Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سید محمد ناظم‌رضوی روز یکشنبه در نشست  بررسی وضعیت کاروانسرای شاه‌ عباسی سمنان در سالن یادگار امام(ره) استانداری گفت: ۲ روز پیش از سفر رئیس قوه قضاییه به استان سمنان، طی نشستی در شورای اسلامی شهر تفاهم‌نامه‌ای در رابطه با تحویل کاروانسرای شاه عباسی با اداره کل زندان‌ها امضا شد.

وی افزود:  از همان ابتدا با هماهنگی کارشناسان مرمت آثار تاریخی عملیات بازسازی با حذف الحاقات آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار سمنان گفت: در نشستی با رئیس دادگستری کل استان سمنان نیز توافقاتی در خصوص انتقال ساختمان دادگاه انقلاب مرکز استان انجام شد.

ناظم‌رضوی با بیان اینکه مساحت زمین و محوطه کاروانسرا ۸ هزار مترمربع است گفت: ۷۰ درصد از ساختمان دادگاه انقلاب و ۵۰ درصد از ساختمان اداره کل زندان‌ها در طرح تعریض خیابان قرار دارد و باقی زمین نیز به محدوده پیرامون کاروانسرا می پیوندد.

وی افزود: طرح مرمت کاروانسرا با کمک مشاوران خبره  میراث فرهنگی آماده شد و با تخلیه و تحویل ساختمان اداره کل زندان‌ها و دادگاه انقلاب آغاز می‌شود.

شهردار سمنان گفت: امید است بابرداشته شدن دیوارهای زندان، وعده‌ای که در خصوص بازدید از این طرح در نوروز به مردم داده شد محقق شود.

به گزارش ایرنا، کاروانسرای شاه عباسی سمنان یکی از املاک سازمان زندان های کشور بود که تا چند ماه پیش به عنوان زندان سمنان استفاده می شد. اکنون زندان سمنان به خارج از شهر منتقل شده است و با دستور رئیس قوه قضاییه این کاروانسرای تاریخی به  عنوان مکانی فرهنگی برای بهره مندی مردم سمنان به شهرداری تحویل شد.

کاروانسرای تاریخی سمنان در مرکز شهر قرار دارد و این کاروانسرا به عنوان یکی از ۹۹۹ کاروانسرای ساخته شده در دوران شاه عباس صفوی در شهر سمنان احداث شد و دارای ۴۰۰ سال قدمت است که در سال ۱۳۵۲ به ثبت ملی رسید.

برچسب‌ها شهرداری سمنان سمنان کاروانسرای شاه عباسی سید محمد ناظم رضوی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری سمنان سمنان کاروانسرای شاه عباسی شهرداری سمنان سمنان کاروانسرای شاه عباسی اخبار کنکور اداره کل زندان ها کاروانسرای شاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۱۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد

شهردار اصفهان در حکمی سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «علی قاسم‌زاده» شهردار اصفهان در حکمی سعید صادقانی را به عنوان «سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای» منصوب کرد.

در متن حکم شهردار اصفهان خطاب به سعید صادقانی آمده است:

«با عنایت به لزوم نظارت بر حسن اجرای طرح‌های توسعه شهری و فرایندهای مرتبط با تغییر کاربری، بنا به پیشنهاد معاون محترم شهرسازی و معماری به موجب این حکم جنابعالی را که فردی متعهد متخصص و صاحب تجربه در حوزه شهرسازی و معماری هستید، به سمت سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای منصوب می‌نمایم.

در این مسیر از شما می‌خواهم در افق نگاه و اندیشه رهبر حکیم انقلاب با نگاهی تحول‌آفرین و با بهره‌گیری از نظرات صاحبان اندیشه و با رعایت ضوابط و مقررات شهرسازی در ارائه خدمت صادقانه متواضعانه و بدون منت به مردم همت گمارید تا اصفهان بیش از پیش شهر زندگی باشد.

امید است صرفاً رضایت خداوند متعال را در امور و تصمیم‌هایتان در نظر بگیرید و با بهره‌گیری از ظرفیت همکاران و کارشناسان متخصص در انجام وظایف آن اداره کل موفق و پیروز باشید.»

کد خبر 747510

دیگر خبرها

  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای توسعه بافت تاریخی بوشهر
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان
  • ضرورت انتقال زندان به خارج از شهر زرند
  • زنی که شوهر سابق خود را به قتل رساند، دستگیر شد
  • دستگیری زنی که شوهر خود را با سلاح سرد به قتل رساند
  • «صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد
  • تیاگو سیلوا با فلومیننزه به توافق اولیه دست یافت
  • دستگیری زن همسر کُش در اردبیل
  • آخرین وضعیت ساختمان جدید اهدای خون مشتاق کرمان+تصویر
  • این زن شوهر سابقش را به طرز فجیع کشت / در اردبیل رخ داد