Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر صنعت، معدن و تجارت در دومین برنامه سفر خود به استان اردبیل، واحد تولیدی ریسباف ابریشم آرتا را مورد افتتاح و بهره برداری قرار داد.

به گزارش برنا به نقل از وزارت صمت، این واحد تولیدی در زمینه ریسندگی نخ های ظریف ۳۰ و ۴۰۵۰، نخ مرسیرزه، تیشرت پلوشرت، لباس های محلی زنانه و لباس زیر زنانه فعالیت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای راه اندازی این واحد تولیدی ۱۸۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری ثابت انجام شده است که زمینه اشتغال ۸۰۰ نفر را فراهم آورده است.

این واحد تولیدی از واحدهای مستقر در شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل می باشد.

وزیر صمت همچنین از خطوط تولید و قسمتهای مختلف این واحد تولیدی تازه افتتاح شده، بازدید به عمل آورد.

رزم حسینی در این بازدید در گفت‌وگو با دست اندرکاران، متخصصان و مدیران این واحد، در جریان روند احداث، تامین مواد اولیه، ظرفیتهای تولید و صادرات آن قرار گرفت.

وی همچنین با حضور در یکی از خطوط تولید که اخیرا چند شیفته شده است، با کارگران و‌ کارکنان آن به گفتگو پرداخت.

شایان ذکر است که وزارت صنعت، معدن و تجارت توسعه صنایع نساجی و پوشاک و تکمیل زنجیره ارزش آن را در اولویت کاری خود دارد که این کارخانه نیز در راستای تامین مواد اولیه، تولید و ارتقاء زنجیره ارزش در حوزه نساجی و پوشاک دارای مزایا و پتانسیل های لازم می باشد.

گفتنی است که وزیر صمت امروز دو طرح‌ شامل واحد تولیدی ام دی اف(MDF) شرکت زرین چوب آرتاویل و واحد تولیدی ریس باف ابریشم آرتا را در شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل افتتاح کرد.

با بهره‌برداری از این طرحها با حجم سرمایه گذاری ثابت ۳۵۰ میلیارد تومان برای ۹۰۰ نفر شغل ایجاد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان اردبیل اشتغال سرمایه گذاری صنعت معدن و تجارت نساجی واحد تولیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۰۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انعقاد ۱۸۲ قرارداد با سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی فیروزآباد

سید مسعود عظیمی در بازدید شهرک‌ها و نواحی صنعتی فیروزآباد با بیان اینکه هم‌اکنون شهرک‌های صنعتی روزبدان و میمند فعال و آماده جذب سرمایه‌گذار است، گفت: فعال‌سازی ناحیه صنعتی جایدشت نیز در برنامه قرار خواهد گرفت.

او تصریح کرد: ۵۵ واحد تولیدی، صنعتی بهره‌بردار با اشتغال ۴۶۰ نفر نیز در شهرک‌های صنعتی فیروزآباد مشغول فعالیت هستند.

عظیمی با بیان اینکه شهرستان فیروزآباد به علت موقعیت جغرافیایی و قرارگیری در مسیر محور مواصلاتی استان با پارس جنوبی از ظرفیت‌های مناسبی برای سرمایه‌گذاری برخوردار است، افزود: توسعه اراضی شهرک‌های صنعتی این منطقه با هدف بسترسازی برای استقرار صنایع در برنامه قرار دارد.

او با اشاره به اینکه در راستای تکمیل زیرساخت‌ها، ۵ پروژه با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان در یک سال گذشته در شهرک‌های صنعتی روزبدان و میمند انجام یا در حال انجام است، گفت: این طرح‌ها شامل تکمیل شبکه داخلی آب و فاضلاب و جدول‌گذاری و زیرسازی معابر در شهرک روزبدان و طرح‌های تکمیل زیرسازی و شبکه داخلی آب در شهرک صنعتی میمند است.

 مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در ادامه با بیان اینکه واحد‌های صنعتی بزرگی در شهرک صنعتی میمند در مرحله استقرار هستند و این شهرک صنعتی افق درخشانی برای توسعه و تبدیل شدن به‌عنوان یک قطب صنعتی دارد، افزود: از واحد‌های صنعتی مطرحی که هم‌اکنون مراحل پایانی ساخت‌وساز را طی می‌کند، دو واحد صنعتی تولید روغن پایه با سرمایه‌گذاری ۱۰۰ میلیارد تومان و اشتغال ۶۰ نفر انجام است که نیمه نخست امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی ورامین
  • اختصاص زمین به تعاونی‌ها برای رونق تولید در اولویت است
  • انعقاد ۱۸۲ قرارداد با سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی فیروزآباد
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • حضور واحد‌های تولیدی شهرک صنعتی اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو
  • صنعتگران اردبیلی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادرات ایران
  • احیاء یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال
  • ۱۱۱ هکتار به اراضی صنعتی در دشتستان تخصیص یافت
  • شهرک‌های صنعتی فیروزآباد روی ریل توسعه