Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، هزاران معترض به تداوم محدودیت‌های کرونایی به خیابان‌های وین، پایتخت اتریش آمدند که چند مورد درگیری و بازداشت را به همراه داشت.

روزنامه «کرون» (Krone) اتریش گزارش داد حدود ۱۵ هزار نفر در تجمعات روز شنبه شرکت کردند و با در دست گرفتن پلاکاردهایی که روی آنها نوشته شده بود «کورتز باید برود»، خواستار کناره‌گیری صداعظم این کشور شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

به گزارش شبکه روسی «آرتی»، این تجمعات به درخواست حزب راستگرای «آزادی» اتریش برگزار شد و در میان معترضان «هربرت کیکل» وزیر کشور سابق اتریش سخنرانی و این محدودیت‌ها را «دیوانگی» خواند.

به گزارش روزنامه اتریشی، یکی از رهبران اعتراضات بازداشت شد و چند تن دیگر از معترضان بعد از امتناع از پراکنده شدن در پایان تظاهرات به دلیل نقض قوانین نظم عمومی و مقرارت کرونایی بازداشت شدند.

در هفته‌های اخیر رشته اعتراضاتی علیه محدودیت‌ها در اتریش برگزار شده است. این کشور تاکنون ۴۷۲ هزار و ۸۷۱ مورد ابتلا و ۸ هزار و ۶۴ مورد فوتی بر اثر کرونا را ثبت کرده است.

در هفته‌های اخیر افزایش موارد ابتلا در اتریش گزارش شده و مقامات بهداشتی هشدار داده‌اند نوع انگلیسی کرونا که تصور می‌شود قدرت انتقال بیشتری داشته باشد، در این کشور پخش شده است.

انتهای پیام/   

منبع: فارس

کلیدواژه: وین اعتراضات محدودیت های کرونایی سباستین کورتز صدراعظم اتریش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۱۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت علیه ChatGPT به دلیل ناتوانی در تصحیح خطاها

ایتنا - انجمن "Noib" اتریش که ( انجمن حفاظت از حریم خصوصی)، روز دوشنبه اعلام کرد که در اتریش علیه برنامه معروف هوش مصنوعی "ChatGPT" شکایت کرده است.
 انجمن Noib، که نام آن از حروف اول کلمات "None of Your Business" به معنای "به شما ربطی ندارد" در انگلیسی تشکیل شده است، تأیید کرد که این ابزار "پاسخ‌ها را می‌سازد".

به عنوان مثال، یک سوال در  ChatGPT در مورد تاریخ تولد موسس انجمن، مکس شرم، پرسیده شد و برنامه به جای بیان اینکه  پاسخ این سوال را نمی‌داند، "اطلاعات گمراه کننده" را نمایش داد.

به گزارش ایتنا، در این بیانیه به نقل از وکیل مارتیه دو گراف آمده است: «اگر برنامه‌ای نتواند نتایج درست و شفافی را نمایش دهد، نمی‌توان از آن برای تولید داده‌های مربوط به افراد استفاده کرد» و افزود: «تکنولوژی باید با قانون مطابقت داشته باشد، نه برعکس.»

"Noib" در بیانیه خود که توسط خبرگزاری فرانسه منتشر شد، تأیید کرد که عملکرد برنامه "غیرقابل قبول" است و یادآوری می کند که قانون حفاظت از داده‌های اروپا (GDPR) به «دقت» در ابزارهای تکنولوژیکی نیاز دارد.

 
از آنجایی که OpenAI "درخواست شاکی برای اصلاح یا پاک کردن خطا را رد کرد و تاکید کرد که این کار غیرممکن است"، مشخص شد که فراموش کردن آنچه که هوش مصنوعی آموخته است، یک معضل اساسی است.

این شرکت به درخواست Noib برای به دست آوردن اطلاعات مربوط به آن و منابع اطلاعاتی پاسخ نداد. این نیز نقض قانون است.

در این شکایت، Noib از سازمان حفاظت از داده‌های اتریش خواست تا تحقیقاتی را آغاز کند و برای OpenAI جریمه کند.

دیگر خبرها

  • طرح کنگره آمریکا علیه دیوان کیفری بین‌المللی
  • شکایت علیه ChatGPT به دلیل ناتوانی در تصحیح خطاها
  • تداوم تظاهرات هزاران صهیونیست ضد نتانیاهو در تل‌آویو
  • تظاهرات شهرک‌نشینان برای کناره‌گیری نتانیاهو
  • تداوم تظاهرات شهرک‌نشینان علیه «نتانیاهو»
  • تظاهرات گسترده ضد نتانیاهو در تل آویو
  • تظاهرات هزاران شهرک‌نشین علیه نتانیاهو در تل‌آویو
  • تداوم تظاهرات صهیونیست‌ها علیه نتانیاهو
  • دانشجویان آمریکایی چگونه پرچم اعتراض علیه اسرائیل را جهانی کردند؟
  • ببینید | یورش پلیس آلمان به تجمع حامیان فلسطین در برلین