Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، هاشم شیرازیان ظهر یک شنبه در نشست خبری اظهار کرد: ۳۹۵ کانون فرهنگی هنری دارای مجوز در مساجد خراسان شمالی فعالیت دارند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی در ادامه از فعالیت کتابخانه کانون‌ها با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی و توسعه فرهنگ مطالعه از مساجد خبر داد و اعلام کرد: ۲۴۲ کتابخانه مخزن دار و باز در کانون‌های مساجد در نقاط مختلف شهری و روستایی استان فعالیت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به طراحی و راه‌اندازی سایت بچه‌های مسجد با هدف طراحی زیست‌بوم مجازی کانون‌های مساجد و توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری در فضای مجازی و یکپارچه‌سازی و تعامل گسترده‌تر اشاره کرد و گفت: در دو سال اخیر روند ارزیابی و رقابتی برای ارتقا فعالیت‌های کانون‌های مساجد ایجاد شده است.

شیرازیان در ادامه به افتخارات کسب شده توسط فعالان کانون‌های استان اشاره داشت و گفت: با توجه به تلاش کانون‌های استان در سال گذشته این استان توانست به‌عنوان یکی از استان‌های برگزیده نخستین رویداد ملی فهما در شاخص رسانه و فضای مجازی انتخاب و معرفی شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی اضافه کرد: در سال جاری نیز دومین رویداد فهما در قالب طرح ملی «ایران قوی» اجرا شد که هم اکنون فعالیت‌های ثبت‌شده کانون‌ها در قالب سه شبستان فرهنگ و هنر نوآوری با ۱۲ رواق زیرمجموعه مرتبط، در حال ارزیابی و داوری است.

وی افزود: در حوزه فرهنگی و هنری یک هزار و ۴۰۲ برنامه در سامانه بچه‌های مسجد به ثبت رسیده است.

شیرازیان همچنین از ثبت بیش از یک هزار و ۸۰۴ خبر و تولید چندرسانه‌ای در سامانه بچه‌های مسجد توسط کانون‌ها خبر داد و گفت: در راستای توسعه فعالیت‌های مجازی فرایند درخواست و صدور مجوز فعالیت کانون‌ها نیز به‌صورت مجازی و ثبت در سامانه انجام می‌گیرد که تاکنون ۱۳۰ کانون موفق به دریافت مجوز الکترونیک کانون شدند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی در انتها به توزیع ۵ مرحله بسته‌های گوشت قربانی با مشارکت فعالان کانون‌ها و رابطین شهرستان‌ها، بین بیش از ۵ هزار خانواده نیازمند در نقاط مختلف استان اشاره کرد و بیان داشت: این بسته‌ها از سوی مؤسسه حضرت خدیجه (س) شهر قم و خیرین برنامه تلویزیونی سمت خدا از ابتدای سال تاکنون توزیع شده که ظرف چند روز آتی نیز یک هزار و ۲۰۰ بسته در سبد نیازمندان قرار می‌گیرد.

کد خبر 5164157

منبع: مهر

کلیدواژه: کانون فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی بسته معیشتی ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه گرگان اردبیل شهرستان کرج عکس استانها شیراز روز درختکاری انتخابات 1400 اراک مساجد خراسان شمالی کانون های مساجد فرهنگی هنری کانون ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۲۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اثر نمایشی «۴۴۴» از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور راه یافت

به گزارش قدس خراسان و به نقل از روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان رضوی، تئاتر ۴۴۴ اثری از گروه تئاتر شهیدانه مشهد به عنوان گروه برگزیده تئاتر مساجد خراسان رضوی برای شرکت در جشنواره کشوری تئاتر مساجد انتخاب شد.

این جشنواره با حضور ۱۲ گروه نمایشی از سراسر کشور در روزهای ۱۸ تا ۲۱ مردادماه در شهر بافق استان یزد برگزار می‌شود که نمایش ۴۴۴ در این جشنواره حضور خواهد داشت.

گروه تئاتر شهیدانه، از جمله گروه‌های شرکت کننده در جشنواره تئاتر مساجد مشهد است که با نمایش ۴۴۴ و به نمایندگی از پایگاه مقاومت بسیج شهید گذری مسجد صاحب‌الزمان (عج) منطقه توس مشهد در این جشنواره حضور می‌یابد.

در خلاصه این اثر نمایشی آمده است: همیشه شور و هیجان جوانی و سر نترس نوجوانی می‌تواند جرقه شروع اتفاقات بزرگی باشد، همه چیز از یک روز معمولی در یک مدرسه معمولی آغاز شد ولی بعد ...

«آیدا سروش، اسما واخری، مهدیه اکرمی، ریحانه صفری، هستی حسن زاده، زهرا سالار، الهام کاظمی، یسنا واخری، زهرا و فاطمه حسینی طوسی» بازیگران این اثر نمایشی را تشکیل می دهند.

دیگر خبرها

  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد
  • ۶ محله در حاشیه مشهد میزبان رویداد یکصدا ایران شدند
  • اثر نمایشی «۴۴۴» از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور راه یافت
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • توزیع ۲۰۰۰ پزشک عمومی در کشور
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • حضور ۵ تیم دانش‌آموزی خراسان شمالی در نخستین المپیاد ملی آموزش هنر
  • تولید ۲ هزار و ۶۰۰ متر مربع فرش درخراسان‌شمالی