Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با هشدار به رانندگان از ثبت ۲۴ ساعته تخلف ورود به محدوده طرح زوج و فرد و همچنین نداشتن برگ معاینه فنی در هسته مرکزی شهر توسط دوربین‌های نظارت تصویری این پلیس خبر داد.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدرضا محمدی، اظهار کرد: سال جاری بنا بر تدبیر ستاد استانی مقابله با کرونا برای مدتی طرح زوج و فرد لغو شد اما بعد از بهبود نسبی شرایط و از طرفی به دلیل افزایش آلاینده‌های جوی مجدداً طرح ممنوعیت ورود خودروها به محدوده طرح زوج و فرد از سر گرفته شد که این موضوع نیز طی چندین نوبت از طریق شبکه استانی و سایر رسانه‌های گروهی اطلاع رسانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یک بار دیگر تاکید می‌کنم که در حال حاضر تمام دوربین‌های نظارت ثبت تخلف ورود به محدوده طرح زوج و فرد در هسته مرکزی کلانشهر اصفهان فعال بوده و در تمام ساعات شبانه‌روز ترددهای غیرمجاز در این محدوده مورد اعمال قانون قرار می‌گیرند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه طرح زوج و فرد تا اطلاع ثانوی ادامه دارد، اظهار کرد: زمان اجرا طرح صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۴ بعد از ظهر و عصرها از ساعت ۱۶ الی ۲۱ شب است ضمن اینکه طرح ممنوعیت تردد شبانه خودروها از ساعت ۲۱ شب تا ۳ بامداد نیز همچنان برقرار بوده و با متخلفان برابر قانون برخورد می‌شود.

سرهنگ محمدی همچنین از ثبت تخلف عدم برگ معاینه فنی خودروها در هسته مرکزی شهر اصفهان نیز خبر داد و خاطرنشان کرد: خودروهای تا ۴ سال زیر مدل ساخت نیاز به برگ معاینه فنی دارند و می‌بایست برای دریافت آن به مراکز مجاز مراجعه کنند.

کد خبر 479785

منبع: ایمنا

کلیدواژه: رئیس پلیس راهور استان اصفهان سرهنگ محمدی تخلف رانندگان طرح زوج و فرد برگ معاینه فنی جریمه رانندگی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق محدوده طرح زوج و فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۰۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام حجت سردار رادان در ماجرا توقیف خودروها | این هزینه‌ زیاد را مردم تحمیل نکنید

به گزارش همشهری آنلاین فرمانده فراجا خطاب به رؤسای پلیس نسبت به ایجاد مراکز غیرقانونی مبتنی بر زدو بند، به بهانه توقیف خودروی بی‌حجاب ها، هشدار داد.

سردار رادان در جمع روسای پلیس که از شبکه خبر پخش شد، گفت:????در توقیف خودرو بی حجاب ها وقتی راننده می تواند خودرو را به پارگینگ ببرد چه نیازی به یدکش است که راننده هزینه ای هم متحمل شود. البته در مواردی که فرد مقاومت می کند یدکش باید بیاید و راننده تمام هزینه ها را بدهد.
????وی افزود: ولی در توقیف خودروی بی حجاب ها این نباشد که یک عده ای به عنوان خودرو بر و یدک کش و پارکینگ دار باهم ببندند و کلونی نامیمونی ایجاد شود.

کد خبر 847163 برچسب‌ها احمد رضا رادان خبر ویژه

دیگر خبرها

  • غرق شدگی ۲ نفر در محدوده پل فلاورجان
  • ماجرای انتشار دود در نمایشگاه بین‌المللی اصفهان چه بود؟ + فیلم
  • ماجرای انتشار دود در نمایشگاه بین‌المللی اصفهان چه بود؟
  • اتمام حجت سردار رادان در ماجرای توقیف خودروها
  • اتمام حجت سردار رادان در ماجرای توقیف خودروها | این هزینه‌ زیاد را مردم تحمیل نکنید
  • اتمام حجت سردار رادان در ماجرا توقیف خودروها | این هزینه‌ زیاد را مردم تحمیل نکنید
  • حضور «گارد ملی» و ضرب‌الاجل ۴۸ ساعته به دانشجویان حامی فلسطین + فیلم و عکس
  • هشدار مهم سردار رادان به رؤسای پلیس درباره توقیف خودروها
  • این جاده اصفهان هم سیلابی شد | وضعیت تردد خودروها را ببینید | تصاویر
  • تعیین مهلت نصب دوربین ثبت تخلف در آزادراه شیراز اصفهان