Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@19:24:17 GMT

استاندار تهران: توسعه دولت الکترونیک یک الزام است

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۴۱۲۹۶

استاندار تهران: توسعه دولت الکترونیک یک الزام است

به گزارش ایرنا، انوشیروان محسنی بندپی عصر یکشنبه در کارگروه توسعه دولت الکترونیک که در محل استانداری تهران برگزار شد گفت: توسعه دولت الکترونیک بدلیل شفافیت، صرفه جویی در زمان و هزینه و سرعت عمل آن از سوی دستگاه های اجرایی یک الزام است.

وی افزود: در برنامه ششم توسعه این امر مورد تاکید قرار گرفته و ضروری است که تمامی دستگاه های اجرایی از جمله شهرداری ها در توسعه دولت الکترونیک اهتمام ویژه ای داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار تهران در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: در این شرایط کرونایی این نیاز بیش از گذشته احساس شده و ضروری است که خدمات برون سپاری شود و همچنین در زمینه توسعه دولت الکترونیک باید از نظرات و مشارکت مردم استفاده شود.

وی با اشاره به بخشنامه اخیر وزارت کشور مبنی بر حذف مدارک هویتی نیز گفت: ملاک ارائه خدمات از سوی دستگاه ها و نهادها ارائه کد ملی است و دیگر نباید کپی شناسنامه و یا کارت ملی از مردم گرفته شود.

محسنی بندپی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: طبق ارزیابی های انجام شده استان تهران جزو استان های برتر در توسعه دولت الکترونیک قرار گرفت که دستگاه هایی همچون مسکن و شهرسازی، ادارات برق و آب و فاضلاب شهر و شهرستان های استان تهران، اداره کل استاندار و بنیاد شهید بیشترین اقدام را در این زمینه انجام دادند.

به گفته وی، برخی دستگاه ها از جمله جهاد کشاورزی ۴۶۲ خدمت دارد که ارائه این خدمات بصورت الکترونیکی کمی سخت است اما برخی دستگاه های دیگر نیز بدلیل مشکلات اقتصادی نتوانستند خود را به این سیستم مجهز کنند که تلاش داریم طبق برنامه ششم توسعه دولت الکترونیک در استان تهران بطور جدی دنبال شود.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: در این جلسه ۱۰ پیشنهاد در خصوص توسعه دولت الکترونیک در سطح استان تهران ارائه شد و مقرر شد این پیشنهادات جهت جمع بندی و عملیاتی شدن به دستگاه های اجرایی ارسال شود.

برچسب‌ها انوشیروان محسنی بندپی شهر تهران دولت الکترونیک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انوشیروان محسنی بندپی شهر تهران دولت الکترونیک انوشیروان محسنی بندپی شهر تهران دولت الکترونیک اخبار کنکور توسعه دولت الکترونیک استان تهران دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۱۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهران آماده برگزاری نخستین انتخابات تمام الکترونیک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، به گفته عباس جوهری رئیس ستاد انتخابات استان تهران، دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس، بطور تمام الکترونیک برگزار می‌شود.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • راهکار دولت برای پایان بلاتکلیفی ۳۲ ساله مالکان هفت‌آسیاب
  • تاکید استاندار بر کمک دولت به تسریع در تکمیل طرح‌های راهبردی گلستان
  • ۴ دهه زندگی مهدی نصیری؛ از کیهان تا بی‌بی‌سی /با من از تغییر سخن نگو...
  • الزام واجدان شرایط شرکت در دور دوم انتخابات مجلس به مراجعه به شعب قبلی
  • تهران آماده برگزاری نخستین انتخابات تمام الکترونیک
  • دانشگاهها در راستای رفع مشکلات توسعه ای مازندران پای کار بیایند
  • مشمولان طرح کالابرگ فجرانه این خبر مهم را حتما بخوانند
  • ضرورت همکاری دستگاه‌ها در اجرای پروژه استراتژیک جاده جلفا-کلاله
  • خبر مهم وزارت رفاه درباره ادامه طرح کالابرگ / جزئیات برنامه دولت برای تداوم طرح فجرانه
  • خبر مهم برای مشمولان طرح کالابرگ فجرانه؛ مدل جدید در راه است؟