Web Analytics Made Easy - Statcounter

رنجرز تحت هدایت اسطوره قرمزها موفق به کسب قهرمانی در لیگ اسکاتلند شد.

در حالی که تنها 6 بازی تا پایان رقابت های لیگ اسکاتلند باقی مانده است، تیم های سلتیک و داندی یونایتد به مصاف هم رفتند. رنجرز پیش از انجام این مسابقه با 20 امتیاز اختلاف نسبت به سلتیک در صدر جدول قرار داشت.

به گزارش طرفداری و به نقل از BBC، دیدار تیم های سلتیک و داندی یونایتد با نتیجه تساوی 0-0 به پایان رسید تا گلاسکو رنجرز پس از 10 سال و تحت هدایت استیون جرارد موفق به کسب عنوان قهرمانی در لیگ اسکاتلند شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است که رنجرز تا به اینجا کار متحمل هیچ شکستی در این رقابت ها نشده است و تاکنون 77 گل به ثمر رسانده و فقط 9 گل دریافت کرده است. قهرمانی رنجرز در فصل جاری لیگ اسکاتلند سریع ترین قهرمانی یک تیم در این رقابت ها محسوب می شود.

اخبار داغ 

نعمتی از لیست گل محمدی خارج شد تعویض وریا؛ این بار خبری از جنجال نبود! دختر جوان مچ علی دایی را در یک کافه لاکچری گرفت + فیلم ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت هانسی فلیک: پیوستن هالند به بایرن مونیخ؟ احتمالی را رد نمی کنم پیش بازی اتلتیکو مادرید - رئال مادرید؛ دربی سرنوشت ساز 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ اسکاتلند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۲۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال مادرید در انتظار لطف بزرگ والنسیا

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید دیروز با وجود 9 تغییر در ترکیب اصلی‌اش توانست در زمین رئال سوسیداد به پیروزی برسد. 

سوسیداد به خصوص در زمین خودش همیشه رقیبی سخت و دشوار برای رئال بوده ولی دیشب اسیر انگیزه و اشتیاق رئالی ها در راه قهرمان شد. تیم مادریدی بعد از پیروزی هفته گذشته برابر بارسا تنها هفت امتیاز با قهرمانی فاصله داشت و با برد دیشب این فاصله به 4 امتیاز رسید اما همچنان این احتمال وجود دارد که رئال هفته بعد برابر کادیز قهرمان شود.

به این ترتیب که اگر والنسیا دوشنبه شب در مونتجوئیک بتواند بارسا را متوقف کند، رئال با پیروزی احتمالی شنبه بعد برابر کادیز، قهرمانی اش را مسجل می کند. در سال های اخیر بین رئال و والنسیا اختلافات زیادی وجود داشته ولی شاید همین والنسیا قهرمانی رئال را جلوتر بیندازد. 

دیگر خبرها

  • شب موعود رسید: آخرین قهرمانی امباپه در پاریس
  • رئال مادرید در انتظار لطف بزرگ والنسیا
  • ده سال پیش در چنین روزی؛ استیون جرارد سُر خورد، رویای لیورپول بر باد رفت!
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • جرارد: به رقابت کردن با مسی و رونالدو افتخار می‌کنم
  • جیمی ردنپ: کوین دی بروین از استیون جرارد و فرانک لمپارد هم بهتر است
  • دختران تنیسور ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • دختران تنیس کمتر از ۱۲ سال ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • میرزازاد: فصل تلخی را پشت سر می‌گذاریم
  • فقط سیتی: قرار نیست تیم دیگری قهرمان شود