Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (ایسکانیوز)، دانشجویانی که مقالاتی که در مجلات معتبر بین المللی نمایه شده باشد یا طرح پژوهشی با تأیید معاونت پژوهشی دانشگاه داشته باشند، یا کتابی تألیف یا ترجمه کرده باشند و یا سابقه اختراع محصول جدیدی را داشته باشند، می‌توانند در این فراخوان شرکت کنند.

لازم به ذکر است، مهلت ارسال مدارک به دبیرخانه نهمین جایزه بنیاد البرز تا ۲۵ اسفند اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است، بنیاد فرهنگی البرز در سال ۱۳۴۲ با هدف کمک به اشاعه فرهنگ کشور و تجلیل از مقام علمی دانشمندان و پژوهشگران برتر ایرانی در حوزه‌های مختلف ایجاد شده سات. این بنیاد از سال ۵۸ تحت پوشش سازمان اوقاف و امور خیریه قرار گرفته است.

انتهای پیام/

زینب میرسلطانی کد خبر: 1090620 برچسب‌ها دانشگاه اراک

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۰۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد ملی مساله محور «شروع» در دانشگاه کردستان آغاز شد

نوید رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از آغاز رویداد شروع در کردستان خبر داد و اظهار کرد: این رویداد یک روزه و در راستای اهداف مربوط به توسعه زیست بوم نوآوری و فناوری برگزار می‌شود.

وی افزود: در این رویداد نیازهای فناورانه از طریق شرکت‌ها به صورت مساله محور مطرح می‌شود و دانشجویان و یا هر یک از اعضای هیأت علمی ایده‌ای در این حوزه داشته باشند، به شرکت معرفی خواهد شد.

مدیر توسعه کارآفرینی، مراکز رشد و نوآوری دانشگاه کردستان ادامه داد: شرکت مورد نظر با صاحب ایده وارد مذاکره خواهد شد و در صورتی که ایده مطرح شده قابلیت تأمین نیاز شرکت را داشته باشد، از طریق تسهیلات و یا کمک بلاعوض، صاحب ایده را حمایت خواهد کرد.

رضایی با اشاره به اینکه این رویداد در دانشگاه‌های مختلف برگزار شده، عنوان کرد: این رویداد برای نخستین بار در دانشگاه کردستان و با حضور دانشجویان و اعضای هیأت علمی علاقمند و صاحب ایده برگزار می‌شود.

وی مزایای شرکت در این جشنواره را آشنایی با فضای کار اشتراکی، فضای کارگاهی، خدمات مالی، ایجاد شبکه ارتباطی، آموزش و توانمندسازی دانست و خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این رویداد ایجاد زمینه و شرایط مناسب برای آشنایی دانشجویان با مسائل فناورانه در قالب انجام پروژه‌های علمی، حمایت از سرمایه‌های انسانی و استعدادهای علمی کشور و تبدیل خلاقیت و دستاوردهای علمی به محصولات قابل ارائه به بازار است.

کد خبر 6098366

دیگر خبرها

  • رویداد ملی مساله محور «شروع» در دانشگاه کردستان آغاز شد
  • امضای تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد تبریز با یک واحد صنعتی
  • هدف از تکریم سرآمدان علمی و فرهنگی الگوسازی برای نسل جوان است
  • از بتن‌ریزی در اراک تا بتن‌ریزی برای ساخت جزیره هسته‌ای
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد کرمانشاه با شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب
  • بنیاد دانشگاهی فردوسی؛ حامی دانشجویان صاحب ایده 
  • بنیاد ایمنی هوایی لورا تابر باربور
  • واکنش تند به دعوت دانشگاه‌های ایران از دانشجویان معترض آمریکایی
  • «خیلی بیل زن هستید، زمین خودتان را بیل بزنید»/ واکنش یک جامعه‌شناس به دعوت دانشگاه‌های ایران از دانشجویان معترض در آمریکا
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه علمی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد مرکزی با یک واحد صنعتی