Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تورنمنت تنیس روی میز بین المللی قطر با نام «استار کانتندر» امروز یکشنبه با برگزاری دیدارهای روز دوم پیگیری شد. در این روز از رقابت‌ها نوشاد عالمیان در مصاف با «چن چین آن» از چین تایپه به برتری ۳ بر صفر دست یافت.

نیما عالمیان هم امروز به مصاف «ماجاروس بنس» از مجارستان رفت و موفق به کسب برتری ۳ بر ۲ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوشاد و نیما عالمیان در روز نخست این رقابت‌ها حریفانی از فنلاند و ایتالیا را شکست داده بودند.

کد خبر 5163937

منبع: مهر

کلیدواژه: تنیس روی میز نوشاد عالمیان نیما عالمیان تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس فرهاد مجیدی لیگ برتر فوتبال ایران مهدی طارمی فراز کمالوند تنیس روی میز محمود فکری کشتی آزاد کاراته باشگاه پرسپولیس تیم فوتبال فولاد خوزستان شهاب الدین عزیزی خادم تیم فوتبال پورتو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۰۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری تیم ملی شطرنج مردان و تساوی تیم ملی زنان مقابل نمایندگان روسیه

در دور ششم مسابقات شطرنج شهرهای آسیا در روسیه، تیم ملی امید مردان و زنان مقابل نمایندگان روسیه به ترتیب به برتری و تساوی رسیدند. 

به گزارش ایسنا، در دور ششم مسابقات شطرنج شهرهای آسیا خانتی مانسیسک روسیه، تیم ملی امید مردان و زنان ایران برابر نمایندگان روسیه با نام‌های تولاسیتی و مسکوسیتی صف‌آرایی کردند که در نهایت با برتری ۳ بر ۱ تیم ملی مردان ایران و تساوی ۲ بر ۲ تیم زنان ایران به پایان رسید.

در پایان دور ششم تیم ملی امید مردان ایران با ۱۰ امتیاز تیمی و ۲ امتیاز اختلاف نسبت به تیم صدرنشین روس در جایگاه دوم و تیم ملی زنان با ۷ امتیاز تیمی و پوئن‌شکنی بهتر نسبت به رقبا در جایگاه چهارم قرار دارد.

سه دور تا پایان مسابقات باقی مانده و تیم‌های ایرانی برای تصاحب صدر جدول در تکاپو هستند. 

تیم ملی امید مردان با ترکیب بردیا دانشور، سینا موحد، آبتین عطاخان، سیدکیان پورموسوی و مسعود مصدق‌پور و تیم ملی زنان ایران با ترکیب آناهیتا زاهدی فر، میترا اصغرزاده، ملیکا محمدی، طناز ازلی و پروا بهزاد نظیف در مسابقات خانتی مانسیسک حضور دارند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برتری تیم ملی شطرنج مردان و تساوی تیم ملی زنان مقابل نمایندگان روسیه
  • تاجیکستان هم مغلوب دختران فوتبال ایران شد
  • پایان تلاش نمایندگان ایران با ۱ نشان نقره و ۱ برنز
  • کشتی فرنگی ایران برای دومین بار در تاریخ با سهمیه کامل در المپیک
  • اسکواش قطر جونیور؛‌ شانس کسب ۴ مدال برای نمایندگان ایران
  • نوشاد و نیما عالمیان شانس المپیکی شدن دارند
  • فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد
  • ۲ برد و یک شکست ماحصل بانوان ساندا کار در اولین مسابقه
  • برتری دریایی و خواهران منصوریان در گام نخست
  • آغاز انتخابی جام جهانی ووشو از امروز در چین با حضور ۳۸ کشور