Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@18:39:12 GMT

تحقق 94 درصدی پرداخت تسهیلات ازدواج در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۴۲۱۹۸

تحقق 94 درصدی پرداخت تسهیلات ازدواج در کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: از ابتدای امسال تاکنون 94 درصد از متقاضیان دریافت تسهیلات ازدواج در کرمانشاه، موفق به دریافت تسهیلات خود شده‌اند.

صابر رحیمی در نشست امروز(17 اسفند) ستاد ساماندهی امور جوانان استان کرمانشاه، بااشاره به تحقق 94 درصدی پرداخت تسهیلات ازدواج در کرمانشاه، اظهارکرد: باتوجه به پرداخت این میزان تسهیلات، در حال حاضر بین چهار استان برتر کشور قرار داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین در بحث پرداخت تسهیلات اشتغال در استان نیز با تحقق 100 درصدی در بین شش استان برتر کشور قرار گرفته ایم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در ادامه بااشاره به افزایش تعداد مراکز مشاوره تخصصی ازدواج در استان، اعلام کرد: تعداد مراکز مشاوره ازدواج استان در سال 1397 تنها دو مرکز بود که این تعداد اکنون به یازده مرکز رسیده است.

وی از افزایش تعداد کارگاه های آموزشی قبل از ازدواج در استان هم خبرداد و گفت: سال 1397 حدود 60 کارگاه را در استان برگزار کردیم که این تعداد در سال 1399 به عدد 270 کارگاه رسیده است.

اجرای 6 طرح ملی سازمان های مردم نهاد در کرمانشاه

در ادامه این نشست، محمدحسین زاده معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه نیز از اجرای شش طرح ملی با عناوین مختلف در کرمانشاه خبر داد و گفت: این طرح ها با اعتبار بالغ بر 540 میلیون تومان توسط سازمان های مردم نهاد و امور جوانان استان در حال برگزاری است.

وی تاکید کرد: اجرای طرح های ملی در استان ها مستلزم وجود ظرفیت های مهم انسانی و زیرساختی است که کرمانشاه این ظرفیت ها را دارد.

معاون امور جوانان استان اعلام کرد: طرح ملی جوان و مرزداری توسط موسسه پرتو صبح امید، طرح ملی کنگره شعر عاشورایی توسط پویندگان مسیر ولایت، طرح ملی تاب آوری اجتماعی، نشست منطقه ای مدیران مراکز مشاوره ازدواج، طرح ملی کاهش میزان خودکشی و طرح ملی بررسی آسیب های اجتماعی در سطح محلات حاشیه نشین شش طرحی هستند که در حال حاضر در کرمانشاه اجرا می شوند.

در این نشست از هر شهرستان استان چهار جوان شاخص حضور داشتند که یکی از آنها به نمایندگی از شهرستان خود به ارائه دیدگاه ها، مشکلات، پیشنهادات و راهکارهایی در حوزه های مختلف پرداختند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی كرمانشاه معاونت ساماندهی امور جوانان جوانان استان کرمانشاه امور جوانان طرح ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۲۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات وام ها را پیگیری کنید

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما،  طرح ملی مسکن یکی از طرح هایی است که دولت با راه اندازی آن سعی در کمک به افراد کم درآمد جامعه برای خانه دار شدن دارد.

متن پیام شهروندخبرنگار ما:

سلام از تسهیلات مسکن ملی و تسهیلات مسکن بافت فرسوده و ودیعه مسکن بافت فرسوده خبری نیست. سامانه شرکت بازآفرینی شهری هیچ اقدامی نمی‌کند اصلا پاسخگو نیستن .ممنون میشم پیگیری بفرمایید.

دیگر خبرها

  • بهترین وام خرد سال ۱۴۰۳: راهنمای کامل دریافت وام برای مردم عادی
  • پرداخت تسهیلات وام مسکن را پیگیری کنید
  • پرداخت تسهیلات وام ها را پیگیری کنید
  • اشتغال ۳۴۱ مددجوی بهزیستی در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور
  • مشکلات ثبت نام وام ازدواج در سامانه از زبان زوجین جوان تهرانی
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور
  • وام ازدواج ۸۸.۵ درصد متقاضیان قمی پرداخت شده است
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها برای تحقق رشد تولید
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها در راستای تحقق رشد تولید