شود که کارگران مجبورند در ازای کار زیاد، میزان کمی دستمزد دریافت کنند که این خلاف عدالت است.

حجت الاسلام دروند پور در ادامه به در پیش بودن گرامیداشت هفته مقام معلم نیز اشاره کرد و گفت: معلمین گرانقدر و کارگران عزیز، دو رکن مهم قدرت نظام جمهوری اسلامی هستند که رسیدگی به مشکلات این دو قشر زحمتکش برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی، ضروری است.

لزوم تدابیر هوشمندانه برای ساماندهی مطالبات بر زمین مانده مدیریت شهری حاجی آباد

وی نهم اردیبهشت ماه مصادف با روز شوراها را به شوراهای محترم شهرستان زرین دشت تبریک گفت و بیان کرد: به اعضای شورای شهر و مدیریت شهری حاجی آباد توصیه می‌کنم که نسبت به فضاسازی محیطی مبتنی بر شعائر اسلامی و مذهبی همت کنند چرا که یکی از راه‌های تبلیغ همین دیوارنویسی است.

خطیب جمعه زرین دشت خاطرنشان کرد: ساماندهی فضای سبز شهری، تدابیر هوشمندانه برای اجرای پارک حاشیه‌ای ورودی شهر، ساماندهی جاده سلامت در مرکز شهرستان زرین دشت همه و همه در گروی تلاش جهادی اعضای شورای شهر و مدیریت شهری حاجی آباد است تا موجب رضایتمندی شهروندان از خدمات شهروندی شود.

کد خبر 6089133

دیگر خبرها

  • سیل آرزوی ۱۲ ساله دانش‌آموزان زیرکوهی را با خود برد/ ارتش به داد کنکوری‌ها رسید +فیلم
  • مطالبات برجای مانده حوزه شهری حاجی‌آباد نیازمند تدابیر شوراها است
  • بارش باران سیل آسا جاده روستای بقرایی به حاجی آباد را تخریب کرد + فیلم
  • سدهای خراسان جنوبی در حالت پایدار و مطمئن هستند
  • امدادرسانی ۱۶ تیم سیلاب در سیل زیرکوه
  • مسدود شدن برخی از محورهای خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • شکسته شدن ۲ سد خاکی/ سیلاب در حاجی آباد زیرکوه جاری شد + عکس
  • شکسته شدن دو سد خاکی در خراسان جنوبی
  • محور‌های شهرستان زیرکوه مسدود شد
  • بند خاکی روستای سالک‌آباد شکسته شد / امدادرسانی ۱۶ تیم هلال