Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-26@19:16:46 GMT

اعتراف به 11 فقره موبایل قاپی در پایتخت

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۴۱۶۹۷

اعتراف به 11 فقره موبایل قاپی در پایتخت

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارق حرفه ای موبایل قاپ و کشف 11 فقره سرقت به ارزش تقریبی 100 میلیون تومان خبر داد .

به گزارش ایران آنلاین ، سرهنگ کارآگاه  "سعید مجیدی" گفت: به دنبال تشکیل یک فقره پرونده با موضوع دستگیری سارق گوشی قاپ در کلانتری 147 گلبرگ و ارجاع آن به پایگاه چهارم پلیس آگاهی براساس محتویات پرونده، در ساعت 10 شب بیست و چهارم دی ماه در موقعیت خیابان گلبرگ، شخصی بنام «امیرهوشنگ» در داخل خودروی خود در حال مکالمه با تلفن همراهش بوده که ناگهان یک نفر از سمت شیشه سمت راننده گوشی تلفن همراهش را قاپیده و چند متر جلوتر سوار ترک موتورسیکلت طرح هوندا با پلاک مخدوش که منتظرش بود شده و متواری می شوند که با هوشیاری و حضور به موقع پلیس، ترک نشین دستگیر اما راکب متواری می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی عنوان کرد: پس از هماهنگی های صورت گرفته ترک نشین به همراه پرونده تحویل پایگاه چهارم پلیس آگاهی فاتب شد که در تحقیقات خود را «حسن» معرفی کرد، کارآگاهان به صورت جامع و کامل در خصوص وضعیت متهم، تحقیق کردند که مشخص شد وی دارای سوابق متعدد در خصوص جرم سرقت و مواد مخدر است.
رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ ابراز داشت: در خصوص سرقت صورت گرفته از وی تحقیق شد که اعلام کرد سرقت را قبول دارم و موتورسیکلت را برای این کار کرایه کردم و آن شخص متواری در واقع پیک موتوری بوده با توجه به اظهارات عجیب و ضد و نقیض متهم، برای تحقیقات بیشتر از مقام قضایی درخواست شد متهم در اختیار این پایگاه قرار گیرد که با موافقت مقام قضایی تصاویر دوربین های مداربسته محل سرقت بررسی و مشخص شد اظهارات متهم کذب است و با همدستی متهم متواری به مدت چند روز است در سطح حوزه مبادرت به سرقتهای گوشی قاپی می کند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: با بررسی شیوه و شگرد متهمان و نقاط تردد وی در شبانه روز و تطبیق آن با سرقتهای مشابه چند روز اخیر، تعدادی از مالباختگان شناسایی و پس از اطلاع رسانی و حضور در این پایگاه و انجام مواجهه حضوری با متهم تعداد 11 نفر از آنها با اطمینان، متهم را به عنوان سارق خویش شناسایی کرده و متهم پس از مواجهه با ادله فوق به سرقت از شکات پرونده اعتراف نمود.
مجیدی خاطرنشان کرد: حسن از سوی مقام قضایی برای تحمل کیفر و با صدور قرار تامین مناسب روانه زندان شد و هر چند در معرفی و دستگیری همدست متواری اش همکاری نداشت اما از طریق روشهای اطلاعاتی، بهره گیری از شیوه های نوین کشف جرم همدستش به نام وحید ،شناسایی و دستگیری وی در دستور کار قرار دارد همچنین شکات شناسایی شده جهت احقاق حق و سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: پایگاه چهارم پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۱۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد

سرهنگ جواد افشاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه ساز و سیم و کابل برق در سطح حوزه استحفاظی شهرستان فریدن، بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عامل این سرقت‌ها در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های میدانی و انجام اقدامات تخصصی توسط مأموران پلیس آگاهی در نهایت هویت سارق در ارتباط با این سرقت‌ها شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی و هماهنگ متهم در مخفیگاهش دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فریدن تصریح کرد: سارق در مواجهه با ادله و مدارک پلیس و در تحقیقات به عمل آمده تا کنون به ۱۷ فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه ساز و کابل‌های برق به ارزش یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال اعتراف کرد که با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 6088569

دیگر خبرها

  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان
  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • کشف ۲۴ فقره سرقت از باغ ویلا‌های جاده مشهد-کلات
  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد
  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • متهم به ۴۶ فقره سرقت کامپیوتر خودرو در مشهد به دام افتاد
  • ۴۵ فقره سرقت در پرونده سارق خودرو و محتویات خودرو
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • دستگیری ۷۰ سارق و کشف ۵۰۰ موبایل مسروقه در پایتخت