Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@06:13:54 GMT

توزیع بسته های حمایتی برای دانش آموزان بی بضاعت

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۴۱۸۸۳

توزیع بسته های حمایتی برای دانش آموزان بی بضاعت

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی خسروانی بعد از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: مردمان نیک اندیش استان فارس دست‌های مهربان فرزندان خود را در کمک‌های مومنانه، آزادی زندانیان جرایم غیرعمد، اهدای خون، فعالیت‌های جهادی و کمک به دانش‌آموزان در تهیه تبلت و گوشی به خوبی حضور داشته و فعالیت کرده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: به مناسبت عید مبعث رسول اکرم (ص) هفتمین رزمایش کمک‌های مومنانه ناحیه احمد بن موسی (ع) روز چهارشنبه در محوطه آرامگاه حافظ اجرا خواهد شد که در این مرحله ۱۰ هزار بسته معیشتی هرکدام به ارزش ریالی ۲۵۰ هزار تومان بین نیازمندان که از قبل شناسایی شده‌اند توسط پایگاه‌های مقاومت در سطح شهر شیراز توزیع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: این ناحیه همچون گذشته با همراهی و مشارکت خیران تا کنون توانسته ۱۹ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد را زندان‌های فارس آزاد کند.

فرمانده سپاه ناحیه احمد بن موسی (ع) با بیان اینکه همچنین در آستانه سال جدید در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی و کمک به همنوعان نیازمند تعداد ۱۰۰۰ دست البسه به دانش آموزان توسط بسیج دانش آموزی شهید فهمیده و محدثه اهدا خواهد شد.

سرهنگ خسروانی در پایان یادآور شد که از ابتدای امسال تا کنون ۱۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند اهدا و ۱۰ کارگاه اشتغال در موضوعات قالیبافی، تولید ماسک، خیاطی و … راه اندازی کرده و برای ۲۰۰ نفر اشتغالزایی کرده است.

کد خبر 5164102

منبع: مهر

کلیدواژه: فارس اشتغال ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه گرگان اردبیل شهرستان کرج عکس استانها شیراز روز درختکاری انتخابات 1400 مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۱۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران

احسان آهنگر مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی مازندران ازتوزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار استان خبر داد و گفت: این بسته‌های گوشت قربانی مشارکتی ماه شوال به همت موسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه کبری سلام الله علیها قم وبا همکاری برنامه تلویزیونی سمت خدا شبکه ۳ سیما توسط ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران جهت کمک به نیازمندان آبرومند و مسجدی فراهم شد.

او افزود: نیازمندان از قبل به همت مدیران مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران شناسایی شده اند وبسته‌ها در جامعه هدف، اعضای کمیته امداد امام، بهزیستی و زنان بی سر پرست یا بد سرپرست یا قشر آسیب پذیر جامعه تفسیم می‌گردد

آهنگر گفت: از زمانیکه کرونا آغاز شده در این طرح خیرین محترم در اول هرماه قمری بسته‌های گوشت را آماده کرده ودر اختیار نیازمندان آبرومندقرار می‌گیرد وهربسته آن ۱.۵ کیلوگرم است که جمعا ۱.۵ تن می باشد و ارزش تقریبی آن حدود ۷۵۰تا ۸۰۰ میلیون تومان است..

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • کماکان سیستان و بلوچستان نیازمند توجه ویژه خیرین است
  • لزوم اقدام به موقع برای ثبت نام کتاب دانش آموزان
  • توزیع کالا درآذربایجان غربی نیازمند مدیریت است
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع کتب درسی براساس محل تحصیل دانش آموزان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • بسته خبر‌های ورزشی ۵ اردیبهشت فارس
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای این پایه‌ها آغاز شد | دانش آموزان به این سایت مراجعه کنند
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران