Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصغر پاك طينت رييس هيأت مديره بانك صنعت و معدن در همايش سراسري مديران اين بانك گفت: هرچند در بخش وصول مطالبات با تلاش همه همكاران نتايج خوبي حاصل شده است، اما هر چه در اين بخش و براي جذب منابع بيشتر، وقت و انرژي صرف كنيم باز هم كم است چرا كه تأمين بخشي از منابع بانك براي چرخه تسهيلات دهي بدان وابسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، پاك طينت در همايش سراسري مديران اين بانك كه روز گذشته شانزدهم اسفندماه برگزار شد، بيان داشت: در سال 99 در شاخص هاي عملكردي مانند وصول مطالبات با رشد 147 درصدي، اعتبارات اسنادي ريالي با افزايش 119 درصدي و ضمانتنامه ها با رشد 108 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد پيشرفت قابل ملاحظه اي هستيم.

وي تصريح كرد: از همه كاركنان به خصوص مديران استاني و رؤساي شعب مي خواهيم با مشتريان به خصوص شركت هايي كه توسط اين بانك تأمين مالي شده اند، جلسات مستمر داشته باشند تا بتوانيم در جذب منابع براي بانك بهتر عمل كنيم.

رييس هيأت مديره بانك همچنين گزارشي از شركت هاي معتبر رتبه بندي ارائه نمود و اعلام داشت: در اين گزارش وضعيت بانك هاي كشور مورد مطالعه و بررسي قرار گرفته و آمارهاي ارائه شده حاكي از آن است كه اكثر بانك هاي كشور كه بانك صنعت و معدن هم از آن مستثني نيست نياز به افزايش سرمايه و در نتيجه افزايش شاخص كفايت سرمايه دارند و اين مشكلات در كنار مشكلات ناشي از تحريم و قطع ارتباط با سيستم سوئيفت و شيوع ويروس كرونا مشكلات بانك ها را دوچندان ساخته است.

وي تأكيد كرد: با وجود مشكلات مطروحه آمارهاي مربوط به پرداخت تسهيلات به بنگاه هاي توليدي و صنعتي كه از سوي وزارت صنعت، معدن و تجارت منتشر شده نشان مي دهد كه بانك صنعت و معدن نسبت به منابعي كه در اختيار داشته حجم تسهيلات قابل توجهي را در اختيار بخش صنعت و معدن كشور قرار داده است.


پاك طينت بيان داشت: به جهت محدوديت تردد ناشي از شيوع ويروس كرونا بازديد مديران و كارشناسان ستادي از طرح ها و پروژه هاي بانك با محدوديت مواجه شده است كه اين موضوع مسؤليت سنگين تري را بر عهده مديران استاني و رؤساي شعب قرار مي دهد كه بايد دقت لازم را در نظارت بر طرح ها و تعامل با مشتريان داشته باشند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک صنعت و معدن وصول مطالبات تسهیلات پول نیوز کرونا صنعت و معدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۰۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل مسعود ایرانی اظهار کرد: نوروز ۱۴۰۳ با توجه به همزمانی ماه مبارک رمضان و از سوی دیگر اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی فجرانه نسبت به سال‌های گذشته متفاوت بود و بر همین اساس اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت نیز برنامه‌هایی در راستای تنظیم بازار با کنترل قیمت‌ها در کنار توزیع کالاهای اساسی به نرخ مصوب در دستور کار قرار داد.
وی با اشاره به اجرای طرح نظارتی ویژه از ۱۵ اسفند تا ۲۵ فروردین افزود: کارشناسان مربوطه در کنار تامین و توزیع یک هزار و ۵۲۵ تن گوشت و مرغ منجمد، برنج، شکر، سیب و پرتقال به منظور تامین کالا و تنظیم بازار، نسبت به انجام سه هزار و ۱۶۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی تولیدی، توزیعی و عرضه‌کننده خدمات رفاهی در استان اردبیل اقدام کردند.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل بیان کرد: همچنین یک هزار و ۱۶۶ مورد گشت مشترک با حضور نمایندگان سایر دستگاه‌های مربوطه مانند فرمانداری، تعزیرات حکومتی، میراث فرهنگی، بهداشت، اماکن عمومی، پلیس امنیت اقتصادی، اتاق اصناف، اتحادیه‌های صنفی، غذا و دارو در این مدت به اجرا درآمد.
وی تشکیل ۹۸۲ فقره پرونده با ارزش حدود ۷۰ میلیارد ریال برای تخلف‌های شناسایی شده از واحدهای صنفی را مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: این بازرسی‌ها در قالب طرح عید تا عید وزارت صنعت، معدن و تجارت انجام شد که بر اساس ارزیابی صورت گرفته، اردبیل در بین ۳۱ استان رتبه دوم را کسب کرد.
ایرانی با اشاره به استمرار نظارت‌های ۲ ماه گذشته، اضافه کرد: مردم در صورت مشاهده مواردی مانند گران‌فروشی، درج نکردن قیمت، صادر ننمودن فاکتور، احتکار و فروش اجباری کالا یا سایر تخلف‌های اقتصادی می‌توانند موضوع را با سامانه ارتباطی ۱۲۴ درمیان بگذارند.

دیگر خبرها

  • تامین مالی طرح‌های صنعت گاز منوط به وصول بدهی‌ ابربدهکار است
  • دعوای عجیب مدیران بارسا: ژاوی باید اخراج شود
  • تامین مالی طرح‌های توسعه‌ای صنعت گاز منوط به وصول بدهی‌ ابربدهکاران است
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • تأکید معاون وزیر نفت بر وصول بدهی‌ ابربدهکاران صنعت گاز
  • وصول ۱۱۰ هزار میلیارد تومان مالیات از ابربدهکاران
  • مدیران آذربایجان غربی اهتمام ویژه‌ای به جذب سرمایه‌گذار دارند
  • تشکیل۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • ۵ میلیارد دلار منابع برای رشد ۸ درصدی در آذربایجان‌شرقی
  • اهتمام دهیاران و شوراها در انعکاس مشکلات مردم ضروری است