Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ ابوذر مهدلو فرمانده سپاه ناحیه سید جعفر صادق(ع) بخش چهاردانگه در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در اسلامشهر اظهار کرد: با انجام عملیات اطلاعاتی یک باند حرفه‌ای قاچاق انسان یکی از باغ‌های حاشیه شهر چهاردانگه کشف و سه نفر از اعضای این باند دستگیر شدند.

وی با اشاره به جزئیات این عملیات گفت: با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان در سپاه ناحیه امام جعفر صادق(ع) بخش چهاردانگه شهرستان اسلامشهر یک باند قاچاق انسان که اقدام به قاچاق غیر قانونی اتباع بیگانه به داخل و خارج از کشور می‌کردند، در یکی از باغ‌های حاشیه شهر چهاردانگه شناسایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه ناحیه سید جعفر صادق(ع) بخش چهاردانگه با تأکید بر حفظ امنیت منطقه، بیان کرد: در این باند سه نفر قاچاقچی انسان در قبال اخذ مبالغ هنگفتی از مهاجرین غیرقانونی و اتباع بیگانه اقدام به قاچاق انسان و انتقال آن‌ها از نقاط مرزی به استان تهران می‌کردند، شناسایی و دستگیر شدند.

مهدلو بیان کرد: باهماهنگی با مقامات قضایی و اخذحکم قضایی، محل مخفیگاه و نگهداری مهاجران غیرقانونی، شناسایی و کشف شد و در نهایت در یک اقدام عملیات غافلگیرانه و اطلاعاتی سه نفر عامل اصلی باند به همراه ۹۰ نفر از مهاجرین و اتباع بیگانه از کشورهای شرقی دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

وی با اشاره به اینکه امنیت اجتماعی و عمومی جامعه و مردم خط قرمز سپاه بوده و با افرادی که به هر شکلی بخواهند از این خط قرمز عبور کنند، برخورد قاطعانه‌ای خواهد شد، اضافه کرد: در عملیات دیگری که شب گذشته با هوشیاری بسیجیان دریادل و با همکاری سربازان گمنام امام زمان سپاه ناحیه امام جعفر صادق(ع)  انجام شد، یک کارگاه تولید مشروبات الکلی در یکی از محلات شهر چهاردانگه شناسایی و تعطیل شد.

فرمانده سپاه ناحیه سید جعفر صادق(ع) بخش چهاردانگه با قدردانی از همکاری و همراهی مردم با خادمان خود در مجموعه سپاه برای حفظ و ارتقاء امنیت منطقه، خاطرنشان کرد: در این واحد غیرمجاز تولید مشروبات الکلی که در یک محل خالکوبی و آرایشگاه غیرقانونی فعالیت می‌کرد، ۲نفر دستگیر و بالغ بر ۲ هزار لیتر مشروبات الکلی غیرمجاز کشف و ضبط شد و پرونده این متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شده است.

انتهای پیام/۶۷۰۲۱/م/س

منبع: فارس

کلیدواژه: بخش چهاردانگه مشروبات الکلی قاچاق انسان جعفر صادق ع سپاه ناحیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۲۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متلاشی شدن باند مواد مخدر صنعتی در ماهان

دادستان عمومی و انقلاب ماهان از کشف و پلمب یک کارگاه تولید مواد مخدر صنعتی شیشه و بازداشت سرکردگان این باند در ماهان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان ، سینا بنی‌اسد دادستان عمومی و انقلاب ماهان صبح امروز از کشف و پلمب یک کارگاه تولید مواد مخدر صنعتی(شیشه) در ماهان خبر داد و گفت: پس از انجام یک‌سری اقدامات فنی و اطلاعاتی مشخص شد یک شبکه توزیع مواد مخدر صنعتی به سرکردگی یک زن و شوهر به تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه اقدام می‌کردند.

وی با بیان اینکه بلافاصله دستورات قضایی لازم برای دستگیری اعضای این باند صادر شد، گفت: سرانجام در یک عملیات هماهنگ، نیروهای پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان پس از اخذ دستورات قضایی با ورود به کارگاه تولید مواد مخدر صنعتی در حاشیه شهر ماهان موفق به کشف و ضبط بیش از کشف 36 کیلو مواد مخدر شامل شیشه، هروئین و بیش از 50 کیلوگرم پیش‌سازهای موادمخدر صنعتی از سوداگران مرگ شدند.

دادستان عمومی و انقلاب ماهان ارزش ریالی مواد مخدر کشف شده در این عملیات را بیش از 70 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این رابطه یک واحد منزل مسکونی پلمب شده، دو متهم بازداشت شده‌اند و دستورات قضایی لازم برای دستگیری سایر اعضای این باند که شناسایی شده‌اند صادر شده است.

وی با اشاره به اینکه طبق ماده 8 قانون مبارزه با مواد مخدر مجازات‌های سنگینی در انتظار سوداگران مرگ وجود دارد، بیان کرد: عزم دستگاه قضایی در برخورد با سوداگران مرگ مرتبط با مواد مخدر جدی است.

بنی‌اسد با بیان اینکه به تولیدکنندگان و فروشندگان مواد مخدر هشدار می‌دهیم که هیچ گونه اغماضی در برخورد با این جرائم وجود ندارد، افزود: با همکاری مردم و سایر نهادهای مسئول، تلاش برای پاکسازی جامعه از آلودگی مواد مخدر دوچندان خواهد شد و از تمام شهروندان می‌خواهیم که در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک، بدون تردید موضوع را با پلیس در میان بگذارند.

انتهای پیام/511/

 

دیگر خبرها

  • تیراندازی در عروسی جان دو نفر را در عنبرآباد گرفت
  • تیراندازی در عروسی؛ تکرار یک رسم غلط ٢ قربانی گرفت
  • تیراندازی در عروسی/ تکرار یک رسم غلط ٢ نفر قربانی گرفت
  • تیراندازی در عروسی دو نفر را به کام مرگ فرستاد
  • رسم غلط تیراندازی در عروسی عنبرآبادی‌ها دو قربانی برجای گذاشت 
  • دو زن قربانی تیراندازی در مراسم عروسی
  • تیراندازی در عروسی ۲ قربانی گرفت
  • متلاشی شدن باند مواد مخدر صنعتی در ماهان
  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد
  • تولید فیلم‌های غیراخلاقی از دختران ۱۵ تا ۲۶ ساله ایرانی برای مردان خارجی | انهدام باند بزرگ قاچاق زنان و دختران ایرانی به ترکیه و گرجستان + جزئیات