Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@14:08:14 GMT

برگزاری تمرین ریکاوری استقلال در روز بازگشت شجاعیان

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۴۱۰۷۴

برگزاری تمرین ریکاوری استقلال در روز بازگشت شجاعیان

به گزارش ایرنا، تمرین ریکاوری تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۴:۳۰ در زمین تهرانسر برگزار شد. این اولین تمرین آبی‌پوشان پس از برتری برابر فولاد خوزستان محسوب می‌شد.

پیش از شروع این جلسه تمرینی، بازیکنان در یک جلسه فنی که حدود ۳۰ دقیقه به طول انجامید، شرکت کردند.

در تمرین امروز، بازیکنان بعد از حدود ۲۰ دقیقه گرم کردن زیر نظر بدنساز تیم، به فوتبال درون تیمی زیر نظر فرهاد مجیدی مشغول شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنانی که روز گذشته برابر فولاد به میدان رفتند، در این تمرین به طور جداگانه ریکاوری کردند.

مهدی مهدی‌پور پس از بهبودی کامل در تمرین امروز حضور پیدا کرد. مهدی‌پور مدتی به دلیل سرما خوردگی در تمرینات استقلال غایب بود.

داریوش شجاعیان در این تمرین به صورت اختصاصی کار کرد.

فوتبال درون تیمی بخش اصلی این تمرین بود.

برچسب‌ها داریوش شجاعیان باشگاه استقلال فرهاد مجیدی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: داریوش شجاعیان باشگاه استقلال فرهاد مجیدی داریوش شجاعیان باشگاه استقلال فرهاد مجیدی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۱۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین استقلال در حد یک مسابقه رسمی! (عکس)

به گزارش ورزش سه، تمرین روز گذشته استقلال با استقلال پرشور هواداران همراه شد و جواد نکونام با انگیزه و انرژی خاصی بیش از هر زمان دیگر نکات تاکتیکی را به شاگردانش منتقل می‌کرد و علاوه بر نکات تاکتیکی مسائل روحی روانی هم در این تمرین نقش ویژه ای داشت.

جواد نکونام تحت تاثیر جو خاصی که در تمرین استقلال بود بارها شاگردانش را جمع کرد و برای آنها صحبت کرد و تاکید داشت با دقت بیشتری تمرینات برگزار شود و با توجه به حضور هواداران به آنها دلگرمی و انگیزه خاصی میداد.

تغییرات مدیریتی، مالکیت و مسائلی که در ساختار کلی باشگاه استقلال ایجاد شد در ظاهر شوک مثبتی برای مجموعه فنی و بازیکنان استقلال بود و آنها با نشاط بیشتری در آخرین تمرین حاضر شدند.

بازیکنان استقلال با دقت و جدیت خاصی توصیه های جواد نکونام را در تمرین استقلال دنبال می‌کردند و برای دیدار روز دوشنبه با ذوب آهن آماده می‌شدند و با توجه به استقبال خوبی که از تمرین این تیم انجام شد پیش‌بینی می‌شود که این حمایت در ورزشگاه هم اضافه داشته باشد.

استقلال روز دوشنبه ساعت 20:30 در ورزشگاه آزادی مقابل ذوب آهن به میدان خواهد رفت و با توجه به عملکرد خوب گاندوها در بازی‌های خارج از خانه بازی آسانی نخواهند داشت و پیچ مهمی از مسیر قهرمانی را پشت سر خواهند گذاشت.

دیگر خبرها

  • افشای بیماری سرمربی معروف خارجی در ایران
  • حسن رود و آخرین توصیه‌های تارتار (عکس)
  • چهره‌های مصمم در تمرین استقلال خوزستان (عکس)
  • تمرین روس ها برای رژه روز پیروزی در میدان سرخ | ویدئو
  • برگزاری تمرین پرسپولیس با حضور هوادار خانم
  • (عکس) مهمان ویژه نکونام در کمپ حجازی چه کسی بود؟
  • تمرین استقلال در حد یک مسابقه رسمی! (عکس)
  • احیای بازیکنی که فراموش شده بود
  • عکس| سلفی حسینی با یک دختربچه در تمرین استقلال
  • اولین تصاویر از حضور آتیلا حجازی در تمرین استقلال تهران | بازگشت به خانه پدری