Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@06:18:20 GMT

۲۷۳ معتاد متجاهر در اصفهان جمع آوری شد

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۴۰۷۹۴

۲۷۳ معتاد متجاهر در اصفهان جمع آوری شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ غلامحسین صفری اظهار داشت: همه ساله در آستانه سال نو به منظور آرامش بیشتر در سطح شهر و پیشگیری از وقوع جرایم و سرقت‌های خُرد طرح شناسایی، دستگیری و جمع آوری معتادان متجاهر از سطح معابر عمومی و تحویل آنها به مراکز ترک اعتیاد ماده ۱۶ به اجرا گذاشته می‌شود.

وی افزود: در همین رابطه امسال نیز این طرح به مدت یک روز توسط مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و با مشارکت کلانتری‌های شهرستان‌های فلاورجان، اردستان و اصفهان اجرا شد و در پایان تعداد ۲۷۳ نفر از معتادان متجاهر و تابلو که در معابر و انظار عمومی تردد داشته و علاوه بر آلودگی بصری شهر در آستانه سال جدید مرتکب جرایم خرد نیز می‌شدند از سطح معابر عمومی جمع آوری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان عنوان کرد: به مرکز نگهداری درمان و کاهش آسیب موضوع ماده ۱۶ قلعه شور انتقال و پس از غربالگری تحویل سازمان بهزیستی استان شدند.

سرهنگ صفری خاطر نشان کرد: با اجرای این طرح و طرح‌های جمع آوری گذشته تا کنون حدود ۴۰۰ نفر از سخت معتادان و کارتن خواب‌ها در دو مرکز موجود با دستور قضائی به مدت بیش از سه ماه قابل تمدید و نگهداری خواهند شد

کد خبر 5164014

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی نیروی انتظامی اصفهان جمع آوری معتادان ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه بوشهر گرگان اردبیل شهرستان کرج عکس استانها شیراز اراک روز درختکاری انتخابات 1400 جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۰۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم جنجال‌های دیدار پرسپولیس و سپاهان؛ احضار ۲ نفر به کمیته انضباطی

دیدار حساس تیم‌های پرسپولیس و سپاهان اصفهان در هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر ایران با تساوی بدون گل همراه شد.

طی این دیدار که در ورزشگاه آزادی برگزار شد، حاشیه‌های فراوانی به وجود آورد و باعث شد مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و مدیر رسانه تیم سپاهان در یک برنامه تلویزیونی صحبت‌های تندی را علیه باشگاه‌های مقابل انجام دهند.

بر این اساس، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد: با توجه به حواشی رخ داده پس از مسابقه تیم‌های پرسپولیس و سپاهان اصفهان و پیرو اطلاعیه قبلی در این باره، ابلاغ می‌شود مدیر روابط‌عمومی باشگاه پرسپولیس و مدیر رسانه‌ای تیم سپاهان جهت ادای پاره‌ای از توضیحات در کمیته انضباطی فدراسیون حاضر شوند.

دیگر خبرها

  • چرا بیمه سلامت حساب واحد بانکی ندارد
  • تعیین‌تکلیف ۱۷۰ خودروی توقیفی ‌مبارزه با مواد مخدر در اصفهان
  • فراهم کردن قابلیت ارائه خدمات سفر و گردشگری به زبان انگلیسی در شهر اصفهان
  • آغاز عملیات روکش و لکه‌گیری آسفالت معابر منطقه ۸ اصفهان
  • «اصپاک» در شهر اصفهان ۱۳ هزار مشترک دارد/ بیش از ۱۰ هزار خانه بیمه آتش‌سوزی شد
  • تلاش ۲۴ ساعته سازمان خدمات موتوری اصفهان در حوادث شهری
  • ۶۳ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در اردستان دستگیر شدند
  • شنبه‌های بدون دست‌فروش در محدوده مرکزی تبریز
  • سد معبر عمومی و اشغال پیاده‌روها به هر دلیلی ممنوع است
  • تداوم جنجال‌های دیدار پرسپولیس و سپاهان؛ احضار ۲ نفر به کمیته انضباطی