Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@13:20:28 GMT

۲۰۶ نفر در آذربایجان‌غربی به کرونا مبتلا شدند

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۴۱۰۱۲

۲۰۶ نفر در آذربایجان‌غربی به کرونا مبتلا شدند

رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی گفت: ۲۰۶ نفر از مردم این استان طی ۲۴ ساعت گذشته به کرونا مبتلا و از این تعداد حدود ۷۰ نفر در مراکز درمانی بستری شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، جواد آقازاده در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر ۴۹۰ نفر به خاطر سندرم حاد تنفسی در آذربایجان غربی بستری هستند که از این تعداد، ۲۳۲ نفر مشکوک و ۲۵۸ نفر مبتلای قطعی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در حال حاضر۱۵۰ نفر از مبتلایان به کرونا در بخش‌های آی‌سی‌یو مراکز درمانی استان، تحت مراقبت‌ ویژه قرار دارند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی‌درمانی آذربایجان‌غربی، گفت: از این تعداد ۲۹ نفر تحت دستگاه ونتیلاتور هستند و با کمک این دستگاه تنفس می کنند که شرایط آنان نیز بسیار نامناسب تر است.

آقازاده با اشاره به نبود آمار فوتی در آذربایجان غربی طی ۲۴ ساعت گذشته افزود: کل فوتی های ناشی از کرونا در استان به سه هزار و ۶۶۰ نفر رسیده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۱۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تدریجی دمادر آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، براساس بررسی آخرین نقشه های پیش یابی و با استقرارالگوهای پایدار برمنطقه تا اوایل هفته آینده جوی نسبتا آرام و بدون بارش براستان حاکم خواهد شد.

این شرایط در ساعات بعد از ظهر با وزش باد همراه خواهد بود.

از نظر دمایی نیز روند افزایش  تدریجی دما در استان پیش بینی می شود.

 

دیگر خبرها

  • پربازدید‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ۷ اردیبهشت
  • ۱۰۰ کودک مبتلا به اوتیسم در نیشابور شناسایی شدند
  • افزایش تدریجی دمادر آذربایجان غربی
  • مقاوم سازی ۳۵۰ هزار واحد نهضت ملی روستایی درکشور
  • شناسایی ۱۰۰ کودک مبتلا به اوتیسم در نیشابور
  • چتر حمایت بهزیستی آذربایجان غربی بر سر بیش از ۹۰۰۰ زن سرپرست خانوار
  • ۱۵۰۰ تخت بیمارستانی به سرانه درمانی البرز افزوده می شود
  • مقاوم سازی ۳۵۰ هزار واحد روستایی در سطح کشور
  • شناسایی ۶۱۲ مبتلا به سرخک در ۱۴۰۲/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • جابه‌جایی ۵۵۹ هزار تن کالای اساسی توسط ناوگان باری آذربایجان غربی از مبدا بندر امام خمینی (ره)