Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، مراسم سالگرد ارتحال آیت‌الله احمد منتظری قمی عضو دفتر امام (ره) در نجف و قم و از یاران مقام معظم رهبری برگزار می‌شود.

این مراسم روز دوشنبه ۱۸ اسفندماه، مطابق با شب شهادت امام کاظم (ع) بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع شهر قنوات برگزار می‌شود.

همچنین مراسم بزرگداشتی نیز روز سه‌شنبه ۱۹ اسفندماه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد الغدیر واقع در بلوار الغدیر برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت‌الله شیخ احمد منتظری موحد (قمی) ۱ فروردین‌ماه امسال براثر بیماری دعوت حق را لبیک گفت و پیکر ایشان در قبرستان شیخان به خاک سپرده شد.

آیت‌الله احمد منتظری قمی سال ۱۳۱۶ دیده به جهان گشود، دروس مقدماتی را در مدرسه رضویه نزد آقا ملاهاشم و شیخ غلامحسین دارابی شیرازی فراگرفت، درس خارج را از محضر آیت‌الله گلپایگانی و امام خمینی (ره) استفاده کرد.

این عالم مجاهد پس از تبعید امام خمینی (ره) به عراق نیز به نجف رفت و سال‌ها در خدمت امام راحل بود سپس در دفتر امام (ره) در قم حضور پیدا کرد.

آیت‌الله احمد منتظری قمی مدت کوتاهی ریاست بنیاد شهید و امامت جمعه قنوات را عهده‌دار شد، اما پس از مدتی از مسئولیت کناره‌گیری کرد و به کار تربیت طلاب مشغول و ریاست حوزه علمیه قنوات را بر عهده داشت.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سالگرد ارتحال ایت الله منتظری قمی برگزار می شود احمد منتظری منتظری قمی آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۰۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت یک رزمنده حزب الله در راه قدس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، منابع لبنانی از شهادت یک رزمنده دیگر حزب الله خبر دادند.

این منابع اعلام کردند که «علی احمد حمزه» ملقب به «ابو احمد» در راه قدس به شهادت رسیده است.

با شروع عملیات «طوفان الاقصی» از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین، جنبش حزب‌الله لبنان در جهت سرگرم کردن نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در همین ارتباط، رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اذعان کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه به دام افتاده است.

کد خبر 6101395

دیگر خبرها

  • شهادت یک رزمنده حزب الله در راه قدس
  • مراسم پرشور استقبال مردمی از رئیس‌جمهور برگزار شد + فیلم
  • جزئیات اعزام زائران کردستانی به سالگرد ارتحال امام (ره)+فیلم
  • فضای مجازی بستر مقابله دشمن با ارزش‌های اسلامی است
  • ۳ هزار زائر از زنجان به مرقد امام راحل اعزام می‌شوند
  • مراسم بزرگداشت آیت الله رئوفی در بندرعباس برگزار شد
  • حضور ۵ هزار نفری کرمانشاهیان در مراسم سالگرد ارتحال امام(ره)
  • ۳ هزار زنجانی به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)اعزام می شوند
  • ۳ هزار زنجانی به مراسم سالگرد امام راحل اعزام می شوند
  • ضرورت اهتمام شهرداری ارومیه برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر سالگرد ارتحال شیخ غلامرضا حسنی