Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-08@21:37:04 GMT

پخش پشت صحنه سریال «روز‌های ابدی»

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۴۰۹۳۶

پخش پشت صحنه سریال «روز‌های ابدی»

«روز‌های ابدی» توسط محسن علی‌اکبری درباره روز‌های ابتدایی انقلاب اسلامی و شرایط ملتهب آن روز‌ها تولید شد.

خبرگزاری میزان - پشت صحنه سریال «روز‌های ابدی» به کارگردانی جواد شمقدری ساعت ۱۰: ۲۳ دقیقه روز‌های پنج‌شنبه و جمعه (۱۴ و ۱۵ اسفندماه) از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین خبرها از معاونت سیما اینجا کلیک کنید کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

***«روزهای ابدی» سریالی ارزشمند است

«روز‌های ابدی» توسط محسن علی‌اکبری درباره روز‌های ابتدایی انقلاب اسلامی و شرایط ملتهب آن روز‌ها تولید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیرمحمد زند در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان درباره حضورش در سریال «روزهای ابدی» گفت: این اتفاق برای من بسیار جذاب و شیرین بود، سریال روزهای ابدی جزو آثاری است که تحقیقات فراوانی پیرامون آن صورت گرفته و جواد شمقدری بسیار موشکافانه آن را تولید کرده است.

بازیگر سریال «روزهای ابدی» درباره کلیت این مجموعه تلویزیونی افزود: روزهای ابدی یکی از آثار ارزشمند تلویزیون در سالهای گذشته است، سوژه سریال کاملا تازه بوده و برای مستند بودن آن زحمات فراوانی کشیده شده است، این سریال نتیجه سه سال زحمت و تلاش گروهی بزرگ است که امروز روی آنتن رفته است.

وی در همین رابطه ادامه داد: به شخصه به دلیل مشغله زیاد نتوانستم با مردم در ارتباط باشم اما تا آنجا که دیدم و شنیدم روزهای ابدی با استقبال بسیار خوبی از سوی جامعه روبرو شده است و به نظر من دلیل این استقبال ساخت درست و کیفیت بالای اثر است.

***سوژه سریال «روزهای ابدی» حساس اما بسیار جذاب است 

زهرا سعیدی در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان، پیرامون حضورش در سریال «روزهای ابدی» گفت: واقعیت امر نقش کوتاهی را در سریال «روزهای ابدی» ایفا کرده ام، البته آن زمان که من در اثر حضور یافتم سریال به نام نفوذ ساخته می‌شد و شخصا با خواندن فیلمنامه به این اثر علاقمند شدم. 

وی در همین راستا ادامه داد: گروه سازنده «روزهای ابدی» بسیار حرفه‌ای بود، این اثر در پشت صحنه با نظم و نظام خاصی ساخته می‌شد و آنچه مخاطبان بر صفحه تلویزیون می بینند حاصل تلاش شبانه روزی گروهی عظیم است که به عینه دیدم تا چه حد برای ساخت اثری مطلوب تلاش می کنند.

بازیگر سریال «روزهای ابدی» سوژه سریال را دلیل اصلی موفقیت آن دانست و اظهار کرد: پرداختن به سوژه حساس و جذابی همچون تسخیر لانه جاسوسی به خودی خود قابل توجه است، بدون شک کارگردان اثر هم از ابتدا از سختی‌های چنین اثری آگاه بوده و با اشراف به این موضوع به سراغ ساخت روزهای ابدی رفته است. 

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار تلویزیون صدا و سیما

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار تلویزیون صدا و سیما روز های ابدی روزهای ابدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۰۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزگردها مهمان کرمان می‌شوند

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: با انتقال ریزگرد به استان، وزش باد نسبتاً شدید، خیزش گردوخاک، افزایش غلظت غبار، کاهش دید افقی و کاهش کیفیت هوا در استان پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، امین دریافر، امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طبق بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی از امروز سه‌شنبه تا اوایل هفته آینده وزش باد و گردوخاک مهم‌ترین پدیده‌های جوی در سطح استان هستند.

وی افزود: در این مدت با انتقال ریزگرد به استان و با وزش باد نسبتاً شدید، خیزش گردوخاک، افزایش غلظت غبار، کاهش دید افقی و کاهش کیفیت هوا در استان به ویژه طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه در نیمه‌غربی و مناطق جنوب‌شرقی و در روزهای پنجشنبه تا شنبه برای نیمه‌جنوبی پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان تصریح کرد: طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه در برخی مناطق شمالی، غربی و مرکزی استان ضمن افزایش ابر، رگبار و رعدوبرق محتمل است.

کد خبر 751414

دیگر خبرها

  • ببینید | فریادهای تهیه‌کننده سریال‌های خاطره‌انگیز رضا عطاران بر سر فرد محکوم در پرونده مرگ مشکوک زهره فکور صبور در صحنه دستگیری!
  • روایت سمیرا حسن‌پور  از پشت صحنه سریال اسکار | آقای مدیری آدم را بد عادت می‌کند
  • روزهای خاص لیگ یک از راه رسید
  • روایت بازیگر زن سینما از پشت صحنه سریال اسکار | آقای مدیری آدم را بد عادت می کند
  • شیراز چگونه یک کلان‌شهر بدون آلودگی هوا شد؟
  • شیراز چگونه کلان‌شهری بدون آلودگی هوا شد؟
  • آخرین عکس از این روزهای رضا رویگری
  • دردسر جدید پرسپولیس در حساس‌ترین روزهای لیگ
  • ریزگردها مهمان کرمان می‌شوند
  • رابرت دنیرو حمایتش از صهیونیست‌ها را تکذیب کرد