Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-26@17:21:25 GMT

ام وی ام ۳۱۵ هاچ بک محبوب مدیران خودرو با تجهیزات جدید

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۴۰۸۰۳

ام وی ام 315 محصول پر طرفدار شرکت مدیران خودرو میباشد ، نزدیک یه 1 دهه میباشد که این هاچ بک زیبا در بازار ایران حضور دارد و توانسته است مورد توجه قرار گیرد .

اما اخیرا مدل جدید این خودرو تحت عنوان پلاس وارد بازار شده که دارای آپشن های به روز میباشد که میتواند مورد توجه قرار گیرد و در این سگمنت خودرویی میتواند به عنوان یک هاچ بک مجهز مورد توجه قرار گیرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

315 پلاس چه آپشن هایی دارد ؟

در بخش فنی مهمترین آپشن اضافه شده را میتوان گیربکس 4 سرعته اتوماتیک نامید که میتواند راحتی در رانندگی را در بر داشته باشد . و این روزها با توجه به ترافیک سنگین در بسیاری از شهرهای بزرگ و با توجه به اینکه خودروی 315 به عنوان یک خودروی شهری مورد استفاده قرار میگیرد میتواند مورد توجه مشتریان واقع گردد .

در بخش ایمنی این خودرو مجهز به سیستم پایداری الکترونیکی (ESP) میباشد که میتواند به لحاظ ایمنی و پایداری خودرو مورد توجه قرار بگیرد .

در بخش رفاهی نیز سان روف برقی و فرمان برقی به این خودرو اضافه کرده که سیستم فرمان برقی سهولت بسیار را در کاربرد و رانندگی با این خودرو دارد.

از سوی دیگر سیستم GPS در این خودرو مسیر یابی در شهرهای بزرگ را راحت میکند و چراغ اتومات نیز به صورت خودکار در تاریکی روشن میشود .

315 پلاس چه تغییرات ظاهری دارد ؟

در نمای ظاهر طرح جلوپنجره ، سپر جلو و عقب ، چراغ جلو تغییراتی را به خود دیده که باعث زیبایی و به روزتر شدن آن شده و بخش داخلی آن کاملا تغییر پیدا کرده و مشابه مدل جذاب ایکس 22 از داشبورد و پوشش دو رنگ جذاب سود میبرد که حس و حال اسپورت تری را به کابین خودرو داده است .

شرایط فروش

از سوی دیگر شرکت مدیران خودرو شرایط فروش ویژه ایی را برای این خودرو در نظر گرفته که حداقل با پیش پرداخت 40 درصد از قیمت خودرو که میتواند منعطف باشد و مابقی مبلغ متناسب با پیش پرداخت که اکثر 60 درصد میتواند وام باشد در بازه زمانی 1 تا 5 سال پرداخت گردد که ازاین لحاظ نیز شرایط کاملا خاص و ویژه میباشد

منبع: الف

کلیدواژه: مورد توجه قرار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۰۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمترتوسعه‌یافته است

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج گفت: یکی از رویکردهای مهم شورای ششم توجه به مناطق کمترتوسعه‌یافته است که برنامه‌ریزی‌ها در سال جاری نیز بر همین مبنا انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، حسین سعیدی سیرائی صبح امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ با همراهی مدیران شهرداری کرج و معتمدان، مشکلات مربوط به منطقه ۳ شهرداری را مورد بررسی قرار داد.

وی در حاشیه پایش مشکلات منطقه سه با اشاره به اینکه برای رسیدن به شهری توسعه‌یافته کنار برنامه‌ریزی و تخصص مدیران به نظرات شهروندان نیاز است، اظهار کرد: نظرات شهروندان در اداره شهر گره‌گشا است، چراکه به صورت عینی با مشکلاتی روبه‌رو و آن را در زندگی روزمره لمس می‌کنند.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: در جلسه بررسی مشکلات شهروندان نظرات خوبی مطرح شد که تلاش می‌کنیم این نظرها در اداره بهتر این منطقه، عملیاتی شود.

سعیدی سیرائی اضافه کرد: نیازهایی که در جلسه پایش مشکلات مطرح شد مشکلاتی است که قابلیت رفع شدن دارد و به‌طور قطع با تدبیر مدیران این مهم محقق خواهد شد.

وی گفت: یکی از رویکردهای مهم شورای ششم توجه به مناطق کمترتوسعه‌یافته است که برنامه‌ریزی‌ها در سال جاری نیز بر همین مبنا انجام شده است.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج افزود: این رویکرد به طور قطع در خصوص سایر مناطق شهرداری کرج نیز وجود خواهد داشت، تلاش می‌کنیم نیاز شهروندان به صورت اولویت مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 747737

دیگر خبرها

  • (ویدیو) آب‌گرفتگی پارکینگ و کارخانه مدیران خودرو در بم
  • ارسال تجهیزات و نیروهای کمکی به پایگاه‌های اشغالگران آمریکایی در سوریه
  • اصلاح الگوی کشت بهترین راه برای مدیریت مصرف آب
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ خودروی حامل تریاک توقیف شد
  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمترتوسعه‌یافته است
  • بد عهدی در تجهیز محیط‌بان‌ ها |‌ از هزار خودروی مورد نیاز محیط بان‌ها تنها 25 خودرو تحویل شد
  • قیمت جدید محصولات مدیران خودرو + جدول اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بیانات مهم رهبر انقلاب درباره تسلیحات ایران
  • مدیران به مسائل شرعی و اخلاقی در دستگاه خود توجه داشته باشند
  • تحویل خودرو و تجهیزات عملیاتی به محیط‌بانان