Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@03:33:42 GMT

«پلیس خوب» رشوه را رد کرد/ موبایل قاپ به زندان رفت

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۴۰۳۰۶

«پلیس خوب» رشوه را رد کرد/ موبایل قاپ به زندان رفت

سرهنگ دوستعلی جلیلیان سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری فاتب در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس از دستگیری سارق موبایل قاپ و رد رشوه 200 میلیون ریالی توسط تیم عملیات کلانتری 116 مولوی خبر داد.

 سرهنگ جلیلیان در تشریح خبر فوق اظهار داشت: شامگاه 12 اسفند تیم عملیاتی کلانتری 116 مولوی حین گشت زنی در محدوده خیابان تختی یک موتورسوار با پلاک مخدوش را مشاهده می کنند که به شهروندی که با تلفن همراه در حال صحبت بود نزدیک شده و ترک نشین از موتورسیکلت پیاده و به قصد سرقت گوشی به وی حمله ور می شود که ناگهان سارق از حضور ماموران آگاه شده و به همراه همدست خود که سوار بر موتور منتظر وی بود، متواری می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از تعقیب و گریز طولانی و ورود به خیابان مختاری، راکب موتورسیکلت تعادل خود را از دست داده و به زمین می خورد وترک نشین آن اقدام به فرار کرده که در نهایت دستگیر می شود.

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری فاتب تصریح کرد: در بازرسی صورت گرفته از سارق یک قبضه چاقو که در کمر خود پنهان کرده بود کشف شد؛ همچنین بررسی سوابق نشان داد که متهم سابقه دار بوده و چندین بار به اتهام قاپ زنی تلفن همراه دستگیر شده است.

سرهنگ جلیلیان اعلام کرد: پس از انتقال متهم به کلانتری، یکی از نزدیکان سارق با یک کیسه پلاستیک مشکی رنگ وارد اتاق تجسس شده و کیسه حاوی مبلغ دویست میلیون ریال وجه نقد را به متهم داد و متهم نیز پس از دریافت کیسه به ماموران حاضر، بیان داشت این 20 میلیون تومان مال شماست؛ کاری کنید که روی پرونده من شاکی نباشد؛ پرونده را طوری ببندید که من بروم دادسرا و آزاد شوم!

وی گفت: ماموران پلیس با پاکدستی و وظیفه شناسی مبلغ پیشنهاد شده را به عنوان رشوه صورتجلسه و ضمیمه پرونده سارق کردند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پلیس خوب رد رشوه صحت عمل دستگیری سارق سرقت رشوه کلانتری سرهنگ جلیلیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۰۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب کنندگان خودرو شهروند ، در دام پلیس

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز فارس، جانشین فرمانده انتظامی شیراز گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر فحاشی، درگیری و تخریب خودرو شهروندان توسط ۲ نفر از اراذل و اوباش در یکی از محلات شهرستان شیراز، بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل مذکور اعزام شدند.
سرهنگ عبدالرضا ضربت افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که یک خودرو وانت پراید پلاک مخدوش با ۲ سرنشین ضمن قدرت نمایی، یک سواری پراید را نیز تخریب کرده‌اند.
وی تصریح کرد: اراذل که هنوز در صحنه حضور داشتند، با مشاهده پلیس، به سمت ماموران حمله‌ور و با پرتاپ شیء سخت، خودو پاسگاه را تخریب کردند.
سرهنگ ضربت با بیان اینکه ماموران انتظامی آنان را به آرامش دعوت کردند ولی هیچ توجهی نکردند، گفت: متهمان اقدام به فرار کردند و پس از حدود ۲۰ دقیقه تعقیب و گریز، ماموران انتظامی آنان را دستگیر و یک قبضه قمه را آنان کشف کنند.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در سوابق متهمان جرائمی از قبیل کیف قاپی، نزاع و درگیری، حمل مواد مخدر و سرقت موتورسیکلت به چشم می‌خورد، تصریح کرد: این افراد شرور برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

دیگر خبرها

  • تخریب کنندگان خودرو شهروند ، در دام پلیس
  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • دستگیری سارقان سابقه دار باطری خودرو در یزد
  • دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد
  • کشف ۲۸ کیلوگرم حشیش از قاچاقچی حرفه‌ای در تهران
  • دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان
  • دستگیری ۷۰ سارق و کشف ۵۰۰ موبایل مسروقه در پایتخت
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کرمانشاه