Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@19:46:18 GMT

افزایش ۱۰ درصدی شعب اخذ رای در جهرم

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۴۱۳۹۸

افزایش ۱۰ درصدی شعب اخذ رای در جهرم

شفیعیان گفت: تعداد شعبه های اخذ رای در شهرستان جهرم نسبت به دور پیشین انتخابات، ۱۰ درصد افزایش پیدا می کند.

«مهدی شفیعیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به آخرین اقدامات فرمانداری ویژه شهرستان جهرم برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات شورای اسلامی و ریاست جمهوری در سال آینده، گفت: ملاک تصمیم گیری برای احراز صلاحیت نامزدهای شوراهای اسلامی شهر و روستا، استعلام های هیئت اجرایی شهرستان و سپس هیئت نظارت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار ویژه شهرستان جهرم با اشاره به افزایش شعبه های اخذ رای در این شهرستان، افزود: با هدف کاهش تجمعات بخاطر شرایط کنونی کشور و بیماری کرونا، تعداد شعب رای گیری، نسبت به دوره قبل با افزایش ۱۰ درصدی مواجه شده است.

 

وی با تاکید بر بسیج سایر امکانات و تجهیزات برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات در سال آینده، تصریح کرد: حدود سه هزار نفر دست اندر کار برگزاری انتخابات در شهرستان جهرم در این عرصه فعالیت می کنند. 

 

شفیعیان با اشاره به نحوه فعالیت نامزدهای شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی با توجه به محدودیت های ناشی از بیماری کرونا، عنوان کرد: با توجه به شرایط کشور و شیوع بیماری کرونا، تجمعات قبل و حین برگزاری انتخابات از جمله تبلیغات محیطی و برپایی ستاد های انتخاباتی، صرفا در فضای مجازی انجام می شود.

 

وی به نحوه برگزاری انتخابات نیز اشاره کرد و گفت: براساس بخشامه های واصله، رای گیری در حال حاضر فقط تعرفه ای (کاغذی) است اما نحوه رای گیری به سبب رعایت پروتکل های بهداشتی، با حذف استامپ و احراز هویت افراد رای دهنده به صورت الکترونیکی انجام می‌شود. 

 

فرماندار ویژه شهرستان جهرم همچنین به لزوم شفاف سازی امر انتخابات در شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: باهدف شفافیت در برگزاری انتخابات، در زمان ثبت نام کاندیداهای انتخابات شورا، تعداد کاندیدا ها به صورت روزانه اعلام می شود.

 

وی همچنین به نبود بخشدار در بخش های شهرستان جهرم نیز اشاره کرد و تاکید کرد: هر سه بخشدار شهرستان جهرم، به جهت برگزاری هرچه بهتر انتخابات در بخش ها و اهمیت این موضوع، طی روز های آینده معرفی می‌شوند.

 

شفیعیان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه انصاف میزان تمام عملکردهاست و اطلاع رسانی به خصوص توسط فعالین مجازی شفاف و امیدبخش و از روی انصاف باشد چرا که مردم به آرامش نیاز دارند، گفت: مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت چهار شاخص مهم بوده که رسانه ها و فعالان فضای مجازی برای برگزاری انتخاباتی پر شور مورد توجه قرار دهند.

 

وی عنوان کرد: در هیچ زمانی کشور به این شدت تحت فشار دشمنان  قرار نگرفته بود،اما امیدواریم با تلاشی که در حوزه دیپلماسی شکل گرفته شاهد کاهش مشکلات در روزهای آینده باشیم.

پایان پیام/691

منبع: شبستان

کلیدواژه: جهرم انتخابات شورای شهر شعبه اخذ رای برگزاری انتخابات شهرستان جهرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۱۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۴۶ درصدی جابجایی مسافر ازطریق پایانه‌های مرزی میلک ومیرجاوه

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، ایوب کرد گفت: ۹۱۵ هزار و ۷۶۲ نفر مسافر در سال ۱۴۰۲ از طریق پایانه‌های مرزی میلک ومیرجاوه جابجا شدند.که افزایش ۴۶درصدی را نسبت به سال قبل از آن نشان می‌دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان افزود:از این تعداد جابجایی مسافر ۴۶۴ هزار و ۴۹۶ نفر از پایانه مرزی میلک و ۴۵۱ هزار و ۲۶۶ نفر نیز از طریق پایانه مرزی میرجاوه تردد کرده اند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این مدت حدود دو هزار اتوبوس و بیش از ۳۷ هزار دستگاه سواری کار جابجایی مسافر را از طریق پایانه‌های مرزی میلک و میرجاوه انجام دادند.
وی خاطرنشان کرد: پایانه مرزی میرجاوه مهمترین گذرگاه مرزی بین ایران و پاکستان است که در ۱۲ کیلومتری شهرستان میرجاوه و مجاورت شهرک تفتان پاکستان و پایانه مرزی میلک نیز از گذرگاه‌های مهم مرزی بین ایران و افغانستان است که در محدوده شهرستان هیرمند در مجاورت رودخانه مرزی و در نزدیکی مرکز ولایت نیمروز افغانستان قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۶ درصدی بارش در اردستان نسبت به سال آبی جاری
  • سرمایه گذاری دو هزار میلیاردی درشهرستان گرمه
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • تشریح جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • بیش از ۲ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در گرمه انجام شده است
  • افزایش ۴۱ درصدی مصوبات سفر رییس جمهور در حوزه آبرسانی گناباد
  • اعلام جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه
  • افزایش ۵.۶ درصدی اهدای خون همدانی‌ها در سال گذشته
  • توقیف دستگاه حفاری غیر مجاز در جهرم
  • افزایش ۴۶ درصدی جابجایی مسافر ازطریق پایانه‌های مرزی میلک ومیرجاوه