Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، هشتادمین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک با ریاست سیدرضا صالحی‌امیری و با حضور کلیه اعضا و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سالن شماره یک جلسات کمیته ملی المپیک برگزار شد. بر همین اساس کیکاوس سعیدی در خصوص برگزاری این نشست، اظهار داشت: امروز (یکشنبه 17 اسفند ماه) آخرین نشست هیات اجرایی در سال 1399  بود، برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدا  پس از بررسی وضعیت اردوی تیم‌های ملی اعزامی به بازی‌های المپیک توکیو گزارشی از بازدید اعضای هیات اجرایی و مدیران کمیته از امکانات ورزشی آستان قدس رضوی در سفری که به مشهد داشتیم به هیات اجرایی ارائه گردید و مقرر شد در صورت مهیا بودن شرایط کرونا و ضوابط قانونی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی جهت بهره‌مندی از فیوضات معنوی و تقویت روحیه کاروان اعزامی به بازی‌های المپیک توکیو، اردوی زیارتی به شهر مشهد مقدس داشته باشند.

سخنگوی هیات اجرایی کمیته ملی المپیک تصریح کرد: همچنین در این نشست کلیات بودجه سال 1400 کمیته ملی المپیک از جهت منابع و مصارف مطرح و مورد تصویب اعضای هیات اجرایی قرار گرفت که این بودجه شامل اعتبارات پرداختی به فدراسیون‌ها بر اساس شاخص های تعیین شده و هزینه کاروان ورزشی اعزامی به بازی‌های المپیک توکیو و سایر هزینه‌های جاری و پشتیبانی کمیته می‌باشد.

سعیدی یادآرو شد: همچنین تصمیم برآن شد در سال 1400 هیچ‌گونه تبادل مالی به منظور استفاده فدراسیون‌های ورزشی از خدمات کمیته ملی المپیک جهت استفاده از مراکز خدماتی همچون سالن های جلسات، پذیرایی و سالن های تمرینی و بدنسازی و پزشکی صورت نپذیرد و در واقع خدمات رایگان به آنها ارائه شود تا به عنوان کمک غیر نقدی و غیر مستقیم برای فدراسیون‌ها تلقی شود.

دبیر کل کمیته ملی المپیک در ادامه گفت: نحوه بهره برداری از هتل بازسازی شده و امکانات آکادمی در سال 1400 هم بر اساس آیین نامه ای خواهد بود که توسط کمیسیون مدیریت و برنامه‌ریزی و همکاری دبیر کل و ملاحظات تعیین و اولویت بندی تعیین شده بر اساس بازه زمانی اردوهای تمرینی مورد استفاده قرار گیرد.

سخنگوی کمیته ملی المپیک خاطرنشان کرد: در خاتمه مقرر شد تا جدول پیش بینی اعتبارات سال 1400 فدراسیون‌ها بر اساس شاخص‌های مصوب توسط مرکز نظارت بر تیم‌های ملی بارگذاری و تا قبل از پایان سال جاری ارائه شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک هیات اجرایی کمیته ملی المپیک کمیته ملی المپیک هیات اجرایی بر اساس سال 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۰۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بودجه ۱۴۰۳ هلال احمر تصویب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، پیرحسین کولیوند، در ششمین نشست از پنجمین دوره مجمع عمومی جمعیت هلال‌احمر گفت: ماده واحده بودجه سال ۱۴۰۳ جمعیت هلال‌احمر پس از بررسی‌های جزئی و کارشناسی مورد بحث در مجمع عمومی جمعیت هلال‌احمر قرار گرفت و به تصویب رسید.

وی افزود: با تلاش‌های انجام شده و پیگیری‌های صورت گرفته شاهد همراهی مجلس و دولت با جمعیت هلال‌احمر هستیم و ثمره این همراهی خدمت بهتر به مردم است و این روند می‌تواند منجر به توسعه فعالیت‌های بهداشتی، امدادی، درمانی و آموزشی توسط هلال‌احمر شود.

رئیس جمعیت هلال‌احمر ادامه داد: نظارت و بازرسی امروز در هلال‌احمر جایگاه ویژه‌ای دارد زیرا اولویت اول ما عملکرد شفاف است. این عملکرد شفاف کمک می‌کند تا اعتماد عمومی‌به هلال‌احمر هر روز بیش از گذشته شود. نباید فراموش کرد که دارایی اصلی هلال‌احمر همین اعتماد مردم به جمعیت است و باید در حفظ و ارتقای آن کوشید.

کولیوند خاطرنشان کرد: بر همین اساس صورت‌های مالی و تفریغ بودجه سال ۱۴۰۱ جمعیت هلال‌احمر پس از تحلیل و بررسی تصویب شد تا امورات هلال‌احمر به صورت شفاف در مقابل نگاه نمایندگان مردم پیش برود.

کد خبر 6096277

دیگر خبرها

  • آنچه در یکصد و پنجاه و دومین جلسه شورای شیراز گذشت
  • کمیته اجرایی همایش ملی بهره‌وری تشکیل شد
  • واکنش فدراسیون فوتبال به دستور وزیر ورزش؛نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برگزار می‌شود
  • تصویب بودجه ۱۴۰۳ هلال احمر
  • حضور میرشاد ماجدی در جلسه ای اف سی
  • نخستین آیین‌نامه اجرایی سند تحول آموزش و پرورش تصویب شد
  • بودجه ۱۴۰۳ هلال احمر تصویب شد
  • تصویب اعتبار ۱۰ هزار میلیارد تومانی فوق‌العاده کارکنان سلامت
  • نخستین آیین نامه اجرایی سند تحول آموزش و پرورش پس از ۱۲ سال تصویب شد
  • ۱۸ کرسی منطقه‌ای والیبال به ایران رسید/ دیدار تقوی با دبیرکل کمیته ملی المپیک عمان