Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعاتی پیش از اختتامیه هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران مبارک، اعضای ستاد برگزاری این جشنواره با همراهی مدیران هنری نهالی به نام مبارک کاشتند و کتاب‌های این دوره از جشنواره را رونمایی کردند.

در برنامه‌ای دوستانه که ظهر امروز یکشنبه، ۱۷ اسفند در حیاط تالار وحدت برگزار شد، نهال زیتونی به نشان صلح و دوستی به یاد گلزار محمدی، دبیر فقید این جشنواره و به نام «مبارک» عروسک سنتی ایران کاشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین با حضور سید محمد مجتبی حسینی، معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، قادر آشنا، مدیرکل هنرهای نمایشی و مهدی افضلی، مدیر عامل بنیاد فرهنگی هنری رودکی و مهدی حاجیان، دبیر اجرایی جشنواره، کتاب‌های این دوره از جشنواره رونمایی شد. 

این کتاب‌ها شامل کتاب نمایشنامه‌های برگزیده مسابقه نمایشنامه‌نویسی هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی و کتاب اندیشه‌های فلسفی یورکفسکی درباره تئاتر عروسکی است که با ترجمه زهره بهروزی‌‌نیا از سوی انتشارات «نمایش» منتشر شده است.

لازم به ذکر است دو کتاب دیگر جشنواره پس از تکمیل مراحل فنی منتشر خواهند شد./ایلنا

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۲۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از کتاب در جستجوی آداب آبادانی در یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، نویسنده کتاب گفت:آداب یک عنصر مغفولی است که در ساخت و ساز‌های امروز کمبود آن مشهود است و هدف از نوشتن کتاب این است که آبادانی آداب دارد.
محمدرضا اولیاء افزود:در عقبه فرهنگی ما آداب در معاشرت و گفتگو و.. موضوعیت داشته و در معماری هم نیاز است.
وی ادامه داد:فایده این کتاب یادآوری این نکته که آبادانی آداب دارد.

دیگر خبرها

  • رونمایی از سه کتاب منتخب آثار جشنواره شهید آوینی
  • تئاترحوزه هنری استان به جشنواره سراسری بچه های مسجد راه یافت
  • راهیابی هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی به جشنواره تئاتر مسجد
  • ۱۰ هنرمند فعال نمایش عروسکی تقدیر می‌شوند
  • شماره هجدهم کتاب هدهد سفید در نمایشگاه کتاب رونمایی می‌شود
  • پوستر طرح تربیتی «هزار مشعل» رونمایی شد
  • رونمایی از کتاب در جستجوی آداب آبادانی در یزد
  • رونمایی از ترجمه کتاب جنبش علوی، هجرت رضوی به زبان پشتو
  • تابلوی «فرزند خلیج فارس» در بوشهر رونمایی شد
  • تابلوی «فرزند خلیج فارس» در بوشهر رونمایی شد