Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک سابق پرسپولیس دیروز و در تقابل با نفت مسجدسلیمان، بار دیگر فرصت حضور در ترکیب اصلی سایپا را به دست آورد، بازگشتی که البته موفق نبود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محسن مسلمان که شروع رویایی در لیگ بیستم داشت و نوید آن را می‌داد که یک فصل متفاوت را در مقابل خود دارد و توانست در پیراهن سایپا در دو هفته آغازین گلزنی و گلسازی کند، روند رو به افولی را سپری کرد و مصدومیت نگذاشت تا مسلمان که در کارنامه‌اش عنوان برترین پاسور لیگ دیده می‌شود، بتواند تاثیر ویژه‌ای در روند تیم فوتبال سایپا بگذارد و تجربه بالای خود را در اختیار جوانان جویای‌نام سایپا قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پس از آن‌که مصدومیت مسلمان را ۶ هفته از ترکیب سایپا دور کرد، او هفته پانزدهم مقابل تراکتور برای دقایقی به صورت تعویضی وارد زمین شد و مجددا دچار آسیب‌دیدگی شد و مصاف با پرسپولیس را از دست داد؛ اما روز گذشته و با نظر صادقی، محسن مسلمان در ترکیب اولیه سایپا مقابل نفت مسجدسلیمان قرار گرفت.

اما مصدومیت‌های سریالی تاثیر محسوسی روی عملکرد او داشت و نتوانست کار ویژه‌ای در ترکیب تیمش انجام دهد و خیلی زود و پیش از دقیقه ۶۰ از ترکیب سایپا خارج شد تا برای هفتمین‌بازی متوالی بدون گلزنی یا گلسازی برای سایپا میدان مسابقه را ترک کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سایپا محسن مسلمان سایپا محسن مسلمان محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر رئال مادرید بارسلونا استقلال تهران پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی تراکتورسازی تیم ملی ایران مهدی طارمی سپاهان علی کریمی تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش کریستیانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۰۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام ترکیب پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم

ترکیب تیم پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم اراک مشخص شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 18:15 امروز (جمعه) در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور، در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به مصاف آلومینیوم اراک می‌رود.

پرسپولیس در این بازی با ترکیب امیررضا رفیعی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، سروش رفیعی، محمد خدابنده‌لو، مهدی ترابی، اوستون ارونوف و عیسی آل‌کثیر وارد زمین خواهد شد.

منافی: انتخاب سرمربی پرسپولیس باید به پایان فصل موکول شود

احمد گوهری، احسان قهاری، مهدی لیموچی، امین جهان‌کهن، سیدمهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی‌فرد، عارف حاج عیدی، محمدامین کاظمیان، میلاد بدرقه و محمدمهدی لطفی نیز ترکیب اصلی آلومینیوم را تشکیل می‌دهند.

امیر عرب‌براقی قضاوت این مسابقه را بر عهده دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آلومینیوم اراک ۰ - ۱ پرسپولیس
  • آلومینیوم اراک ۰ - ۰ پرسپولیس
  • ترکیب پرسپولیس مقابل آلومینیوم اعلام شد
  • اعلام ترکیب پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم
  • بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان
  • بازگشت بیرانوند به قلعه سرخ؛ رونمایی از شماره یک در دیدار با سپاهان!
  • غیبت مشکوک یک پرسپولیسی مقابل آلومینیوم
  • پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال
  • پرسپولیسی‌ها در مسیر مهندس استقلال
  • ملوان بدون مصدوم و محروم مقابل سایپا